Ja gebeurt heel vaak, vooral bij langere operaties en jonge mensen. Goed herstel ![]()
Foto van je voorhoofd
Wat de fuck de conducteur van mijn trein is aangevallen op Utrecht CS? En net werd omgeroepen dat het heel ernstig is en dat er allemaal politie en de ambulance moet komen. Echt hoe kan je zo zijn ![]()
Bij een vriendin is het nog veel erger
@Era we hadden het met zn 3en georganiseerd, nog 2 collega’s van ons oude bijbaantje erbij, @fifo was erbij en nog een losse vriendin
Ik zit zo heerlijk in de zon, uit de wind, op het balkon voor het eerst dit jaar. Het is zelfs warm te noemen. Echt genieten. ![]()
Wat verdrietig. Heel veel sterkte! ![]()
Maar het is nu wel (tenminste hier) zonnig weer. Dus yay?
Jaaa vanmorgen heerlijk getennist en nu voor het eerst de loungeset buiten! Lekker met een boek! ![]()
Hele week uitgekeken naar het weekend en nu ben ik te moe om iets te ondernemen (en had nog plannen voor vandaag ook). Beetje jammer weer ![]()
Omg, ze zijn bij mijn moeder een nieuwe schutting aan het plaatsen.
Is net buurman en buurman. Ik geniet ervan ![]()
Korte broeken seizoen is weer begonnen (oké eigenlijk het hele jaar door want hardloop altijd in korte broek - ook als het vriest-, team korte broek) ![]()
Hier is amper zon ![]()
![]()
haha ik ben the Ultimate Classical Workout Playlist aan het luisteren en deze prentjes zijn zo leuk ![]()

Ik was net in Hoog Catharijne (wat je natuurlijk nooit moet doen op zaterdagmiddag als je geen doodwens hebt maar dat terzijde) en ik heb in nog geen 10 minuten tijd 3 hondjes in handtassen en 1 hondje in zijn eigen buggy gezien. En ik weet niet zo goed waarom ik dit deel want ik vind er verder niet echt iets van maar misschien gewoon…verwondering?
Alhoewel
Geweldig, dat fragment ![]()
![]()
Maar dit is wel een goede ontwikkeling toch? Zo’n klein hondje kan niet de hele dag lopen, zeker niet op zulke drukke plekken (en als hij daar wel loopt gaan mensen ook weer erover zeiken of tegen hem aanlopen). Vind het wel een goede oplossing als ze in een tas zitten!
Ik ben een weekend weg in Belgrado en je mag hier in elk restaurant en kroeg binnen roken, zooo vies.
Belgrado is niet in Roemenië toch? ![]()
Kan me ook herrineren dat ik daar wijn ging proeven in zo’n kelder en die compleet vol rook stond.
Waarom werkt de ondertiteling bij Nederlandse programma’s op videoland nooit?
Dan doet ie het in de app wel, maar via mijn chromecast valt ie altijd weg. En dan kan je kiezen uit Nederlands en Nederlands en beiden staan ze aangevinkt maar geen ondertiteling te bekennen. Sowieso is die app echt een drama.
@Oprah belgrado is in Servië, zag net dat je me volgt, dus ik ben het denk ik hahaha
Verder wel toffe stad! Mega wisselvallig weer alleen haha, ze hadden blijkbaar 1,5 week geleden 25 graden en halve week terug sneeuw. Nu koud, maar als wij teruggaan 19 graden en zon