Wat je even kwijt wil #64

Welke rij dan? Echt 1?

1 like

Is rij 1 ook niet 2e rang? Ik denk dat het wel meevalt hoor, ik zat vorig weekend op rij 5, zoveel scheelt dat ook weer niet, en ik vond het prima plekken…
Alleen zie je niet alles achterin het decor denk ik…

3 likes

Het ergste aan een feestje voor je verjaardag geven is wel alle appjes op de dag zelf van mensen die zich afmelden :clown_face: (wel met goeie redenen hoor, maar toch altijd stom!)

Edit: wow @ZusjevanJoost lees net jouw post stukje hierboven! Hier ook al 5 zieken inderdaad. Maar wordt vast alsnog leuk!

23 likes

@Ohappyday Hier hetzelfde, ook rij 5, en dat was echt goed te doen! Scheelt niet zoveel met rij 1, fijnste is denk ik dat je meer beenruimte hebt want ik vond het best krap :grimacing:

6 likes

Daarom durf ik het niet meer te vieren.

9 likes

Ja maar dat is ook zo stom! We hadden gelukkig echt 60 mensen uitgenodigd hahaha dus als er 10 niet komen is het nog steeds een leuk feest, maar wel echt jammer! Al 5 zieken die zich vandaag afmeldden.

2 likes

Dan valt het wel mee. Maar zag het een paar weken geleden ook nog bij een vriendin, van de 10 vrienden kwamen uiteindelijk er vier. Mensen moeten wat beter plannen

5 likes

Ah dat is vervelend :slightly_frowning_face: Er heerst ook weer allerlei raars qua griepen en verkoudheden. Ik hoop enorm voor je dat de rest gewoon kan komen, shinen in je mooie jurk zul je sowieso :partying_face::sparkles: Veel plezier!

Dank je wel! :two_hearts:

1 like

Dr Phil stopt ermee. :sob::sob::sob: Steek anders gelijk even een dagger in mijn hart joh.

4 likes

Lol soms wil ik echt een vriend puur om mezelf veiliger te voelen. Er werd net weer aangebeld en er stond niemand voor de deur 🫠 Gelijk hart in mijn keel joh. Niet dat er iets aan de hand is, maar ik vind dat soort dingen echt eng, haha.

4 likes

Zie het zo, minder getraumatiseerde mensen die door die show worden uitgebuit voor entertainment.

11 likes

Dat is wel waar helaas, maar hij is echt 20 jaar deel van mijn leven geweest :sob: I know sad maar toch haha

1 like

Zou Matthijs van Nieuwkerk bij hem in de leer zijn geweest? Current And Former ā€œDr. Philā€ Employees Say Show Fosters A Toxic Workplace

3 likes

Ben bang dat het ook de tijdsgeest destijds was. Je hoort ook genoeg van dit soort verhalen in andere sectoren (ziekenhuizen, universiteiten etc.). En overal werden de zelfde smoesjes gebruikt. Hij werkt onder zware druk, het is een topsport, je moet een dikke huid hebben etcetera.

Ik denk dat we pas sinds metoo hier oog voor hebben

2 likes

Net m’n douwe egberts spaarpunten lopen tellen. Weinig dingen die burgerlijker voelen dan dat.

12 likes

En? Kan je rond je pensioen zon apparaat halen of al eerder.

16 likes

Zit op bijna 30 euro!! Kan bijna rentenieren

3 likes

Ugh wil ik lekker serietje kijken, doet mn internet het niet. Heb alleen 4G nu en daar ga ik t niet op kijken. Maar volgens mij ligt dit in heel Nederland plat van deze organisatie (ittdesk)

1 like

Dit deed ik pas ook en ik zag mijn moeder zitten aan tafel toen ik dat deed. Elastiekjes erom per veelvoud :joy: (behalve dat ik in mijn korte leven nog niet aan genoeg punten kom voor een elastiekje)

3 likes