Wat je even kwijt wil #64

Novi sad is ook erg leuk daar! En ook niet zo ver van Belgrado

3 likes

Same, ik vind het echt kut sinds die nieuwe app.
Moet soms ook 5x opnieuw opstarten omdat ie het niet doet

1 like

Ik zat echt helemaal in mijn meditatie, gaat mijn kat zitten schijten :sob: nou dat leidde wel af tering zeg

8 likes

Mijn onderbuurkind is weer aan het karaoken, alleen nu klinkt het gewoon als een schreeuwend kind, heb ik toch liever zo’n soort zingende kat als vorige keer.
Heb ook gelijk dat liedje weer in mijn hoofd: wuwwuuwwaa wuwu wuwuuuu

6 likes

Ik ben met vriendinnen aan het eten en het is onbeperkt drinken en we worden gewoon afgekapt op de alcohol :sweat_smile: Niet omdat we dronken zijn maar omdat we al 3x meer hebben gedronken dan het bedrag is :joy:

5 likes

Zo vandaag even 300 euro uitgegeven aan plantjes in de tuin maar alles om geen tien - tuin te krijgen. Ik moet als ik sfeerloze tegeltuinen zie altijd aan het forum denken

19 likes

Ik liep vandaag langs een groep spelende kinderen van een jaar of 10 en ze speelde twerk tikkertje :rofl: en ze schreeuwde ook echt: jij bent hem maar je moet eerst twerken.

21 likes

lijkt me echt leuk als er een keer grappige forumstatistieken worden gepubliceerd

degene die de meeste duimpjes krijgt, de meeste profielen heeft gehad voor deze, het vaakst berichten verwijderd, meeste dt fouten, meeste gekochte dingen heeft gepost in show je laatste aankopen, gemiddeld de langste/kortste berichten schrijft, relatief het minst reageert op anderen

hmMMm ,

32 likes

Sorry?

1 like

gewoon hmm maar dan enthousiast

5 likes

Dhads me.

18 likes

Je weet dat rond die duimpjes een relletje ontstaat

2 likes

Ik heb totaal niks met Pasen. Brunchen? Paasmenu’s? Mij niet bellen. Enige voordeel is dat we op Paasmaandag niet hoeven te werken

7 likes

Dus paaseitjes hoeven van jou ook niet?

1 like

Laatste dagje skiën! Hopelijk zien we de bergen vandaag wel ipv mist

2 likes

Ben ik niet heel zot van :sweat_smile:

3 likes

Waar was je :smirk:

Ik heb vannacht blijkbaar het ‘jebroer’ pakket van flitsmeister gekocht đŸ«„ echt why.

17 likes

Ik heb net 200 paaseitjes verstopt.
1 is al door de hond opgegeten, 1 in een mysterieus gat gevallen waar niemand bij kan en 1 half verteerde van vorig jaar nog gevonden.

6 likes

Ik ben bij mijn ouders en ik wilde even 10 minuten yoga workout doen. Ik beneden aangekondigd zodat ik het in rust kon doen en nu besluit mijn vader ineens dat er boven een deur uitgehaald moet worden om te verven???

7 likes