Wat je even kwijt wil #64

Even zo’n neusdouche of neti pot ergens vandaan toveren: heerlijk

1 like

Je kan misschien overstappen op de kindervariant met 0,5% werkzame stof? Ik bouw het altijd af!

2 likes

Moet jij eens opletten.

4 likes

Ja, dat doe ik ook. Hen een holteontsteking en zit ook nog zo dicht. Gun mezelf nu ‘s avonds die kindervariant om te kunnen slapen en zo af te bouwen.

1 like

Ben echt letterlijk niks aan het uitvoeren op werk en hou dit graag zo tot half 5

26 likes

Ik ging vol goede moed m’n keukenkraan vervangen. Eindstand, ben al ruim 2 uur bezig, krijg de oude niet los van aanrecht en 1 vd leidingen niet gefikst dus nu wachten op de loodgieter voor een spoedklus :expressionless:

2 likes

Ik las ff te snel en dacht keukenraam. Ambitieus.

Wel vervelend. Word het een dure grap?

4 likes

Hahahaha ja maak een foto @Soy.peor ik wil 'm zien

4 likes

Ik heb een indicatie van Zoofy en vind het op zich meevallen, maar had goedkoper geweest als ik het doordeweeks had ingepland en niet zelf was gaan proberen

Andere vervelende is dat ik nog geen tijdsindicatie heb dus :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik heb sinds kort voor het eerst een agenda in gebruik en m’n leven is ineens zoveel duidelijker???

Wat is deze magie

24 likes

Nee ik wilde een heel overprikkelde agenda. Ik schrijf er ook in 10 kleuren in.

Anders is het helemaal saai

7 likes

Een mascha planner dus

5 likes

Gewoon Hema!! Er is niks beters dan de Hema.

3 likes

@eddie goed idee! Ik zal zo even een foto maken van mn nieuwe mattie

3 likes

ik kijk al uit naar je eminente washi tape obsessie

4 likes
Samenvatting

Tadaa

32 likes

Hahahaha hij schreeuwt ook helemaal van blijdschap i love it

6 likes

Er is weer niets te doen op kantoor en er is verder ook niemand in deze ruimte dus ik had me voorbereid. Zak chips meegenomen en ik zit nu een film op Netflix te kijken en die zak leeg te vreten :joy:

50 likes

Is een halve ikea alex kast bureau lade voldoende? (Nooit)

Zelfs de loodgieter was er uiteindelijk anderhalf uur mee bezig (want kwam allemaal dingen tegen die opgelost moesten worden).

M’n kraan is gefixt en heeft me (maar) 180 euro gekost.

Bij een volgende keer toch maar meteen professionals inschakelen want t is me de stress niet waard :sweat_smile:

8 likes