Wat je even kwijt wil #64

Haha ik roep ook nog wel eens “Wij dob* dob dob, WOEF!” omdat mijn vader dat als kind op de scouting leerde en dat in mijn opvoeding heeft meegenomen. Iedereen kijkt dan ook altijd zo :thinking:

*afkorting van Doen Ons Best

Jammer genoeg niet

3 likes

nou alle bankjes in het park waren bezet

1 like

Wat een grievende belediging.

3 likes

Mijn vriendinnen hadden het gisteravond over oil pulling en ik ben helemaal om. Zojuist kokosolie gekocht en morgen voor t eerst proberen :joy:

2 likes

Oef onze vlucht is al 3 uur vertraagd en ben er inmiddels wel echt klaar mee :tired_face::triumph:

2 likes

Succes! Als je 3 uur later aankomt dan geplande aankomsttijd heb je recht op compensatie!

2 likes

Denk maar aan het geld dat je bij zoveel vertraging terug kunt vragen!

Ben altijd bang dat vrienden afzeggen terwijl ik al onderweg ben (voor een wat langere reis). Reageer gewoon snel op m’n “tot straks!” :cry:

5 likes

Ligt er aan waarom er vertraging is. Als het bijv door weersomstandigheden komt of door stakingen kun je fluiten naar die compensatie

Klopt maar dat is vrij zelden. Heb al heel wat compensaties gehad haha!

2 likes

In het jaar dat ik op de customer service werkte van een luchtvaartmaatschappij was dat meestal wel het geval. Vooral als je met een maatschappij vliegt die met 1 vliegtuig iedere dag 10 locaties doet.

Maar hopelijk zit @Airy-fairy inmiddels in het vliegtuig!

3 likes

Ik moet een filmpje kijken voor cognitieve gedragstherapie. (ik ben het aan het leren).
Iemand moest voor een exposure therapie haar portemonnee normaal gebruiken.
Uiteindelijk moest ze op haar gezicht laten, het likken en haar vingers aflikken.
Ik werd er echt ongemakkelijk van.

2 likes

Weet je zeker dat je niet naar een of andere fetisj film keek?

7 likes

What the hell?

5 likes

Hahahahaha was wel echt mijn gedachten ook.
Ik ga dit iig nooit vragen of een patiënt dit wil doen als exposure.

6 likes

We zijn uit eten en daarna gaan we de stad in met een hele groep, en volgens mij gaat deze avond uit de hand lopen :joy:

9 likes

Veel plezier :smile:

5 likes

21 likes

Ik heb een spelletjes avond bij vrienden en ik weet dat dit altijd zulke toffe avonden zijn, maar ik moet mezelf echt bij elkaar rapen. Alles is teveel moeite: mezelf aankleden, avond eten, er naar toe fietsen

Maar onder aan de streep haal ik er vaak wel
Positieve energie uit, dus let’s go :muscle:t3:

4 likes