Ze hebben gekozen om geen ondertiteling te doen omdat het een ‘interactieve’ voorstelling is, ze projecteren dus een mengelmoes van een orgasmerende vrouw en in het tweede deel nog wat bos en bloem macro’s erbij. Ik had denk ik beter moeten inlezen haha.
Het is zeker voor herhaling vatbaar hoor, maar zonder trui die ik niet uit kan doen door wat er onder zit! tijdens de pauze even op het balkon is echt een verademing! Ben wel heel blij omdat het best wel lang geleden is geweest dat ik me nog eens zo mentaal gestimuleerd heb gevoeld. Desondanks ik mijn bedenkingen heb bij bepaalde keuzes. Waarschijnlijk is tristan und Isolde ook gewoon geen goede om mee te beginnen haha. de derde ronde gaat beginnen.
Enjoy!
Wagner is inderdaad niet de makkelijkste, en als er dan een zeer alternatieve enscenering is, klinkt het best heftig. Maar wel leuk dat al je zintuigen geprikkeld worden, zelfs als dat niet altijd positief is. Herkenbaar wel, ik herinner me nog een voorstelling, met als enige props de plastic “see,buy,fly” tasjes van schiphol. Geen decor, grijze kleding en een ingewikkeld verhaal. Volgende keer een lekkere meezinger. ![]()
Zooo chill als mensen gewoon kunnen koken (en super lief zijn, haha).
We hadden vandaag paasbrunch bij mijn oma en opa en ze had een vegan quiche en vegan schuimpjes gemaakt
ze had ons ook niet om hulp gevraagd ofzo, maar ze zoekt dan zelf recepten op en het was het echt heel lekker!
Slaapkamerraam vergeten dicht te doen en nu ruikt het hier naar paasvuur ![]()
Hier ook. ![]()
Ik bedenk me dat ik sws typ met een W en dan volluit soieso typ. Dat is ook een beetje gek waar de neuk is die W dan ineens.
Ik ben klaarwakker en heb een kater, alweer ![]()
![]()
Ik kreeg zaterdag mijn boodschappen van de AH binnen en dacht ineens dat er vroeger iets gratis bijzat. Nu niet, kwam dat door de Pasen? Of krijg je nooit meer iets gratis?
Ik krijg niet elke week iets gratis, meer 1x per maand ofzo. En dan zie je het al bij de bestelling staan
Ik krijg de laatste 2 jaar alleen 1 keer in de zoveel tijd een alcohol vrij biertje erbij.
Geen idee waarom bestellen ook nooit bierbof alcohol.
Vroeger kregen we nog wel eens nieuwe producten als blikjes fris of chocolade
Hier precies hetzelfde.
Heb vorige week een gratis pak oatly melk gekregen. Laatste keer is denk ik al een aantal maanden terug inderdaad alcohol vrije bier oid. Vroeger kreeg je inderdaad vaker iets, reep chocola of popcorn snacks. Bestel nu wekelijks iets meer dan een jaar
Jezus zelfs daar inflatie op ![]()
![]()
Geen idee wat ik vandaag wil doen en waar ik zin in heb. Ik zit mijzelf een beetje in de weg.
We hebben hier weinig tot geen waterdruk en wordt vermoedelijk pas de 15e verholpen ![]()
Zeer sterk aan het twijfelen of ik vanmiddag naar een lokale kleine woonboulevard ga. Kan me bijna niet voorstellen dat het in dit gehucht druk is op Tweede Paasdag, maar je weet maar nooit. Heb de komende weekenden ook bijna geen tijd en moet echt even wat meubels bekijken voor ik keuzes kan gaan maken, dus vandaag is wel de beste dag vrees ik ![]()
Plus ik heb ook nergens zin in vandaag dus als ik de deur niet uit ga blijf ik waarschijnlijk wegrotten op de bank.
Ja dat vond ik zo raar, in de melding staat lekkage, maar hoezo doe je er 5 dagen over om de lekkage te repareren
. Maar misschien is t een foutje
Exact. Vreemd verhaal.
Hopelijk is het snel opgelost.
Interessante gedachte. Hebben we wel effe een stagiair nodig.