Ik zit in de zon op het terras en het is zoooo lekker warm. Net over de boulevard gelopen. Echt heerlijk
Die vind ik wel lekker van smaak, maar wel een beetje misselijkmakend door de grootte. Maar die zijn er niet in het klein, toch?
jullie klinken in ieder geval als een goede match ![]()
Nee jij claimt ‘soieso’ oid toch? Iig geen sowieso
Ja soieso
Dronken van 4 wijntjes 🫣🫢
Ik heb mijn grote logeerhond weer over de vloer. Hierdoor moet ik wel naar buiten en eigenlijk was dat ook wel lekker!
Sinds ik vorige week een boek heb gelezen over je gedachten en hoe je er los van kan maken is echt veel veranderd… Ik had dit niet verwacht want heb wel 8 zelfhulp boeken gelezen hierover maar het gaat echt verbazingwekkend goed nu!
Ik heb een vrij grote fuck up gemaakt en hoop dat ik mezelf hier uit kan redden.
Ohh dit paasweekend is nu al zo geslaagd van ontbijten op het strand tot ballet
nu omkleden voor een boottochtje zo gezellig echt eindelijk een lentedag
Het is toch zoenzo
Ja die met caramel zijn super lekker. Veel beter dan die cream eggs vind ik zelf. Heb er nu zo’n 20 in mn huis liggen
@FredPaillet ze zijn even groot als de standaard cream egg maar dan met vloeibare caramel gevuld.
Van die cream eggs vind ik de grotere wel lekkerder dan de kleine. Maar nog steeds niet zo super
Ja die zijn echt heerlijk ![]()
![]()
![]()
![]()
lekker zo’n vloeibare caramel
Opera is leuk maar niet in een zaal zonder airco en ondertiteling
Welk boek is dat?
Mo Gawdat met het boek de logica van geluk. Echt erg blij met dit boek en ik heb het ook nog niet uit.
Mensen maakten zoveel varianten dat een vriend en ik al jaren expres sobico typen. Klinkt meer als een stad ergens in Rusland ofzo maar de varianten wat je voorbij ziet/zag komen is echt geweldig. En ik ben echt heeeeel erg slordig als het om de nederlandse taal gaat, maar dat is wel duidelijk
begrijp alleen niet waarom dan juist het woord sowieso zo moeilijk is? ![]()
Bij Miu (Amsterdam) ![]()
Had je geen ondertiteling? Oh das echt jammer, want dan is het moeilijk te volgen. Airco blijft altijd moeilijk in zalen, zeker als ze wat ouder zijn. Heb je wel genoten? Of was het eenmalig voor jou?
Ik had de ramen boven nog open staan want lekker weertje maar was ff vergeten dat 't paasvuur vnv natuurlijk aan ging ![]()