Ik was vergeten dat vandaag de glazenwassers komen dus ik zit te wachten tot ze er zijn voordat ik in bad kan. Hopelijk komen ze snel
Edit: ze kwamen natuurlijk precies aan toen ik dit bericht had getypt haha
Ik was vergeten dat vandaag de glazenwassers komen dus ik zit te wachten tot ze er zijn voordat ik in bad kan. Hopelijk komen ze snel
Edit: ze kwamen natuurlijk precies aan toen ik dit bericht had getypt haha
Hoe kunnen mensen 700 artikelen op Vinted te koop hebben staan??? Volgens mij heb ik niet eens 700 dingen in mijn hele huis.
Er is hier toch ook iemand die elke week wel nieuwe kleding met kaartjes eraan te koop zet?
Koopziek denk ik? (Of klepto haha)
Mogelijk zijn die 700 items van verschillende mensen?
Volgensmij gaan die mensen naar tweedehands winkels en halen ze daar hun stash vandaan.
Wat een werk.
āVintage trui van de Primark 2019ā
Haha sick idd
Ik geef vanavond voor mijn verjaardag een borrel in de stad. Er hebben zich al 2 afgemeld omdat ze ziek zijn. Zo jammer altijd. (Ik geloof best dat ze ziek zijn maar toch altijd balen) durf amper nog mān app te openen haha
Haha ja, die!
Wat lief
Ben nog steeds niet gebeld
Edit: ik hoopte dat mijn klaagzang hielp en dat ze direct zouden bellen maar nee. Denk dat ik hun maar bel.
Kans is groot dat je een stijve nek krijgt op die plek.
Is het dan in CarrƩ?
Welke rij dan? Echt 1?
Is rij 1 ook niet 2e rang? Ik denk dat het wel meevalt hoor, ik zat vorig weekend op rij 5, zoveel scheelt dat ook weer niet, en ik vond het prima plekkenā¦
Alleen zie je niet alles achterin het decor denk ikā¦
Het ergste aan een feestje voor je verjaardag geven is wel alle appjes op de dag zelf van mensen die zich afmelden (wel met goeie redenen hoor, maar toch altijd stom!)
Edit: wow @ZusjevanJoost lees net jouw post stukje hierboven! Hier ook al 5 zieken inderdaad. Maar wordt vast alsnog leuk!
@Ohappyday Hier hetzelfde, ook rij 5, en dat was echt goed te doen! Scheelt niet zoveel met rij 1, fijnste is denk ik dat je meer beenruimte hebt want ik vond het best krap
Daarom durf ik het niet meer te vieren.
Ja maar dat is ook zo stom! We hadden gelukkig echt 60 mensen uitgenodigd hahaha dus als er 10 niet komen is het nog steeds een leuk feest, maar wel echt jammer! Al 5 zieken die zich vandaag afmeldden.