T was ook niet bedoelt als jij persoonlijk, maar meer in het algemeen.
90% van mn fyp is F1 drivers (en team bossesâŚ)
Wie is dat? De neef van die Toto aap?
Waarom heeft mijn buurvrouw een Turks brood gegeven? Die moet natuurlijk helemaal op.
Wat een ellende
Ohnee he ik had er niet over nagedacht dat het dit weekend paas weekend is. We krijgen op het werk een grote paashaas. Helemaal leuk maar ik ga uit werk door naar vrienden dus die paashaas moet overal mee naar toe hahah.
Denk wel dat dat gaat gebeuren jaa haha. Alleen moet die de treinreis overleven.
Ik ben zo vreselijk verkouden, ik werd vannacht elk uur happend naar adem wakker ongeveer wat een grap. Moet vandaag gewoon werken en vanavond nog ladiesnight. Ben benieuwd hoe lang ik het naar mijn zin ga hebben op kantoor
Zooo ik was/ben echt toe aan deze vier dagen weekend. Helemaal zin om dit weekend geen fuck uit te voeren en me vol te stoppen met eieren bij mijn ouders.
Ik heb een fout gemaakt op werk, die niet eens zĂł erg is maar gewoon dom, en ik denk daar dan meteen het aller slechtste van en zie allemaal doemscenarioâs voor me dat ik word ontslagen. Terwijl mijn manager waarschijnlijk gewoon zegt âey dombo, niet meer doen hèâ.
Lol een vriendin van mij vertelde dat ze in mentaal dilemma was toen die persoon om een pak salami vroeg en zij al jaar en dag vega isđ
Hij kan toch niet heel in je mond.
Even zoân neusdouche of neti pot ergens vandaan toveren: heerlijk
Je kan misschien overstappen op de kindervariant met 0,5% werkzame stof? Ik bouw het altijd af!
Moet jij eens opletten.
Ja, dat doe ik ook. Hen een holteontsteking en zit ook nog zo dicht. Gun mezelf nu âs avonds die kindervariant om te kunnen slapen en zo af te bouwen.
Ben echt letterlijk niks aan het uitvoeren op werk en hou dit graag zo tot half 5
Ik ging vol goede moed mân keukenkraan vervangen. Eindstand, ben al ruim 2 uur bezig, krijg de oude niet los van aanrecht en 1 vd leidingen niet gefikst dus nu wachten op de loodgieter voor een spoedklus
Ik las ff te snel en dacht keukenraam. Ambitieus.
Wel vervelend. Word het een dure grap?
Ik heb een indicatie van Zoofy en vind het op zich meevallen, maar had goedkoper geweest als ik het doordeweeks had ingepland en niet zelf was gaan proberen
Andere vervelende is dat ik nog geen tijdsindicatie heb dus