Korte broeken seizoen is weer begonnen (oké eigenlijk het hele jaar door want hardloop altijd in korte broek - ook als het vriest-, team korte broek) ![]()
Hier is amper zon ![]()
![]()
haha ik ben the Ultimate Classical Workout Playlist aan het luisteren en deze prentjes zijn zo leuk ![]()

Ik was net in Hoog Catharijne (wat je natuurlijk nooit moet doen op zaterdagmiddag als je geen doodwens hebt maar dat terzijde) en ik heb in nog geen 10 minuten tijd 3 hondjes in handtassen en 1 hondje in zijn eigen buggy gezien. En ik weet niet zo goed waarom ik dit deel want ik vind er verder niet echt iets van maar misschien gewoon…verwondering?
Alhoewel
Geweldig, dat fragment ![]()
![]()
Maar dit is wel een goede ontwikkeling toch? Zo’n klein hondje kan niet de hele dag lopen, zeker niet op zulke drukke plekken (en als hij daar wel loopt gaan mensen ook weer erover zeiken of tegen hem aanlopen). Vind het wel een goede oplossing als ze in een tas zitten!
Ik ben een weekend weg in Belgrado en je mag hier in elk restaurant en kroeg binnen roken, zooo vies.
Belgrado is niet in Roemenië toch? ![]()
Kan me ook herrineren dat ik daar wijn ging proeven in zo’n kelder en die compleet vol rook stond.
Waarom werkt de ondertiteling bij Nederlandse programma’s op videoland nooit?
Dan doet ie het in de app wel, maar via mijn chromecast valt ie altijd weg. En dan kan je kiezen uit Nederlands en Nederlands en beiden staan ze aangevinkt maar geen ondertiteling te bekennen. Sowieso is die app echt een drama.
@Oprah belgrado is in Servië, zag net dat je me volgt, dus ik ben het denk ik hahaha
Verder wel toffe stad! Mega wisselvallig weer alleen haha, ze hadden blijkbaar 1,5 week geleden 25 graden en halve week terug sneeuw. Nu koud, maar als wij teruggaan 19 graden en zon
Novi sad is ook erg leuk daar! En ook niet zo ver van Belgrado
Same, ik vind het echt kut sinds die nieuwe app.
Moet soms ook 5x opnieuw opstarten omdat ie het niet doet
Ik zat echt helemaal in mijn meditatie, gaat mijn kat zitten schijten
nou dat leidde wel af tering zeg
Mijn onderbuurkind is weer aan het karaoken, alleen nu klinkt het gewoon als een schreeuwend kind, heb ik toch liever zo’n soort zingende kat als vorige keer.
Heb ook gelijk dat liedje weer in mijn hoofd: wuwwuuwwaa wuwu wuwuuuu
Ik ben met vriendinnen aan het eten en het is onbeperkt drinken en we worden gewoon afgekapt op de alcohol
Niet omdat we dronken zijn maar omdat we al 3x meer hebben gedronken dan het bedrag is ![]()
Zo vandaag even 300 euro uitgegeven aan plantjes in de tuin maar alles om geen tien - tuin te krijgen. Ik moet als ik sfeerloze tegeltuinen zie altijd aan het forum denken
Ik liep vandaag langs een groep spelende kinderen van een jaar of 10 en ze speelde twerk tikkertje
en ze schreeuwde ook echt: jij bent hem maar je moet eerst twerken.
lijkt me echt leuk als er een keer grappige forumstatistieken worden gepubliceerd
degene die de meeste duimpjes krijgt, de meeste profielen heeft gehad voor deze, het vaakst berichten verwijderd, meeste dt fouten, meeste gekochte dingen heeft gepost in show je laatste aankopen, gemiddeld de langste/kortste berichten schrijft, relatief het minst reageert op anderen
hmMMm ,…
Sorry?
gewoon hmm maar dan enthousiast