Dan valt het wel mee. Maar zag het een paar weken geleden ook nog bij een vriendin, van de 10 vrienden kwamen uiteindelijk er vier. Mensen moeten wat beter plannen
Ah dat is vervelend Er heerst ook weer allerlei raars qua griepen en verkoudheden. Ik hoop enorm voor je dat de rest gewoon kan komen, shinen in je mooie jurk zul je sowieso
Veel plezier!
Dank je wel!
Dr Phil stopt ermee. Steek anders gelijk even een dagger in mijn hart joh.
Lol soms wil ik echt een vriend puur om mezelf veiliger te voelen. Er werd net weer aangebeld en er stond niemand voor de deur 🫠 Gelijk hart in mijn keel joh. Niet dat er iets aan de hand is, maar ik vind dat soort dingen echt eng, haha.
Zie het zo, minder getraumatiseerde mensen die door die show worden uitgebuit voor entertainment.
Dat is wel waar helaas, maar hij is echt 20 jaar deel van mijn leven geweest I know sad maar toch haha
Zou Matthijs van Nieuwkerk bij hem in de leer zijn geweest? Current And Former “Dr. Phil” Employees Say Show Fosters A Toxic Workplace
Ben bang dat het ook de tijdsgeest destijds was. Je hoort ook genoeg van dit soort verhalen in andere sectoren (ziekenhuizen, universiteiten etc.). En overal werden de zelfde smoesjes gebruikt. Hij werkt onder zware druk, het is een topsport, je moet een dikke huid hebben etcetera.
Ik denk dat we pas sinds metoo hier oog voor hebben
Net m’n douwe egberts spaarpunten lopen tellen. Weinig dingen die burgerlijker voelen dan dat.
En? Kan je rond je pensioen zon apparaat halen of al eerder.
Zit op bijna 30 euro!! Kan bijna rentenieren
Ugh wil ik lekker serietje kijken, doet mn internet het niet. Heb alleen 4G nu en daar ga ik t niet op kijken. Maar volgens mij ligt dit in heel Nederland plat van deze organisatie (ittdesk)
Dit deed ik pas ook en ik zag mijn moeder zitten aan tafel toen ik dat deed. Elastiekjes erom per veelvoud (behalve dat ik in mijn korte leven nog niet aan genoeg punten kom voor een elastiekje)
Zo gaaf! Heel erg bedankt
Ben benieuwd wat je ervan vindt
Mijn eigen werk en 't werk van mijn moeder sparen voor mij mee moet het vooral van die laatste hebben. Ik heb alleen punten van theedoosjes, voor mijn huidige aantal punten zijn 1429 theedozen opgemaakt
Dit doet me eraan denken dat ik nog onderin de koelkast ergens lychees heb verstopt die op moeten voordat ze weglopen. Dus thanks!
Oh shit, ik geef m’n dochter van 3 heel vaak broccoli. Blijk ik daar gewoon nog 37 jaar mee te moeten wachten.
Ik doe normaal nooit echt dingen in het weekend waarvoor ik een wekker moet zetten maar ik ga nu met een vriendin mee naar de open dag van de uni voor een master. Ik doe nu alles wat ik ook doe op een doordeweekse dag, maar dan precies 2 uur later. Echt heel weird
Ik zag dat Taschen een grote sale heeft, misschien heeft hier iemand al z’n oog op een mooi boek al een tijdje