Je kan je piemel ook in Holle Bolle Gijs steken
Ben benieuwd hoe dit afgelopen is.
Dat zal vast! Voor elke opening is er wel een man te vinden die zijn piemel erin wil steken of al heeft gedaan
Ik zocht dus net onschuldig een diy voor de zondagmiddag en had nog een lege pringlesbus. Een rabbithole met diverse fora met tips later, ligt de pringlesbus bij het vuilnis en ga ik nu voor zelfcare met een maskertje in m’n haar en bleek in m’n ogen
Oh noooo…weer 100 euro foetsie
Van appeltaart ook.
Een collega heeft dat gevonden op de kamer van haar zoon En hij zei dat ze dat moesten maken bij biologie
ik wil/ga m’n scriptie schrijven over een bepaalde wijk op een bepaalde eilandstaat maar heb wel woonruimte voor die tijd nodig
dus ik berichtje in een groep geplaatst, na 1 dag berichtje van een spontaan uitziende vrouw die dan een kamer verhuurd
ik even een googletje plaatsen, is het de voormalige premier
Ga je er iets mee doen?
ja de kamer is echt perfect qua prijs/locatie. dus hoop dat we de uiteindelijke data vast kunnen stellen (en hopelijk gebruikmaken van netwerk
)
Once you pop…you can’t stop
Was een goede avond haha, bijna een boete gehad voor wildplassen. Alweer maar op dat moment was er ergens een flinke ruzie dus dat had meer prioriteit. En ik heb nog op de bar gestaan… Ohgod
Een van de weinige goede voornemens die ik tot op heden écht waar maak pakt zo goed uit: iedere maand een dagje sauna. Alleen. Zo lekker. Rijd nu weer naar huis en voel me opgeladen.
Dat mochten die mannen willen, daar is dat gat VEEL te groot voor
Ik heb een hele brede scheiding (in mijn haar) en dat vind ik zoo kut in de zomer verbrandt mijn hoofdhuid altijd leip & een cliënt vroeg net aan me of ik kaal werd 🫢
Ik had als goed voornemen om zoveel mogelijk op de fiets te doen, maar de ventielen van m’n fietsbanden waren kapot en de banden heel slap dus dat begon heel slecht. Vorige week laten maken en afgelopen week echt zo lekker gefietst! Vandaag voor een paar euro een nieuwe voorlamp gekocht, erop gemonteerd, batterijtjes van de achterlamp vervangen, dus nu hoef ik ook niet meer te klooien met die losse fietslampjes die ik dan weer vergeet. Voel me echt succesvol
heb de muziek van de jonas brothers weer helemaal herontdekt, love it. Hun concert destijds was mijn eerste “echte” concert na K3 hahaha
Jippieeee, ik ga wss nog in mijn dertigste levensjaar toch een eerste tattoo laten zetten want er komt hele goeie artist binnenkort hier heen en die is toevallig bevriend met mijn zus. Maakt mijn existentiële crisis toch wat minder erg lol. En nu ff goed nadenken wat ik wil
Altijd als ik bij mijn ouders ben geweest kom ik met de meest random spullen weer thuis. Deze keer was ik er heel kort want we gingen uit eten, dus ik ben iets van 10-15 minuten bij hun thuis geweest voor we weer weg gingen. De buit is:
Een fles olijfolie, sokken, 6 nieuwe champagne glazen, manderijntjes en het meest random (wel super blij mee) een gouden ring die van mijn oma is geweest, maar ik ben nog lang niet jarig en niet heel recent jarig geweest. Ze vonden het ook nog ff nodig om 6x de waarde en emotionele waarde te benadrukken dus nu durf ik die hele ring ook eigenlijk niet te dragen
Er rijden geen bussen hier dus hoop dat het lekker rustig is in de trein. En op kantoor
In mijn trein is het druk ondanks de stakingen van de bussen. Helaas.