Oh NOW it makes sense.
Hij mag nu vast niet meer in de Efteling komen
Dat mag hij idd niet meer. Stel je voor dat hij kinderen heeft die vragen om naar de efteling te gaan en dan. Sorry papa kan niet mee want papa heeft zn piemel in holle bolle gijs gestopt.
Hebben die kinderen tenminste wat te vertellen aan de psycholoog
Ik was vergeten dat vandaag de glazenwassers komen dus ik zit te wachten tot ze er zijn voordat ik in bad kan. Hopelijk komen ze snel
Edit: ze kwamen natuurlijk precies aan toen ik dit bericht had getypt haha
Hoe kunnen mensen 700 artikelen op Vinted te koop hebben staan??? Volgens mij heb ik niet eens 700 dingen in mijn hele huis.
Er is hier toch ook iemand die elke week wel nieuwe kleding met kaartjes eraan te koop zet?
Koopziek denk ik? (Of klepto haha)
Mogelijk zijn die 700 items van verschillende mensen?
Ik ga morgen op vakantie dus ik moet inpakken maar ik weet nooit waar ik moet beginnen dus dan gooi ik iets in mn koffer, dan ga ik weer iets doen, dan weer verder met inpakken. Waardoor het uuuuuuuuren duurt. En ik ben een paar sokken kwijt en daar kan ik echt NIET tegen en ik begrijp niet waar ze zijn.
Ik heb een halflege koffer maar net wel twee flessen wijn en drie zakken chips gekocht om mee te nemen (Y)
Volgensmij gaan die mensen naar tweedehands winkels en halen ze daar hun stash vandaan.
Wat een werk.
“Vintage trui van de Primark 2019”
Haha sick idd
Ik geef vanavond voor mijn verjaardag een borrel in de stad. Er hebben zich al 2 afgemeld omdat ze ziek zijn. Zo jammer altijd. (Ik geloof best dat ze ziek zijn maar toch altijd balen) durf amper nog m’n app te openen haha
Haha ja, die!
Wat lief
Ben nog steeds niet gebeld
Edit: ik hoopte dat mijn klaagzang hielp en dat ze direct zouden bellen maar nee. Denk dat ik hun maar bel.
Kans is groot dat je een stijve nek krijgt op die plek.
Is het dan in Carré?