Heeel veel sterkte ![]()
![]()
![]()
![]()
Wat super verdrietig. Heel veel sterkte ![]()
ahh heel veel sterkte!
Ik woon in een appartementencomplex waar iedereen een balkon heeft alleen aan mijn kant is nauwelijks zon
Nu zit ik op de parkeerplaats op de stoep in de zon en zie ik de kant die wel zon heeft zit er maar 1 iemand buiten
ben jaloers
Heel veel sterkte! ![]()
Heel veel sterkte, een huisdier verliezen is zo moeilijk.
Heb de hele bovenverdieping gestofd en gestofzuigd en nu moet ik de hele tijd niezen
misschien had ik het stofnest minder moeten laten ophopen haha
Omg ik zit BUITEN te lunchen. In Rotterdam. Het waait wel een beetje maar het is wel echt lekker. En er poepte net een vogel op mn tas, dat is minder
Hoe was je dildo extravaganza of heb je dat al verteld
Nee was leuk hoor!!! Meisje deed het zo goed, was nog maar 21 ook. Echt tof. Heb een enorme magic wand gekocht en omdat we voor een ziek bedrag hadden besteld mocht ik nog een cadeautje uitzoeken, ben voor een toy gegaan die luchtdruk en vibratie combineert. Heb wel een blauwe plek op mn voorhoofd omdat ik de joker moest zijn met zoโn zuignapdildo.
Ja gebeurt heel vaak, vooral bij langere operaties en jonge mensen. Goed herstel ![]()
Foto van je voorhoofd
Wat de fuck de conducteur van mijn trein is aangevallen op Utrecht CS? En net werd omgeroepen dat het heel ernstig is en dat er allemaal politie en de ambulance moet komen. Echt hoe kan je zo zijn ![]()
Bij een vriendin is het nog veel erger
@Era we hadden het met zn 3en georganiseerd, nog 2 collegaโs van ons oude bijbaantje erbij, @fifo was erbij en nog een losse vriendin
Ik zit zo heerlijk in de zon, uit de wind, op het balkon voor het eerst dit jaar. Het is zelfs warm te noemen. Echt genieten. ![]()
Wat verdrietig. Heel veel sterkte! ![]()
Maar het is nu wel (tenminste hier) zonnig weer. Dus yay?
Jaaa vanmorgen heerlijk getennist en nu voor het eerst de loungeset buiten! Lekker met een boek! ![]()
Hele week uitgekeken naar het weekend en nu ben ik te moe om iets te ondernemen (en had nog plannen voor vandaag ook). Beetje jammer weer ![]()
Omg, ze zijn bij mijn moeder een nieuwe schutting aan het plaatsen.
Is net buurman en buurman. Ik geniet ervan ![]()