Dan kun je toch gewoon opnemen?
Ik woon dus tijdelijk bij mijn ouders en ik kijk altijd the bold and the beautiful.
Ik heb mijn moeder een soort van gedwongen om mee te kijken en nu is ze er ook helemaal aan verslaafd
@Jumpsuit @Whitecactus Als je niet de bijsluiter wil, moet je juist de niet-datum-kant openen! Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
love dit, de bold heeft 1 van de meest catchy intros ooit vind ik
en omdat het over gordon ging in het ff boulevard topic: wisten jullie dat hij gedate heeft met de orginele ridge???
Huh wat gek? Ik heb net nog een aantal medicijndoosjes opengemaakt en overal zat de bijsluiter aan de andere kant dan de datum . Handig wel zoân ezelsbruggetje als iedereen hem anders onthoudt
Haha ja al duurt die intro mij vaak te lang. Ik kijk het vooruit op Videoland dus dat spoel ik altijd door.
Jaaa ik zag hem heel toevallig op insta langskomen ofzo, heerlijk om weer es te zien.
Maarre⊠Gordon en Ridge??? Bien etonnés de se trouver ensemble!
ja al twijfel ik nu wel of het ridge was of thorne hahaha
ik kan het op google niet vinden
niet dat het heel veel uitmaakt natuurlijk
Jaaa, mis het echt hoe mân oma dat zei. Vooral als je dan ook nog Taylor/ Tailor hebt echt een goed trio.
Dit is toch enorm nostalgisch?! Altijd wanneer ik bij mijn opa en oma ging logeren, keken zij dit wanneer ik naar bed moest. Mijn opa was zoân enorme fan hiervan.
yes, broek en rits, noemde ze ook altijd zo
En surprise surprise, hij ken nog steeds nie kiezeâŠ
Het ging gisteren overal over Gordon. Echt alsof er niks belangrijkers in de wereld is ofzo. Eigenlijk is gewoon alles boeiender eigenlijk.
Ik besefte het mij ook nadat ik op invoeren had geklikt. Helaas.
De taylor die er nu is, is een hele nieuwe! Die eerste was inderdaad helemaal volgepompt, zo lelijk!
Ja, dat was echt raar toen.
Is die dochter van der nog steeds aan het ruziën met die van Brooke over die kerel?
Volgensmij bedoelen wij hetzelfde hahaha. De niet-datum-kant is toch dezelfde kant als de andere-kant-dan-de-datum-kant? Dus als je geen bijsluiter wil, moet je hem aan de kant waar géén datum op staat openmaken. Maar ik was in verwarring doordat ik in een eerdere post van je las âals je hem aan de kant van de datum opent zit je goedâ
Nee, die is getrouwd met de verloren zoon van Sheila Carter die ook ineens terug is dus je snapt dat er lekker veel drama is.
Damn.
Ik heb echt heel wat gemist
Ok, voor de FF landdag moeten we dus ook een B&B nostalgietent regelen, genoteerd.