Ik heb sinds kort voor het eerst een agenda in gebruik en m’n leven is ineens zoveel duidelijker???
Wat is deze magie
Ik heb sinds kort voor het eerst een agenda in gebruik en m’n leven is ineens zoveel duidelijker???
Wat is deze magie
Nee ik wilde een heel overprikkelde agenda. Ik schrijf er ook in 10 kleuren in.
Anders is het helemaal saai
Een mascha planner dus
Gewoon Hema!! Er is niks beters dan de Hema.
ik kijk al uit naar je eminente washi tape obsessie
Hahahaha hij schreeuwt ook helemaal van blijdschap i love it
Er is weer niets te doen op kantoor en er is verder ook niemand in deze ruimte dus ik had me voorbereid. Zak chips meegenomen en ik zit nu een film op Netflix te kijken en die zak leeg te vreten
Is een halve ikea alex kast bureau lade voldoende? (Nooit)
Zelfs de loodgieter was er uiteindelijk anderhalf uur mee bezig (want kwam allemaal dingen tegen die opgelost moesten worden).
M’n kraan is gefixt en heeft me (maar) 180 euro gekost.
Bij een volgende keer toch maar meteen professionals inschakelen want t is me de stress niet waard
je kunt m ook gewoon alvast opeten
Ik zit in de trein en heb net over mensen heen geklommen om te kunnen zitten, en realiseer me nu dat ik maar 12 minuten in de trein zit. Al die moeite voor 10 minuten zitten haha. Voel me al bezwaard om zo weer terug over die mensen heen te klimmen.
Ja dat hele adhd gedoe doet gekke dingen met een mens. Ik ben heel benieuwd wat je heeft overgehaald om er toch een te kopen en uit te proberen.
ik ben professioneel taylor swift hater maar heb wel respect hoeveel werk ze in haar tour stopt en hoeveel nummers ze speelt??? 44??? 3 uur non stop??
facebook leest mee, kreeg net een reel over het gebrek aan keukens in huurwoningen in duitsland How to live 13 years longer 👴👵#study #nutrition #foodismedicine #diet #healthydiet | Dr. Anthony Youn | Dr. Anthony Youn · Alkuperäinen ääni
Ja nja die verpakking us kut om te sluiten. Dus dan moet ik dat beest in een keer inhaleren haha.
Ik heb vanavond de dildoparty heb er echt veel zin!!!
Nee ik denk dat hij het erg leuk vindt om mee te gaan naar je vrienden, kijk hoe enthousiast hij is
En dat is een probleem want…?