De chocolate orange uit Engeland is echt fantastisch
Ik mis het nog steeds haha. En natuurlijk galaxy chocolade ![]()
Ik heb vandaag nog geen half uurtje gelopen buiten en heb nu 11000 stappen gezet. Met zulke kleine stapjes kom ik vooruit nu haha🤣 en nu weer onder een dekentje bijkomen. Pff
Voordat ik naar mijn vader ging had ik geen internet en ik heb nog steeds geen internet. Vind het echt frustrerend want lijk de enige in het gebouw. Router aan uit enzo heb ik allemaal al geprobeerd. Heb nu het hele modem in de meterkast er maar uit getrokken
Dit is echt weer zo’n week dat ik helemaal in de war ga zijn met de dagen.
Ik vind het zo lief hoe mijn vader over mijn ratten praat (omdat ik altijd dacht dat die best een hater was). Hij doet schijnbaar nog best wat moeite als hij hier even is om ze te voeren. ![]()
![]()
Er is gwn een ek trefbal. Sign me in
Aaah ik ben zo trots! Bijna mijn hele familie doet al hun hele leven aan handboogschieten. Op tweede paasdag is er binnen de vereniging altijd Koningsschieten. Die wedstrijd winnen is de hoogste eer die je binnen de club kunt halen. Dit jaar kon ik eindelijk weer eens gaan kijken en nu is mijn vader koning geworden ![]()
. Voor een buitenstaander waarschijnlijk onbegrijpelijk maar het was zo’n mooi moment voor ons.
Dat was oprecht het enige waar ik een ‘soort van’ goed in was tijdens gym.
Ja dit, en kegelroof. Zou ik best nog eens willen doen trouwens, maar denk dat ik dan echt geconfronteerd ga worden met mijn 30+ heid.
Jezus, ik heb echt een zalig Pasen gehad ![]()
![]()

Woa fucking cool!!! Is het alleen voor de eer? (wat ook echt al super is hoor, ik kan niet eens recht schieten)
Haha ja krijgt wel een trofee. De grootste prijs is het feit dat er een plaatje met je naam op de Wall of Fame komt. Ik vind het zo leuk om te zien. Zowel mijn opa als mijn vader hebben ooit een wereldrecord geschoten, beide in het Olympisch team geschoten en echt grote wedstrijden gewonnen. Maar toch is deze wedstrijd belangrijker voor ze dan al die dingen bij elkaar.
Ik was laatst voor werk lunchen bij een golfclub en die hadden dat ook. Dan zie je mensen van 50 jaar geleden, echt heel cool
Nee daar zijn ze nog wel een tandje erger volgens mij. Hier is het gewoon prijsuitreiking en daarna een buffet. Er is wel nog een speciaal moment als het plaatje op de muur wordt geplaatst.
Echt een prima chill weekend gehad, na lange tijd weer. Lig wel nu al in bed met paaseitjes en een boek
Als je ze maar niet gaat opzetten ![]()
Ik vertrek woensdag op vakantie, en had na 20 jaar trouwe dienst toch maar een vervanging voor mijn ouwe trouwe backpack gekocht, aangezien die toch net wat teveel scheuren en missende bandjes heeft inmiddels. Ik was heel enthousiast voor een model van 50 liter gegaan, met het idee dat dat wel voldoende moest zijn. Gelukkig niet tot het allerlaatste moment gewacht met inpakken, want nu kan ik morgen nog terug naar de Decathlon om hem om te ruilen voor een maatje groter ![]()
(de oude bleek overigens 60 liter te zijn, dus it sort of makes sense, maar ik had al best veel kleding weer terug in mijn kast gelegd dus was wel een beetje teleurgesteld in mijn pakkunsten)
Hoe lang ga je?
3,5 week. Met de oude heb ik ook wel eens langer gered, maar ik sleep nu ook wat extra zwemspullen mee (snorkelmasker, flippers, dry bag). En alsnog te veel kleren, maar ik wil keuze hebben en niet elke dag in dezelfde shorts en top rond hoeven lopen. Luxeproblemen
![]()