Wat je even kwijt wil #64

Een super leuk appartement schuin onder mijn beste vriendin haar woning staat te koop en wat zou ik nu zooo graag een hypotheek kunnen krijgen. Ligging en wijk zijn ook perfect. Even balen van alleen zijn met deze woningmarkt

11 likes

Ik vind treinfanaten echt cute.

19 likes

Vliegtuigfanaten ook? Ik werk nu op Schiphol samen met een collega en we stonden op de bus te wachten en toen zei die bij ieder vliegtuig dat opsteeg “kijk, daar gaat er weer een”

Ja goh :crazy_face:

12 likes

OMG moet dit een huisarts in GTST voorstellen? Die in een café zit te lunchen op zijn werkdag en de verwijzing voor een patiënt met zijn assistente Linda (?) bespreekt aan de bar?!

27 likes

Doe jij dit nooit dan?!?! :no_mouth:

6 likes

Heel AVG proof hoor. Hele dorp kent elkaar en de kwaaltjes toch al :joy:

6 likes

Ik belde vandaag de huisarts, werd (denk ik) per ongeluk opgenomen en kon op de achtergrond hele gesprekken meevolgen als ik had gewild. Ik dacht dat ik gewoon even moest wachten, heb meermaals ‘goedemiddag!’ en ‘hallo?!’ gezegd, maar het was ronduit ongemakkelijk dus toen heb ik maar opgehangen. Bij het nieuwe gesprek een paar minuten later heb ik er niks van durven zeggen. :flushed:

5 likes

Oh wat erg. Ik heb een keer iemand zijn voicemail ingesproken terwijl ik het niet door had. Ik durf niet te zeggen wat ik zei maar geloof me, ik wilde mezelf echt wat aan doen. :weary::weary::weary:

3 likes

Fuck de avg!

2 likes

Ik moet matties worden met een H.A ik vind deze verhalen te leuk.

Ik geef morgen een workshop op mijn universiteit voor een evenement van de EU en ik hoop zo dat ik spontaan buikgriep krijg vanavond

14 likes

Laatst bij de huisarts zaten er tussen de stapel kleurplaten voor kinderen ook allemaal uitdraaien voor medicijnen met naam en toenaam haha.
Waren denk ik twee mensen tegelijk met een verschillend printklusje bezig geweest

7 likes

Wauw dat is wel heel erg, wat slordig. Ik erger me soms best aan al die avg regels en dat ik overal dubbele codes en dingen moet invoeren om ergens bij te kunnen maar nu ik dit lees is dat toch wel een goede zet haha.

1 like

Ik vergeet elke keer hoe je fiancee schrijft en mijn hoofd denkt dan dat het “feyonce” is

afbeelding

39 likes

Meerdijk is een soort Urk

3 likes

Vast niet de meest verantwoorde manier haha maar ik hype mezelf als ik zoiets moet doen altijd op door te bedenken hoeveel slechte praatjes en presentaties door anderen ik heb aangehoord en hoe na afloop de dag ook gewoon verder ging.
Komt goed, succes!

9 likes

Hahaha nee dat is wel echt een goed idee, thanks!

1 like

Ik zit echt als een jaloerse trut nu op de bank, maar een maand nadat ik vorig jaar was gezakt voor mijn rijbewijs heeft de beste vriendin van mijn zusje hem wel gehaald. Nu is die meid mijn zusje van schiphol halen terwijl ik nu op de bank zit nog steeds rijbewijs loos :sob::rage:

7 likes

Ik belde ooit mijn advocaat en toen nam hij per ongeluk op terwijl de telefoon in zijn zak zat (denk ik). Bedenk dat dit een uiterst nette en correcte man is met een altijd weloverwogen woordkeus. Nu stond hij naast een voetbalveld te schreeuwen en te schelden. Ik heb denk ik bijna 10 minuten geluisterd en toen maar opgehangen :new_moon_with_face:

24 likes

Had vandaag een gesprek met mijn klas (6/7 jarigen) over god. Kwam door kunst en griekse goden. “Juf wat zijn goden?”
Ik uitgelegd dat sommige mensen geloven in god of allah of meerdere goden en andere mensen geloven in niks.
“Maar wat is god dan”
Ja dat weet niemand zeker. Maar je mag geloven wat je wilt en dat mag iedereen zelf bepalen dat is altijd goed.
“Maar juf en Sinterklaas dan, die weet alles, ik ga hem vragen of hij weet wie god is” :joy:

Daarna nog even over de islam gehad en over de kerk.
Was wel een mooi gesprek, zo onverwacht en dus ook moeilijk, want geen idee of ik het goed heb gedaan nu. Hoop dat ze vooral hebben opgepikt dat je mag geloven wat je wilt, net zoals dat je mag zijn wie je wilt en je mag kleden zoals je wilt.

30 likes