Gun jonge Teigetje een fangirlmoment!
Naar arnhem omg hier zou ik vroeger om hebben gegilt. Wacht ff komen zij naar t gelredome?
Nee musis niet groot genoeg meer voor Gelredome denk ik.
Hahah ja ik dacht al haha. Musis is wel een leuk zaaltje voor hun.
Ik ben een aantal jaren geleden nog wel eens geweest in Eindhoven (met een forummer maar volgens mij zit zij hier niet meer) en dat deed mijn jonge fangirl wel echt veel goeds hoor! Waar ik vroeger altijd droomde van vooraan staan heb ik toen eindelijk Bill van dichtbij gezien en was mn oude tienerhonger weer gestild. De muziek is wel ruk maar ze deden Durch den Monsun ook nog dus dat was wel genieten
Ik zou gaan. Is toch leukkkk
Niet echt een goede vergelijking denk ik, maar ik was 25 jaar geleden ontzettend fan van de Spice Girls (natuurlijk) en ben destijds nooit naar een concert geweest, maar als ze nu naar Nederland zouden komen zou ik zeker gaan
Gaan! Ben ooit naar fall out boy geweest en toen speelde ze ook oude nummers. Echt leuk was dat.
Dat is echt afschuwelijk dat moment dat je dat realiseert maar er niet meer uit kunt
Ah ja dit heb ik ook zo erg. Denk dat ik er spijt van krijg als ik niet ga, dus ik ga maar overstag en ga kaartjes kopen haha
sorry maar er is niets meer wholesome dan twee blije buschauffeurs die elkaar groeten als ze elkaar passeren
Ik ben nu in mijn eentje in mijn nieuwe huis aan het schilderen met drum and bass muziek en ik ben helemaal in mijn element. Het is dat ik morgen weer vroeg op moet, anders had ik heel de nacht zo door kunnen gaan. Zo ontspannen!
Meanwhile in het buren ergernissen topicβ¦
DIE HOER HEEFT DE MUZIEK WEER TERINGHARD AAN!!! nog ff en ik draai dr nek om
Love being a lefty. Ik ben een verjaardagskaart aan het schrijven en stop na elk woord even met schrijven voor een halve minuut. Ik ken mezelf, veeg normaal gesproken alles weer uit met mβn handpalmβ¦ Duurt alleen wel lang zo
wilde even snel een handdoek buiten drogen maar vergat dat het 's nachts ging vriezen dus ik haalde net een stijve plak stof naar binnen
het bleef rechtop staan
Voor korte dingen zoals kaarten leg ik altijd een post-it onder mijn linkerhand, die schuift dan mee en dan krijg je geen vlekken (zolang je geen vulpen gebruikt natuurlijk). Misschien een tip!
Ik ben verbaasd over wat ik te zien krijg op insta
Doen mensen dit echt?
mijn vader schrijft hierom ondersteboven haha, al vaak verbaasde blikken gezien wanneer hij formulieren oid die naar hem toegeschoven werden weer omdraaide om zn krabbel te zetten.
Waarom vinden mensen het nodig om een fles water uit te knijpen als je langs fietst?
Ik wilde thuis nog even checken of mβn jurk niet doorscheen. Drie keer raden wat ik vergeten ben en wat de conclusie is nu ik al op kantoor ben