ik ben echt meer hyped voor de barbiefilm dan ik had verwacht
ik was vroeger niet eens een barbiemeisje
er doen zoveel random leuke mensen mee zoals mijn 00s/10s filmicooncrush
ik ben echt meer hyped voor de barbiefilm dan ik had verwacht
ik was vroeger niet eens een barbiemeisje
er doen zoveel random leuke mensen mee zoals mijn 00s/10s filmicooncrush
Dit wordt echt iconic!
Iemand die knijpt, in een fles, waar water in zit. Bedankt voor je medeleven in deze tragische en dramatische ervaring.
Dus jij fietste langs iemand die een fles water uitkneep richting jou waardoor jij nat werd…?
Vreemde mensen wel
Ja, dat dus. Kinderen
Was een vent chagrijnig op mij omdat mijn stoplicht groen was, maar de zijde aan de overkant stond nog op rood.
Ze beweren altijd brutaal zijn. Maar mijn ervaring is dat pensionado’s altijd wel wat hebben.
@Clancy kon erger. Ik heb als kind is gehad dat kinderen al fietsend chips in mijn gezicht spuugde.
Wat is er toch mis met mensen?
“She’s everything. He’s just Ken”
Is echt toepasbaar op zoooooooveeel relaties.
Als we dat wisten, waren we een stapje dichterbij wereldvrede.
Als je ‘kat’ of ‘hond’ googled, krijg je allemaal poten in beeld als je het scherm aanraakt en je hoort geblaf en gemiauw sinds wanneer is dat? Love it!
Oh love it! Vooral ook de optie dat je die dieren allemaal 3d in je kamer kan zetten.
Dit probeerde ik ook maar lukt bij mij niet helaas
Edit: gelukt inmiddels
geluncht met toast met blauwe kaas en koffie
en heb nu vlierbloesem nasmaak???
Ik ga helemaal dood. Ik kreeg een like van een dude die op fotos staat en dan zogenaamd een mega pik heeft maar t is zo overduidelijk nep.
Dus ik heb hem dit gestuurd.
Maar sowieso blijft die south park aflevering goud.
Ik zou willen dat ik het gesprek hier mocht posten. Ik zit echt als Patty brard te lachen.
Ik liep net op het spui (den haag) richting de roltrap en ineens zag ik vlak voor me ineens bivakmutsen, camera’s, middelvingers en agressie. Waren ze een drillrap aan het opnemen Ik wist gewoon niet wat te doen dus ik liep maar naar de zijkant. Ik hoop echt niet dat ik zichtbaar ben op de achtergrond ofzo. Ik keek ook echt zo :
Ik ben vandaag 5 jaar kankervrij