omg echt een nachtmerrie
![]()
![]()
![]()
Moet meteen hieraan denken
Bij mijn huis tegenover zit op donderdagavond altijd een dakloze man en elke keer wil ik hem graag een kop thee geven en wat chocola ofzo maar ik durf niet. Misschien lust hij helemaal geen thee en chocola en wil hij liever koffie of doet hij mee aan ramadan. Echt stom
Dan loop je erheen en vraag je of je hem iets kan aanbieden?
Nja ik snap die struggle wel hoor. Ik vind dat ook altijd lastig terwijl ze vaak heel dankbaar zijn of in ieder geval met het gebaar.
Ja, het gaat ook meer om het gegeven dat ik het ook niet durf te vragen. Anders had ik dat makkelijk gedaan
Je kan het toch ook gewoon aan die man vragen? Je hoeft toch niet direct met een aanbod te komen, even een praatje maken zoals je tegen elk ander mens zou doen is het beste denk ik.
Mensen gaan altijd zo fucking raar om met daklozen.
Ik heb het gedaan! Wat broodjes, chips banaan en salade gekocht.
Hele angst overwonnen
Het gaat hier niet om het feit dat die persoon een dakloze is hè?
Oké ja indd ik had misschien niet er direct van uit moeten gaan dat deze persoon iets nodig heeft.
Ik maak eigenlijk ook nooit een praatje met iemand. Alleen als ik met diegene heb afgesproken maar als ik bijvoorbeeld ‘in het wild’ een vriend tegenkom dan ben ik ook heeeeel onhandig en verlegen.
T was ook niet bedoelt als jij persoonlijk, maar meer in het algemeen.
![]()
90% van mn fyp is F1 drivers (en team bosses…) ![]()
Wie is dat? De neef van die Toto aap?
Waarom heeft mijn buurvrouw een Turks brood gegeven? Die moet natuurlijk helemaal op.
Wat een ellende
Ohnee he ik had er niet over nagedacht dat het dit weekend paas weekend is. We krijgen op het werk een grote paashaas. Helemaal leuk maar ik ga uit werk door naar vrienden dus die paashaas moet overal mee naar toe hahah.
Denk wel dat dat gaat gebeuren jaa haha. Alleen moet die de treinreis overleven.
Ik ben zo vreselijk verkouden, ik werd vannacht elk uur happend naar adem wakker ongeveer
wat een grap. Moet vandaag gewoon werken en vanavond nog ladiesnight. Ben benieuwd hoe lang ik het naar mijn zin ga hebben op kantoor
Zooo ik was/ben echt toe aan deze vier dagen weekend. Helemaal zin om dit weekend geen fuck uit te voeren en me vol te stoppen met eieren bij mijn ouders. ![]()
Ik heb een fout gemaakt op werk, die niet eens zó erg is maar gewoon dom, en ik denk daar dan meteen het aller slechtste van en zie allemaal doemscenario’s voor me dat ik word ontslagen. Terwijl mijn manager waarschijnlijk gewoon zegt “ey dombo, niet meer doen hè”. ![]()
![]()
Lol een vriendin van mij vertelde dat ze in mentaal dilemma was toen die persoon om een pak salami vroeg en zij al jaar en dag vega is😂
Hij kan toch niet heel in je mond.