Wat je even kwijt wil #64

Oh NOW it makes sense.

7 likes

Hij zou vast niet de eerste noch de laatste zijn die dat doet

8 likes

Hij mag nu vast niet meer in de Efteling komen

:drum:

35 likes

Dat mag hij idd niet meer. Stel je voor dat hij kinderen heeft die vragen om naar de efteling te gaan en dan. Sorry papa kan niet mee want papa heeft zn piemel in holle bolle gijs gestopt.

18 likes

Hebben die kinderen tenminste wat te vertellen aan de psycholoog

5 likes

Ik was vergeten dat vandaag de glazenwassers komen dus ik zit te wachten tot ze er zijn voordat ik in bad kan. Hopelijk komen ze snel

Edit: ze kwamen natuurlijk precies aan toen ik dit bericht had getypt haha

Hoe kunnen mensen 700 artikelen op Vinted te koop hebben staan??? Volgens mij heb ik niet eens 700 dingen in mijn hele huis.

13 likes

Er is hier toch ook iemand die elke week wel nieuwe kleding met kaartjes eraan te koop zet?

Koopziek denk ik? (Of klepto haha)

15 likes

Mogelijk zijn die 700 items van verschillende mensen?

1 like

Ik ga morgen op vakantie dus ik moet inpakken maar ik weet nooit waar ik moet beginnen dus dan gooi ik iets in mn koffer, dan ga ik weer iets doen, dan weer verder met inpakken. Waardoor het uuuuuuuuren duurt. En ik ben een paar sokken kwijt en daar kan ik echt NIET tegen en ik begrijp niet waar ze zijn.

Ik heb een halflege koffer maar net wel twee flessen wijn en drie zakken chips gekocht om mee te nemen (Y)

9 likes

Volgensmij gaan die mensen naar tweedehands winkels en halen ze daar hun stash vandaan.

3 likes

Wat een werk.

2 likes

“Vintage trui van de Primark 2019”
:fu:

17 likes

Haha sick idd

1 like

Ik geef vanavond voor mijn verjaardag een borrel in de stad. Er hebben zich al 2 afgemeld omdat ze ziek zijn. Zo jammer altijd. (Ik geloof best dat ze ziek zijn maar toch altijd balen) durf amper nog m’n app te openen haha

7 likes

Haha ja, die!

6 likes

Wat lief :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ben nog steeds niet gebeld :rage::rage:

Edit: ik hoopte dat mijn klaagzang hielp en dat ze direct zouden bellen maar nee. Denk dat ik hun maar bel.

Kans is groot dat je een stijve nek krijgt op die plek.

4 likes

Is het dan in Carré?

1 like