Mijn vriend heeft vroeger op scouting gezeten.
Hoor ineens vanuit de keuken: haphaphapperdehap, bikbikbikkerdebik, SMAKELIJK ETENNNNN!
hahaha, ik lig nog in deuk. Bik bik bikkerdebik???
In het midden van het land, er is zelfs een blauwe lucht! Balen dat het bij jullie niet is. Volgende week wel veel zon overal zag ik
Ken je het woord bikken niet, of moet je er om lachen dat hij dat zo random doet? Dat laatste snap ik wel, haha, maar het betekent gewoon eten.
Ken het wel, maar hoor het nooit iemand zeggen. En dan idd zo random ineens
godverdomme
Ik vierde gister mijn verjaardag in de stad met vriendinnen en het was zo leuk. Ik heb echt de liefste vriendinnen, ben zo blij met ze De gemene heb ik in de loop der jaren eruit gefilterd dus ik heb nu echt een fijn warm groepje om me heen die me alles gunnen. En ik hen.
Wat een lekker weer opeens zeg, de zon voelt zelfs warm. Ben buiten gaan zittenš±
sorryyyy
Denken ze dat het een wit was praktijk is ofzo
ik moet snoeien denk ik
om my god, ben echt benieuwd welke titels je hebt gekozen, zitten mooie exemplaren tussen
Blijkbaar heb ik een bepaalde uitstraling
ik heb net gesnoeid, al zijn het toch vooral de basic boekjes, die vind ik altijd leuk en handig om naar te refereren als naslagwerk
Samenvatting
schilders: Magritte, Expressionism, Cubism, Gauguin, Giger, Duchamp, Botticelli, Mondrian, Rodin, Klimt, Bosch,
architecten: Neutra, Piano, Adolf Loos, Breuer, Le Corbusier, Mies van der Rohe, Mackintosh, Schindler, Gio Ponti,
āgrote boekenā
A History of Photography. From 1839 to the Present
Caravaggio. The Complete Works
Frank Lloyd Wright
Entryways of Milan. Ingressi di Milano
Zaha Hadid. Complete Works 1979āToday. 2020 Edition
Fashion History from the 18th to the 20th Century
Helmut Newton. SUMO. 20th Anniversary Edition
Hieronymus Bosch. The Complete Works. 40th Ed.
Case Study Houses. The Complete CSH Program 1945-1966. 40th Ed.
Architectural Theory. Pioneering Texts on Architecture from the Renaissance to Today
Gio Ponti
straks even nog een selectie maken en proberen tot max 200 ekkies te komen
heb jij al besteld?
Wij deden het iets anders! Echt leuk om te zien hoe al die tradities anders zijn in andere plaatsen
mag ik linkje van die van le Corbusier? ben lui sorry
die van Bosch is zoo mooi. Ik heb niet veel op mijn lijst staan, maar had wel lang mijn oog op het boekje over El Greco, dat was een tijdje terug niet te bestellen
Ik voel me meteen een stuk beter na dit lijstje Heb 2x 1000 Record Covers (allebei als cadeau), Jamie Hewlett, Yves Klein en de Christo postkaarten.
Ik twijfel alleen nog over SUMO
Yesss, Normal People staat weer op NPO Start. Vorige keer moest ik nog ƩƩn aflevering kijken en toen was hij er vanaf gehaaldā¦
Ja wij deden nadien haphaphaphap bikbikbikbik smakelijk ge-geten