Knap van je dat je dat hebt durven zeggen, dat moet ook niet makkelijk zijn geweest ook al is het de waarheid. Ik hoop voor je dat je ouder er klaar voor is deze stap te nemen. Veel liefs!
Misschien ligt het aan de omgeving waarin ik me bevind, maar een hoop mensen weten wel dat roken slecht is, maar er is niet altijd sprake van een reëel bewustzijn, een daadwerkelijk besef.
Dit zie ik ook in mijn omgeving inclusief klassieke voorbeelden dat opa 95 is geworden en 80 jaar daarvan stevig rookte. Het is en blijft zo lastig. Denk dat dat ook de verslaving is, de verslaving die dus toch nog uitzonderingen zoekt. Het is verdrietig om dit in je omgeving te zien, ik maak het helaas ook dichtbij mee.
Ik mag vandaag weer de gehele dag in conferentie zitten. Ben er echt wel klaar mee inmiddels.
Morgenmiddag gelukkig weer naar huis, zo’n zin mijn eigen bed.
Hoe is dit afgelopen?
Die vreselijke duisternis verdwijnt.
Slechts 20 minuten te laat in de auto
Ja gek ineens he! Vanmorgen was het ook al om 8:00 licht en ik dacht echt dat ik me verslapen had
Ik mis mijn ex auto zo erg. Ik zoek hem wel eens op marktplaats of zoek op het kenteken of hij nog eens verkocht is.
Zou je m terug kopen?
Hahaha nee he hart van nederland heeft het weer voor elkaar. Een item over de aardbeving in turkije en ze interviewen weer een random nederlander die ook zoiets maar dan 1000x minder heftig heeft meegemaakt.
Er is toch niks belerends aan om de tip te geven om uit te zoeken wat maakt dat desbetreffende persoon naar een verslavend middel pakt? Dat is zegmaar 101 verslavingszorg
Ik zie helaas echt wel heel veel voorbeelden waarin mensen echt niet het besef hebben wat de verslaving (oa roken) voor schade aan kan richten, ja ook wanneer ze longkanker hebben (gehad)
De accu van m’n laptop is dood dus de laptop kan nog geen 5 seconden zonder lader. Maar nu is hij vastgelopen dus ik dacht “oh dan haal ik 'm van de lader, is die zo uit” maaar nu doet de accu t opeens wel??? Net op t moment dat hij het juist niet moet doen
Ik heb ook al 10 keer op de radio voorbij horen komen dat mensen daar vorige week/ vorige maand waren, en het daarom wel erg dichtbij komt
Hopelijk wel een Groninger
Nee want dan zou ik bang zijn dat ie slecht onderhouden is in die twee jaar. Maar zou het wel willen
Mijn vriend wil Jurassic Park: Fallen Kingdom kijken. Die moesten we vorige keer afzetten omdat ik moest janken om computer gegenereerde dino’s die dood gingen. Ik durf het niet meer aan.
Ik ben vandaag voor controle geweest bij de tandarts en sindsdien heb ik echt een hele vervelende zeurende pijn in mijn mond. Ik snap er niks van.
Het zou je verbazen hoeveel mensen het daadwerkelijke besef niet hebben
Ik had extra sushi besteld voor morgen (lunch), but who am I kidding? Het past gewoon allemaal in m’n holle kies. Wat kut. (Maar ook lekker.)