Ik heb de afgelopen weken een paar onderzoeken gehad en ik kom I.v.m. De reistijd altijd wat vroeger. En werd gewoon al voor mijn afgesproken tijd opgeroepen!
Wat bent u lekker vroeg!
Hadden ze voor mij dus niets te doen?
Dus zou voortaan naar Den Helder gaan
Mijn vader was aan het vertellen wat ie allemaal in de tuin ging doen vandaag, bomen planten oid en hij sloot z’n bericht af met “hoge leibomen, taxus - love it”
Ik ga stuk
Dan kom ik helemaal niet meer aan werken toe
Haha dit heb ik ook wel eens gehad (al ben ik gewoon te vroeg omdat ik heel veel stress krijg van het idee laat te zijn, zoveel reistijd heb ik niet) maar ben pas geleden 50 minuten te vroeg gezien.
Maar zit nu ook in de wachtkamer van het ziekenhuis en ben nu wel ongeduldig. Krijg maandelijks een behandeling waar ik geen afspraak voor hoef te maken (gewoon op komen draven bij de poli) alleen dan is het dus wel altijd beetje raadsel wanneer je nou aan de beurt bent en daar word ik ook onrustig van :”)
Me droom
Oh ja verschikkelijk, erop moeten wachten.
Ik heb ook een hekel aan telefonische afspraken daarom.
Mn dag is echt top begonnen…
- Wakker worden met een stijve nek
- In de auto stappen en denken wat doet ie raar en dan zien dat het motormanagement lampje gaat branden.
- Niet verder durven rijden, gelukkig reed ik in de buurt van de garage waar ik 'm gekocht heb, dus daarheen, konden ze m niet uitlezen, want zij waren Nissan dealer en geen Kia.
- Naar de KIA dealer gereden, mn auto achter moeten laten en wordt waarschijnlijk een reparatie. (pluspunt, waarschijnlijk garantie).
- Geen vervangend vervoer, dus naar huis moeten lopen. Opzich geen probleem, maar ik had ‘‘kantoor’’ schoenen aan en daar kan ik niet een half uur op lopen. Dus nu zitten mn voeten onder de blaren.
- 2 afspraken op kantoor gemist door dit geintje
Nou opzich kan mn dag vanaf nu alleen maar beter worden toch
De mood van vandaag is 90’s hiphop en ik heb nu alleen maar klanten die met alles mee beginnen te zingen Vooral Doo Wop van Lauryn Hill doet het goed.
To not be a player no more.
Zo’n warrig hoofd dat ik net een kroontje van een aardbei afhaal en het kroontje zo in m’n mond stop
Ik breng het op de een of andere manier in verband met Ricky Gervais. Omdat het klinkt als een van zijn grappen en zijn personage in After Life Tony heet.
Maakt het nog beter. Love Ricky.
Ik ben gewoon alwéér strontverkouden! 3e keer dit jaar.
Gelukkig heb ik gisteren mijn laatste dag gehad op mijn oude werk en begin ik 1 mei pas weer dus heb even om bij te komen.
Ben thuis aan het werk maar zo moe. En ik moet nog een hele lange dag: straks nog naar de kapper en vanavond naar een optreden. Dat wordt nog heel veel koffie drinken.
Ik ben echt heel vrolijk vandaag want de zon schijnt en ik heb me uit een vervelende cursus weten te kletsen maar tegelijkertijd heb ik zo’n middelbare school gevoel van “ik moet nog leren” omdat ik een ander werkding zit uit te stellen. Groetjes vanaf m’n bankje in de zon waar ik zit te niksen met ijskoffie.
Kom net bij mn ouders en ze hebben ineens allemaal zonnepanelen. Harstikke goed natuurlijk maar wat maakt dat huizen lelijk zeg dat is uiteraard een luxeprobleem maar het is gewoon heel lellik en dan hebben zij zelfs nog donkere dakpannen.
Mijn achterburen liggen in hun beschutte tuin al in bikini/zwembroek. Dan baal ik dat ik een balkon heb dat wel zon heeft maar ook de wind van de Maas vangt echt nog te koud nu
M’n haar is voor het eerst met de tondeuse “geknipt” vandaag en het voelt zoooo lekker om met m’n handen doorheen te gaan
Ja dat zou inderdaad goed kunnen, dat het vooral in m’n eigen hoofd zit.
Ik zie nu net dat ik op de datum van deze babyshower sta te stampen op Intents, dus een goed excuus om er niet naar toe te hoeven gaan .
Ik ga voor de volgende keer denk ik wel aankaarten dat ik al hun baby’s en kindjes super lief en leuk vind en dat ik graag op kraamvisite kom, maar niet meer meedoe aan al die ongein vooraf
Mijn ov viel net in de liftschacht naar beneden.
On a positive note, het is mijn werk ov en blokkeren is niet nodig want dat ding ligt daar wel lekker. Maar het is wel jammer dat ik nu mn kaartjes moet voorschieten