Wat je even kwijt wil #64

Mijn bankrekening is er minder blij mee, maar bedankt voor de tip!

1 like

wat zijn de vervelendste soort klanten

2 likes

Haha echt, waar bemoeien mensen zich mee. Je zit daar toch niet voor niets

2 likes

Het ergste is als ze dan zo casual zeggen: Maareh, hoe kan zoiets als dit bestaan?

@instantramen Alle mensen die geen geld uitgeven.

7 likes

“Mijn zaak maakt alleen maar verlies, maar mijn sugar daddy betaalt hier de huur voor”

Echt, wat wil je dan horen

20 likes

Ik roep het vaker maar ik moet echt krachttraining gaan doen. Nu alweer twee dagen spierpijn in mijn armen omdat ik mijn kat naar de dierenarts heb moeten sjouwen :clown_face:

7 likes

Ikea leegkopen op zaterdagochtend :money_mouth_face:

4 likes

Het is zo lenteachtig. Ben helemaal vrolijk :tulip: :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Waar woon jij? Hier (Zeeland) miezert het al de hele ochtend. Niks lente-achtigs aan :cry:

3 likes

Ik zou gewoon zeggen “wietplantjes leveren genoeg op hoor”. Dan zijn ze gelijk in paniek

13 likes

Was je wel heel vroeg dan, ik vind het veel te druk daar op zaterdag.

2 likes

Ja, gelijk met openingstijd en was zowaar te doen (en we wisten wat we wilden halen dus wel verkorte routes gelopen)

1 like

Dan is het nog goed te doen ja!

2 likes

Ik heb een voorjaarsvakantie naar Griekenland geboekt en om in de sfeer te komen kijk/luister ik nu Scenic Relaxation Film Greece op YouTube en machtig wat is t daar toch mooi :star_struck: zooooveel zin in elke dag tsatsiki

16 likes

Mijn vriend heeft vroeger op scouting gezeten.
Hoor ineens vanuit de keuken: haphaphapperdehap, bikbikbikkerdebik, SMAKELIJK ETENNNNN!
hahaha, ik lig nog in deuk. Bik bik bikkerdebik??? :rofl::rofl:

9 likes

In het midden van het land, er is zelfs een blauwe lucht! Balen dat het bij jullie niet is. Volgende week wel veel zon overal zag ik

2 likes

Ken je het woord bikken niet, of moet je er om lachen dat hij dat zo random doet? Dat laatste snap ik wel, haha, maar het betekent gewoon eten.

1 like

Ken het wel, maar hoor het nooit iemand zeggen. En dan idd zo random ineens :rofl:

3 likes

godverdomme

2 likes

Ik vierde gister mijn verjaardag in de stad met vriendinnen en het was zo leuk. Ik heb echt de liefste vriendinnen, ben zo blij met ze :two_hearts: De gemene heb ik in de loop der jaren eruit gefilterd dus ik heb nu echt een fijn warm groepje om me heen die me alles gunnen. En ik hen.

108 likes