Wat je even kwijt wil #64

Ik denk dat het niet per se iedere keer hetzelfde schaap is

3 likes

Ik heb vanmiddag een zakje schepsnoep gehaald en ik wil niet delen met mijn vriend. Maar nu heb ik vet veel zin in snoep en zit hij naast me op bank. No way dat ik dit stiekem ga kunnen doen :smiling_face_with_tear:

14 likes

Ja nou daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht :sob: heb nog wel het bedrijf gezocht op maps maar kon niks vinden

2 likes

Ik ben zo moe, ik ga vast naar bed! Of juist de bank claimen met ‘wat zie je er moe uit schat! Moet je niet lekker je bed in?’

3 likes

Onze buurman van 70 heeft een nieuwe vriendin nadat z’n vrouw is overleden, ik kan wel janken zo cute is dit :orange_heart:

48 likes

Ik heb om 18:00 starbucks gehaald en er zitten nog steeds intacte ijsklontjes in

4 likes

Wow in een plastic beker gewoon?

4 likes

Ohhh :heart_eyes: hoe hebben ze elkaar ontmoet?

2 likes

Dat weet ik nog niet, heb ze net even bespioneerd toen ze buiten hand in hand (!) liepen.

6 likes

Had je toevallig ook die shaken espresso genomen waar je die recyclebare beker bijkreeg?

Ik ben ook gezwicht daarvoor zondag haha.

1 like

Mijn zusje vertelde dat ze op dinsdag 12 donuts hebben voor de prijs van 8 bij DD. Dus ik ben er naar toe gereden en nu heb ik 12 gehaald, maar why??? Ik ben gewoon in de aanbieding getrapt want het was alsnog 27 euro en ik heb geen 12 donuts nodig? Ik ben alleen? :sweat_smile:

64 likes

Bij Dunkin donuts hebben ze ook echt bijna altijd too good to go boxen! Dan heb je er 12 voor €9,49

7 likes

Zijn die dingen in te vriezen? Anders donuts voor ontbijt en lunch

2 likes

Ja daar dacht ik ook aan, maar ik betwijfel of dat met de vulling lekker wordt? Ik krijg het wel op en ik neem er morgen ook een paar mee naar werk, maar het was echt totaal onnodig om er zoveel te kopen hahs

4 likes

Ja hahaha @Karl_Lagerfeld zo’n beetje stevige plastic beker

2 likes

Huh zie je dan zo vaak schapen liggen die dood liggen te gaan?
Edit: Oh wacht je ziet elke keer datzelfde schaap daar nog liggen. Misschien inderdaad een melding van maken wat @Twijfelaar zegt!

1 like

Ja ik vries ze weleens in! Ok ze drogen wel een beeetje uit maar goed te doen als je ze anders weggooit

2 likes

Mega relatable. Of stiekem in de keuken (achter een openstaand deurtje van een keukenkastje) ‘thee maken’ en beetje hangen en lekker snoepen, of zakken vol en een groot boek of tijdstip ervoor houden.

Zacht kauwen is hierbij wel essentieel

6 likes

Ik geef binnenkort een feestje en heb nu al zoveel plezier bij het organiseren. :smiling_face_with_three_hearts: Heb er helemaal zin in.

5 likes

De dag dat ik geen uitloop heb bij mijn ziekenhuis afspraken, gaat de vlag uit :tired_face:

(Ik weet dat de zorg enorme druk ervaart maar het is zo moeilijk combineren met werk als je meerdere keren per week moet en alles loopt uit)

3 likes