Wat je even kwijt wil #64

Ik probeer met een vriendin en haar vriend een weekenddag af te spreken, eerstvolgende dag dat zij kunnen is 15 juli. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

20 likes

Ik moest even een selfie maken met mijn werklaptop, maar die stond niet op gespiegeld. Mijn hoofd: 🫨

2 likes

ik heb een nieuwe baan en krijg deze maand ook mijn restsalaris van mijn oude baan nog, dus in principe een dikke payday eind van de maand (hard nodig). krijg ik net een mail met een verrekening van schade die ik begin dit jaar in een huurauto heb gereden: 800 euro :face_with_spiral_eyes: en dat moet ik dus lappen vóór m’n salaris binnenkomt, kan het NET aan betalen. wel een beetje misselijk van zeg

13 likes

Ik ga vrijdag met vakantie en moest vanochtend overgeven dus werk thuis zo ver dat gaat, want wil toch dingen af krijgen.
Reageert mijn directeur dat ik het slecht uitgekozen heb wegens een vergadering.

Volgende keer plan ik wel in wanneer ik ga kotsen en niet lekker ben :+1:t2:

24 likes

Mijn familie is nogal van het kaartjes sturen bij speciale gelegenheden en nu heb ik een nieuw kind en heb ik welgeteld 1 kaartje gekregen.

Maar toen bedacht ik me dat wij sinds het vorige kind verhuisd zijn dus ik had aan m’n ouders gevraagd of iemand van de familie het nieuwe adres had gevraagd en dat was dus alleen die ene persoon die een kaartje heeft gestuurd.

Na lang wikken en wegen toch maar mijn oude huisbaas een bericht gestuurd of ze het willen doorsturen. Want als we dan écht geen kaartjes hebben ontvangen omdat mijn familie me haat sta ik ook niet voor schut want ik zie die man toch nooit meer.

3 likes

Dit zit er in de Mexicaanse rijstbowl.
:no_mouth:

7 likes

Hahahaha broodbeleg kiprollade :joy:

7 likes

Ja maar wel Smeerkaas sambal!!1!! Lekker exotisch!

9 likes

Een bereidingstijd ook van 50 minuten? Hoe dan.

4 likes

Ew :face_vomiting:

5 likes

Ik haat de recepten van de jumbo zo erg he. Ze kwamen ook een keer met een griekse salade met… SPERZIEBONEN!!
Schande.

8 likes

Ik moet nog steeds lachen om Shetland Tony :rofl::rofl:

24 likes

Altijd als ik in de trein zit zie ik een schaap op z’n kop liggen met de poten in de lucht :broken_heart: zo zielig bahhh, de gedachte dat ie daar dood ligt te gaan, waarschijnlijk nog zwanger ook :sob: en je kunt niks bahhhhh

Het voelt alsof mijn maag op slot zit. Heb de hele dag niks gegeten en enkel water gedronken, maar wel een heel vol gevoel. Alsof het eten van gisteravond nog ‘op’ mijn maag ligt en niet kan zakken ofzo.

Heb dit weekend wel buikgriep gehad dus hopelijk is mn maag gewoon nog wat geïrriteerd ofzo en kan ik morgen gewoon weer lekker eten. Wat irritant dit zeg.

2 likes

Hahaha ik grinnik ook de hele dag weer

4 likes

Hoezo zou je niks kunnen doen? Zou je een melding kunnen maken bij de dierenambulance? (Tussen dit en dit station signaleer ik…)

5 likes

hinnik*

10 likes

Hahaha godver fucking tony.

5 likes

Dit komt allemaal door die tent!!

5 likes

Ik snap het niet, altijd? Dus je ziet dat schaap altijd al zo liggen? Hoelang is altijd? Haha

Dan is die toch allang dood :sob: