Wat je even kwijt wil #64

Chocolade eitjes? Chocola is heel giftig voor honden toch?

5 likes

Ik wil alleen maar huilen en slapen, vannacht besloot iemand een buurt feest te organiseren en heb ik bijna niet geslapen. Vandaag 5 uur reizen totaal om gezellig te brunchen met familie :frowning:, het reizen lukt gewoon echt niet, eerste trein gemist, nu geen treinen tussen 2 stations en moet ik helemaal om en ben nu compleet ingestort ergens in Nederland na al 4 uur onderweg zijn

9 likes

Paaseitjes zijn toch ook kut. Elke keer zo’n papiertje eraf halen. Geef mij maar een reep die ik zo achter elkaar kan opeten hoor.

7 likes

Dit zou ik dus echt niet durven, veel te bang dat mijn katten die dingen opeten als er één niet gevonden wordt. En ze zijn ook nog eens super gefixeerd op chocolade dus die gaan er echt meteen op af dan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Er zijn ook paaseitjes zonder papiertjes eromheen

1 like

Wat kut. Bel of iemand je op kan halen en ga bij de familie eerst even een uurtje alleen ergens liggen. Sterkte!

7 likes

Ja chocolade. Maar dit is een grote hond en 1 klein eitje, dus daar wordt hij gelukkig niet ziek van. Verder komen er ook geen katten ofzo hier.

Nee joh. Zonde van de chocola, maar je hond gaat niet dood

Ik werd vandaag wakker met voor het eerst in mijn leven zin om Habiba te luisteren en ontdek nu pas hoe geniaal deze tekst is. Ik ben een uitgever, ze boeken mij :rofl: ik heb slaaptekort want ik slaap te kort kende ik al

7 likes

Waar woon jij dat de zon schijnt :astonished:

1 like

Dat is net iets te ver haha

4 likes

Als de zon ons balkon op komt sprint mijn kat altijd naar buiten net zoals die koeien het weiland oprennen in het voorjaar :bounce:

10 likes

Voor het eerst een Cadburry Cream egg gegeten maar ze zijn niet creamy maar heel erg suikerig. Wel smeerbaar/vloeibaar. Alsnog lekker, maar had een andere verwachting.

2 likes

Had je die grote of de kleine (normaal paaseitjes-formaat)? Ik vind die kleine nog best creamy, die grotere inderdaad niet echt. Wel lekker, niet heel speciaal.

2 likes

Ik vind die dingen echt goor, was zo teleurgesteld toen ik ze voor het eerst at

3 likes

Ja, ik vind deze echt vies lekker. Net zoals veel Brits eten. Ik vind die grotere eieren met karamel gevuld ook lekker.

2 likes

klein

2 likes

shit niet gezien. :open_mouth:
The diet starts never

4 likes

Ja same op een of andere manier verwachte ik een soort custart maar het was zon suikerige zooi

2 likes

Het is echt mooi weer om te hardlopen
Niet dat ik dat doe maar het is er wel perfect voor :coffee:

26 likes