Zo gaaf! Heel erg bedankt
Ben benieuwd wat je ervan vindt
Zo gaaf! Heel erg bedankt
Ben benieuwd wat je ervan vindt
Mijn eigen werk en 't werk van mijn moeder sparen voor mij mee moet het vooral van die laatste hebben. Ik heb alleen punten van theedoosjes, voor mijn huidige aantal punten zijn 1429 theedozen opgemaakt
Dit doet me eraan denken dat ik nog onderin de koelkast ergens lychees heb verstopt die op moeten voordat ze weglopen. Dus thanks!
Oh shit, ik geef mân dochter van 3 heel vaak broccoli. Blijk ik daar gewoon nog 37 jaar mee te moeten wachten.
Ik doe normaal nooit echt dingen in het weekend waarvoor ik een wekker moet zetten maar ik ga nu met een vriendin mee naar de open dag van de uni voor een master. Ik doe nu alles wat ik ook doe op een doordeweekse dag, maar dan precies 2 uur later. Echt heel weird
Ik zag dat Taschen een grote sale heeft, misschien heeft hier iemand al zân oog op een mooi boek al een tijdje
Mijn bankrekening is er minder blij mee, maar bedankt voor de tip!
wat zijn de vervelendste soort klanten
Haha echt, waar bemoeien mensen zich mee. Je zit daar toch niet voor niets
Het ergste is als ze dan zo casual zeggen: Maareh, hoe kan zoiets als dit bestaan?
@instantramen Alle mensen die geen geld uitgeven.
âMijn zaak maakt alleen maar verlies, maar mijn sugar daddy betaalt hier de huur voorâ
Echt, wat wil je dan horen
Ik roep het vaker maar ik moet echt krachttraining gaan doen. Nu alweer twee dagen spierpijn in mijn armen omdat ik mijn kat naar de dierenarts heb moeten sjouwen
Ikea leegkopen op zaterdagochtend
Het is zo lenteachtig. Ben helemaal vrolijk
Waar woon jij? Hier (Zeeland) miezert het al de hele ochtend. Niks lente-achtigs aan
Ik zou gewoon zeggen âwietplantjes leveren genoeg op hoorâ. Dan zijn ze gelijk in paniek
Was je wel heel vroeg dan, ik vind het veel te druk daar op zaterdag.
Ja, gelijk met openingstijd en was zowaar te doen (en we wisten wat we wilden halen dus wel verkorte routes gelopen)
Dan is het nog goed te doen ja!
Ik heb een voorjaarsvakantie naar Griekenland geboekt en om in de sfeer te komen kijk/luister ik nu Scenic Relaxation Film Greece op YouTube en machtig wat is t daar toch mooi zooooveel zin in elke dag tsatsiki