Lijkt me in dit geval gewoon voor (enige) anonimiteit? Snap ‘t wel
Zou kunnen in sommige gevallen maar lijkt me soms ook een kwestie van imitatie
Heb net in het donker op de gok zelfbruiner over m’n gezicht gesmeerd.
Ben benieuwd, gelukkig ontmoet ik morgen een hele groep mensen voor het eerst dus perfecte timing
Dit klinkt perfect
Als het er echt kut uit ziet morgen haal je gewoon je schouders op; ik heb ADHD.
Ja in combi met mn zelfgeknipte laagjes zie ik er in ieder geval ~lekker gek uit.
Maar misschien valt het mee hoor, heb ook geprobeerd m’n oogleden mee te tannen, dat kan of heel goed uitpakken of ehh ja niet?
Wat ontzettend klote voor je! Ben zo boos op de tabaksindustrie grrrrr. Heel veel sterkte!
We zien je morgen in ongemakkelijke momenten!
Los van dat ik me aansluit bij bovenstaande reacties dat het echt geen gepast moment is om dit soort commentaar te geven, gebruikt desbetreffende forumster al een hele poos deze manier van schrijven en snap ik totaal niet waar je het imitatie argument vandaan haalt
Los van dat of het wel of niet gepast is om het nou precies op deze post te reageren is het wel iets wat mij ook al vaker is opgevallen op het forum. Waarom zeggen de mensen die het gebruiken niet gewoon een van mijn ouders, dat klinkt veel natuurlijker
Wel onhandig als je er eentje hebt
Mensen kunnen zich niet ongeslachtelijk voortplanten voor zover ik weet. Dus ook al is er wellicht nog maar een in leven, of heb je geen contact (meer) met een van hen, gaat het altijd hoe dan ook toch over een van je ouders.
Omdat ik het eerder nooit las behalve bij 1 forummer die inderdaad heel anoniem wilt blijven en dat ook daadwerkelijk is.
Ik ben 2 dagen op een zonnige plek en nu alweer mijn kop verbrand. Ik was weer eens te laat met zonnebrand op te doen. ARGH.
Wordt er vanuit het ziekenhuis geen hulp aangeboden aan je ouder bij het stoppen met roken? En zo nee, kun je dat niet aanvragen?
Ik moet over precies 3 minuten weg.
Ik zit nog in bed met koffie, moet me douchen en aankleden én de auto krabben.
Er gaat iets mis vandaag denk ik 🫢
Ik ben streeploos donker beige
Nieuw huisgenootje dus
De dag beweegt zich langzaam vandaag.