Wat je even kwijt wil #64

Het lijkt net of ik maar aan 1 kant vandaag oogschaduw op heb gedaan. Mag toch hopen dat dit komt omdat ik vandaag veel in mijn ogen heb gewreven :joy:

1 like

Yay!

6 likes

Nee heb nog elk jaar controle, maar dat is prima :sweat_smile:

3 likes

Wat een goed nieuws :grin:!! Ga je ook iets doen om het te vieren?

2 likes

Ik was echt weer een beetje teruggevallen in depressieve feels en mijn dagen voelen nu weer wat lichter :sparkles:

36 likes

Ik heb een cadeautje voor mezelf gekocht en taart op. Wilde nog film kijken ofzo, maar voel opeens veel spanning dus ben maar in bed gaan liggen, misschien dus in bed nog ff film kijken.
Verder niks bijzonders dus

33 likes

Een cadeautje, taart en film in bed klinkt als een heerlijke manier om het te vieren :grin:

1 like

Gisteren werd ik bijna aangereden door een auto (ik was op de fiets) terwijl hij moest stoppen. Gelukkig ging het net goed maar ik deed mijn hand/arm zo omhoog van: ‘wat doe je???’ Toen zag ik dat hij op zijn telefoon zat maar als reactie maakte hij een kusmondje :weary::angry:. Ben nog steeds boos als ik eraan terug denk.

12 likes

Het zou wat zijn, lig je op de grond na een aanrijding en dan komt zo’n glibberige man je op je mond kussen om de pijn te verzachten. No thanks :woozy_face:

Telefoons in het verkeer irriteren mij mateloos. Ik voel me ook onveiliger als een automobilist achter mij zichtbaar op zijn telefoon bezig is. Wie zegt mij dat je niet op mij zal knallen? :triumph:

12 likes

Ik denk dat je dan statistisch gezien ook een stuk onveiliger bent. Let er zelf ook altijd op en als ik zie dat iemand achter mij op zijn telefoon zit laat ik diegene voor. Soms door bijvoorbeeld 2 rondjes over de rotonde te rijden, maar dan ben ik er vanaf

7 likes

Wat is kanker toch een kutziekte. Mijn schoonvader is gisteren overleden, minder dan zes maanden na diagnose.

26 likes

jeetje, heel veel sterkte voor jullie. gecondoleerd

1 like

Wat snel! Gecondoleerd en veel sterkte :heart: Heeft hij nog wel jullie bruiloft mee kunnen krijgen?

2 likes

Ja, hij is enorm snel achteruitgegaan na de trouw. Lag nu anderhalve week in het ziekenhuis. Echt moeilijk te bevatten.

12 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte! :two_hearts:

Dus nu ga je zeuren over dat je te veel zeurt?
afbeelding

19 likes

Nee je kunt nog 1 post plaatsen en dan heb je gedeelde eerste plaats. Samen is niet alleen!

2 likes

En weer een tevreden tandarts net bij mijn controle. :scream: Ik vind het soms moeilijk te geloven want niet meest gezonde levensstijl en in het verleden wel genoeg gezeik maar laatste jaren begint ze niet meer eens over een tandartsverzekering omdat het echt niet meer nodig is. :joy:

Enige waar ik mee ben gestopt is energiedrink drinken en sindsdien 0 problemen.

2 likes

Zoals ik het lees zegt ze niet dat ze het niet moet doen, maar begint ze er niet uit zichzelf over

2 likes

Als een tandarts het netjes in de gaten houdt en om de 2 jaar foto’s maakt heb je niet zomaar een wortelkanaalbehandeling nodig lijkt mij.
Mijn man heeft een moeilijk gebit en ze geven van tevoren aan of hij zijn verzekering moet verhogen :laughing: