Wat je even kwijt wil #64

We horen wel welke het best uit de test komt he

4 likes

Misschien hebben ze wel een paashaaseditie.

Ik blijf het irritant vinden dat ik tegenwoordig plots heel moe kan zijn en dan ook nog vergeetachtig. Dat ik dan serieus direct met find my iphone mijn telefoon moet zoeken.

3 likes

Ik zie altijd van die eetcombinaties op tiktok die me erg intrigeren maar die ook net zo goed echt vies kunnen zijn? Nu bv een wrap met roomkaas en dadels. Kan echt beide kanten op gaan.

1 like

Is ook een gerechtje bij la cubanita

Operatie is gister goed gegaan. Duurde wel allemaal wat langer dan gehoopt. Vet raar, het ene moment lag ik op de operatie tafel een diepe zucht te nemen en een tel later lag ik in een bed :rofl: werd helemaal huilend wakker omdat ik niet kon geloven dat het al klaar was. Had ook nog vet veel pijnstillers gehad van tevoren en tijdens de operatie efedrine omdat mijn bloeddruk en hartslag enorm zakte vertelde de arts later, maar dat zal wel vaker gebeuren denk ik met een narcose?

Nu wel heel veel pijn in mijn buik. Dat ding zat helemaal vast aan mijn buikspieren blijkbaar. Nu even rustig aan. Over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis.

107 likes

Fijn dat ‘ie eruit is. Kan je nog een beetje goed liggen met die pijnlijke buik?

3 likes

Kan wel op één zij liggen. Pijn trekt nu wel helemaal door naar mijn rug en rechterbeen als ik beweeg.
Nou ja, zal snel wel beter gaan hoop ik :blush:

4 likes

:heart::heart:

2 likes

Fijn om te horen dat het goed is gegaan maar het zal best heftig zijn geweest allemaal!.Hopelijk trekt de pijn snel weg en kan je goed herstellen.

2 likes

Heb zonet mijn kat van 19 jaar in laten slapen. Heb hem geboren zien worden en nu heb ik hem ook zien overlijden.

Ben er echt enorm stuk van, mijn lieve vriendje is er gewoon niet meer :disappointed:

60 likes

Heeel veel sterkte :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

4 likes

Wat super verdrietig. Heel veel sterkte :white_heart:

1 like

ahh heel veel sterkte!

1 like

Ik woon in een appartementencomplex waar iedereen een balkon heeft alleen aan mijn kant is nauwelijks zon
Nu zit ik op de parkeerplaats op de stoep in de zon en zie ik de kant die wel zon heeft zit er maar 1 iemand buiten :weary: ben jaloers

6 likes

Heel veel sterkte! :two_hearts:

3 likes

Heel veel sterkte, een huisdier verliezen is zo moeilijk.

2 likes

Heb de hele bovenverdieping gestofd en gestofzuigd en nu moet ik de hele tijd niezen :sweat_smile: misschien had ik het stofnest minder moeten laten ophopen haha

3 likes

Omg ik zit BUITEN te lunchen. In Rotterdam. Het waait wel een beetje maar het is wel echt lekker. En er poepte net een vogel op mn tas, dat is minder

19 likes

Hoe was je dildo extravaganza of heb je dat al verteld

7 likes

Nee was leuk hoor!!! Meisje deed het zo goed, was nog maar 21 ook. Echt tof. Heb een enorme magic wand gekocht en omdat we voor een ziek bedrag hadden besteld mocht ik nog een cadeautje uitzoeken, ben voor een toy gegaan die luchtdruk en vibratie combineert. Heb wel een blauwe plek op mn voorhoofd omdat ik de joker moest zijn met zo’n zuignapdildo.

47 likes