Wat je even kwijt wil #64

je kunt m ook gewoon alvast opeten

1 like

Ik zit in de trein en heb net over mensen heen geklommen om te kunnen zitten, en realiseer me nu dat ik maar 12 minuten in de trein zit. Al die moeite voor 10 minuten zitten haha. Voel me al bezwaard om zo weer terug over die mensen heen te klimmen.

4 likes

Ja dat hele adhd gedoe doet gekke dingen met een mens. Ik ben heel benieuwd wat je heeft overgehaald om er toch een te kopen en uit te proberen.

3 likes

ik ben professioneel taylor swift hater maar heb wel respect hoeveel werk ze in haar tour stopt en hoeveel nummers ze speelt??? 44??? 3 uur non stop??

7 likes

facebook leest mee, kreeg net een reel over het gebrek aan keukens in huurwoningen in duitsland How to live 13 years longer đŸ‘ŽđŸ‘”#study #nutrition #foodismedicine #diet #healthydiet | Dr. Anthony Youn | Dr. Anthony Youn · AlkuperĂ€inen ÀÀni

3 likes

Ja nja die verpakking us kut om te sluiten. Dus dan moet ik dat beest in een keer inhaleren haha.

2 likes

Ik heb vanavond de dildoparty :crazy_face: heb er echt veel zin!!!

14 likes

Nee ik denk dat hij het erg leuk vindt om mee te gaan naar je vrienden, kijk hoe enthousiast hij is

2 likes

En dat is een probleem want
?

2 likes

Ik ga nog uit eten haha.

3 likes

We horen wel welke het best uit de test komt he

4 likes

Misschien hebben ze wel een paashaaseditie.

Ik blijf het irritant vinden dat ik tegenwoordig plots heel moe kan zijn en dan ook nog vergeetachtig. Dat ik dan serieus direct met find my iphone mijn telefoon moet zoeken.

3 likes

Ik zie altijd van die eetcombinaties op tiktok die me erg intrigeren maar die ook net zo goed echt vies kunnen zijn? Nu bv een wrap met roomkaas en dadels. Kan echt beide kanten op gaan.

1 like

Is ook een gerechtje bij la cubanita

Operatie is gister goed gegaan. Duurde wel allemaal wat langer dan gehoopt. Vet raar, het ene moment lag ik op de operatie tafel een diepe zucht te nemen en een tel later lag ik in een bed :rofl: werd helemaal huilend wakker omdat ik niet kon geloven dat het al klaar was. Had ook nog vet veel pijnstillers gehad van tevoren en tijdens de operatie efedrine omdat mijn bloeddruk en hartslag enorm zakte vertelde de arts later, maar dat zal wel vaker gebeuren denk ik met een narcose?

Nu wel heel veel pijn in mijn buik. Dat ding zat helemaal vast aan mijn buikspieren blijkbaar. Nu even rustig aan. Over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis.

107 likes

Fijn dat ‘ie eruit is. Kan je nog een beetje goed liggen met die pijnlijke buik?

3 likes

Kan wel op één zij liggen. Pijn trekt nu wel helemaal door naar mijn rug en rechterbeen als ik beweeg.
Nou ja, zal snel wel beter gaan hoop ik :blush:

4 likes

:heart::heart:

2 likes

Fijn om te horen dat het goed is gegaan maar het zal best heftig zijn geweest allemaal!.Hopelijk trekt de pijn snel weg en kan je goed herstellen.

2 likes

Heb zonet mijn kat van 19 jaar in laten slapen. Heb hem geboren zien worden en nu heb ik hem ook zien overlijden.

Ben er echt enorm stuk van, mijn lieve vriendje is er gewoon niet meer :disappointed:

60 likes