Wat je even kwijt wil #64

Vanmiddag vroeg iemand aan mij hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk? Toen zei ik 6 en 11 en toen liet ik een foto zien van mijn katten. Ja lekkere haarballetjes he

77 likes

Ook hierin is het toch ook ‘gewoon’ een kwestie van cognitieve dissonantie? Ik rook en weet prima dat het slecht is, maar het is voor andere mensen slecht en een diep besef is er denk ik niet.
Weten en beseffen zijn volgens mij twee dingen die vrij ver uit elkaar kunnen liggen.

1 like

Ik spaar sinds een tijdje een serie (prenten)boeken en nu sturen mijn moeder en oma om en om boek op als cadeau 🥹🥹 zo lief, weet echt niet waar ik dit aan heb verdiend maar het maakt me zo blij.

35 likes

Ja thanks! Jij legt het beter uit dan ik!

Ik ken (no joke) iemand met longkanker heeft en kon middels een operatie erg goed eraan geholpen worden, dit heeft hij geweigerd omdat hij de operatie een X aantal dagen niet mocht roken :smiling_face_with_tear:

Maargoed, nu wordt het een bepaalde discussie terwijl een forumster eigenlijk alleen alleen maar even haar ei hier kwijt wilde over een heftige persoonlijke situatie en dat was eigenlijk ook niet mijn bedoeling!

4 likes

Jeetje het wordt compleeeeet uit zijn verband getrokken. Ik heb nooit gezegd dat je een lezing oid moet geven & dat was ook totaal niet de strekking van mijn bericht. Kom op zeg

Edit: daarnaast is (psycho)educatie over het algemeen genomen zeker wel een goed middel om tot veranderingen te komen. Maar nogmaals, dat was totaaaaaaal niet de strekking van mijn originele post

1 like

Dit forum bestaat niet meer he, dit is een droom…

15 likes

Mijn afkeer voor nachtdiensten is zó intens groot, vraag me steeds vaker af waarom ik nog in de zorg zit en waarom ik niet weer ga studeren 🫠

3 likes

Doen! Ik heb op mijn 26e ook besloten om weer de schoolbanken in te gaan omdat ik mezelf mijn werk niet tot mijn pensioen zag doen.

5 likes

Ik heb zo geen zin in werk vandaag. Moet ook halve land afreizen. Maarja thuis ga ik waarschijnlijk niks uitvoeren.
Morgen thuiswerkdag en dan weekend.

1 like

Het forum is geblokkeerd op mn werk :sob:

Wat zal ik bergen werk verzetten vandaag.

6 likes

Zit jij op je computer op werk te forummen? Goals

1 like

Als ik thuis werk wel! Dan buiten de omgeving maar probeerde het net te openen en :x:. Zit zo dichtgetimmerd

1 like

Pffff mijn dag begint al goed. Ben net van de trap afgeflikkerd en nou doet mijn enkel pijn :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is zonnig buiten, de vogeltjes fluiten en ik ben voor de tweede dag op rij schijtchagerijnig

3 likes

Nee het gaat om bepaalde woorden zo te zien die geblokkeerd zijn. Eerste keer dat ik het ging uitproberen en de organisatie is iets te groot om vanwege een medewerker een forum te blokkeren.

egf is al jaren geleden geblokkeerd door hearst hoor

4 likes

Misschien zijn ze bang dat het een afsplitsing van de FvD is :joy:

5 likes

Die sportschool ruikt nu vast naar lavendel :joy:

2 likes

Ik mis de kots emoji (en heb nieteens geklikt)

4 likes

Thanks ik had deze video nodig. Ik dacht dat ik er knullig uitzag in de sportschool totdat ik hem zag.

17 likes