Randy and zijn kankerballen, whats not to love ik zing dit nog vrij regelmatig met mn bff haha. En geweldige reactie btw.
Awkward als je tijdens een serieus Teams-gesprek toch een lader in je laptop moet steken, maar dat het verlengsnoer kapot is en je zodoende lastig moet lopen doen met het enig overgebleven stopcontact in de ruimte. En dat mensen dan kunnen meegenieten van je minder nette broek .
Met dat soort dingen zet ik altijd mijn camera even uit, maar dat is wel als we met meerdere mensen in een meeting zitten, dan valt het niet zo op.
Morgen word ik geopereerd en wordt die tumor uit mijn buik verwijderd. Ik ben zo zenuwachtig!! Ik heb ook nog nooit een operatie gehad. Hoop dat het allemaal, wat meevalt.
Heel veel succes! Wat een opluchting als het weg is!
Hè vervelend dat dat toch een keer nodig was!
Het is eerder een eigen overweging dan dat een tandarts dat zou adviseren.
Ik geloof helemaal niets van al die antwoorden bij het insta-account van Havermelkelite. Vond het precies twee weken leuk om te lezen.
Ik werkte thuis en moest haasten om te sporten, maar keek helemaal fout in de tijd en ben een uur te vroeg weggegaan als ik weer terug rij heb ik maar max een kwartier thuis voor ik weer moet gaan, dus nu maar boodschappen doen ofzo?
Succes en sterkte
Ik ben op een ramvolle pont waar iemand heel hard gitaar staat te spelen en te zingen en nu heeft iemand anders besloten mee te doen en nu doen ze een DUET (rolling in the deep natuurlijk!) en mijn ene oordopje is leeg
ben echt in staat te gaan zwemmen
Go girl
omg echt een nachtmerrie
Moet meteen hieraan denken
Bij mijn huis tegenover zit op donderdagavond altijd een dakloze man en elke keer wil ik hem graag een kop thee geven en wat chocola ofzo maar ik durf niet. Misschien lust hij helemaal geen thee en chocola en wil hij liever koffie of doet hij mee aan ramadan. Echt stom
Dan loop je erheen en vraag je of je hem iets kan aanbieden?
Nja ik snap die struggle wel hoor. Ik vind dat ook altijd lastig terwijl ze vaak heel dankbaar zijn of in ieder geval met het gebaar.
Ja, het gaat ook meer om het gegeven dat ik het ook niet durf te vragen. Anders had ik dat makkelijk gedaan
Je kan het toch ook gewoon aan die man vragen? Je hoeft toch niet direct met een aanbod te komen, even een praatje maken zoals je tegen elk ander mens zou doen is het beste denk ik.
Mensen gaan altijd zo fucking raar om met daklozen.
Ik heb het gedaan! Wat broodjes, chips banaan en salade gekocht.
Hele angst overwonnen
Het gaat hier niet om het feit dat die persoon een dakloze is hè?
Oké ja indd ik had misschien niet er direct van uit moeten gaan dat deze persoon iets nodig heeft.
Ik maak eigenlijk ook nooit een praatje met iemand. Alleen als ik met diegene heb afgesproken maar als ik bijvoorbeeld ‘in het wild’ een vriend tegenkom dan ben ik ook heeeeel onhandig en verlegen.