Wat je even kwijt wil #64

Dan zien we je morgen wel op het achtuurjournaal

5 likes

O dit filmpje heb ik ook wel eens gezien!
Vond het echt extreem, heb zelf geen moeite met het gebruiken van mijn portemonnee en pasjes maar zou toch echt nooit mijn pasje gaan aflikken

5 likes

Hoe gebruik je je portemonnee niet normaal :sweat_smile:

5 likes

Mijn moeder houd momenteel haar verjaardag maar ik raakte zo overprikkeld dat ik even naar boven ben gevlucht en nu op bed aan het scrollen ben op het forum en insta en heb helemaal geen zin om nog naar beneden te gaan

6 likes

Wat zeg je?

5 likes

Dankjewel!! Zo leuk

1 like

Ik lig in bed in een hotel, hartje centrum Rotterdam, en m’n buddies staan nog in de kroeg maar ik heb er geen energie voor. Ergerde me binnen 5 minuten aan de luide en kutte muziek (ik hoorde goldband voor het eerst en I no likey) en drukte en mensen. Dus nu heb ik nog even het rijk voor mij alleen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik heb eindelijk mijn bestelling geplaatst en het is dit

ben echt benieuwd naar de sumo en giger, het boek van milaan zou nog voor werk van pas kunnen komen voor locaties :’)

8 likes

Ik zit Kees en Co te kijken op videoland en ik vind dat zo heerlijk haha. Echt jammer dat zulke series niet meer worden gemaakt.

20 likes

Ik heb net ‘Billie Elliot’ voor de zoveelste keer gezien en het blijft echt een van mn lievelingsfilms. Standaard janken.

11 likes

Ik verveelde me een uurtje geleden heel erg. En toen ging ik maar eens naar filters kijken uit verveling. En toen ontdekte ik dus een Andrew Tate filter, en sindsdien ben ik allemaal filmpjes als hem aan het maken en ga ik helemaal stuk om mezelf in mijn eentje :joy: hahaha.

11 likes

@JustinBieber @Amarens @Dommel , uiteindelijk is het 5 uur vertraging geworden. Zijn nu net in het hotel in Marrakesh. Als het goed is kunnen we inderdaad geld terugvragen, even induiken zodra we terug zijn.

Er was een of andere klem van een zuurstoffles kapot. En zolang die niet gemaakt was mocht er niet gevlogen worden. De monteur was ziek, dus er moest een monteur van een vliegveld 2 uur verderop komen 🫠

12 likes

Ai, klinkt als een hoop gedoe! Gelukkig ben je veilig aangekomen.

1 like

Net weer thuis van de dokterspost met iemand die een ongeluk had door te veel drank. Toch wel handig om soms degene te zijn die niet drinkt.

Gaat het een beetje? Want het lijkt mij best schrikken

2 likes

Lief dat je het vraagt, ik ben oké. En diegene ook!

1 like

Oke, wat doe je als je axolotls 100 eitjes hebben gelegd, die nu zijn uitgekomen en je kan ze niet allemaal houden? Mijn buren hebben nu ik weet niet hoeveel baby’s, ze waren ook in de veronderstelling dat ze een same sex paartje hadden, en de dierenwinkel kan ze ook niet nemen. Ze kunnen ze moeilijk door het toilet spoelen :expressionless:

1 like

Nee zeker niet doorspoelen. Ik kan niet nog een lockdown aan omdat riool axelotls de wereld over nemen.

31 likes

Van pringlesbussen kunnen fleshlights gemaakt worden. Zo nu ben ik niet de enige die niet meer normaal naar pringles kan kijken

11 likes

Ik heb nu een allergische reactie bij mijn onderlip en ik weet geeneens waarvan :smiling_face_with_tear:

4 likes