Heb volgende week een afspraak geboekt bij een kappersopleiding, ben benieuwd! Komt vast goed. Scheelt me heel veel geld in ieder geval haha
Haha welke heb je? Ik heb er 1 van browhouse maar zelden tot nooit gebruikt. Het is net een soort kaarsenvet ofzo wtf.
Edit: ik zie het al. Naja essence heeft soms best goede dingen. Ik deed vroeger HAARLAK in mn wenkbrauwen.
Dit is echt zo’n video waarbij ik hoop dat diegene de stang op z’n gezicht laat vallen tijdens het bankdrukken.
Ik had vandaag een belangrijke afspraak en vanwege de stakingen ging ik met de fiets. 25 km heen en 25 terug. Dat leek al kut maar inmiddels ben ik nog een uur van huis en gestrand bij een Mcdonalds omdat het keihard in mijn rug schoot en ik niet meer kan fietsen. Uiteraard is mijn vriend net vandaag pas laat thuis en is er verder niemand die me kan ophalen .
O dat is wel mooi ruk.
Als je in de buurt was had ik je wel thuis gebracht
Ben echt een ijdeltuitje, voelde mij rot en ging wat chocolade halen en in de lift terug dacht ik nouu mijn billen zien er wel goed uit. Alleen dat al gaf een iets beter gevoel
Lief van je! Inmiddels is de opa van een vriendin onderweg om me op te halen dus ik bestel nog maar wat nuggets om de tijd door te komen.
Ik ga stuk. Ik zit bij de frietzaak en er zijn wat kinderen die een frietje willen delen maar ze komen geld te kort. Komt er een van die kids met chinees geld.
Ik zit in de trein een frietje te eten en ik voel mij nu heel rebels.
Mijn beste vriendin die ik 3x per week zie minimaal gaat (als het doorgaat ivm huidige situatie) een half jaar naar Turkije. Ik vind het superleuk voor haar maar baal echt. We gaan altijd samen naar ijshockey, ik ben ook regelmatig bij haar thuis en vind haar moeder super leuk, we gaan vet vaak naar de film. Vind het echt lastig
He wat rot maar dit komt echt goed. Jullie kunnen elkaar gewoon nog elke dag blijven appen etc .natuurlijk. En wat is een halfjaar op een mensenleven nou? Jij kan bij haar op bezoek en zij bij jou etc. 6 maanden is niks, maar ik begrijp het wel.
Jaa ik ga ook lekker op bezoek! Twee keer hopen we. Zij kan niet terug naar Nederland helaas maar in september is ze er weer gewoon.
Wat een mooie oplossing met zo’n opa!
Een van mijn beste vriendinnen is net terug van een halfjaar Azië en dat vond ik ook echt lastig, maar dat halfjaar vliegt echt voorbij. En daarna heb je elkaar mega veel te vertellen en dat voelt dan extra leuk en fijn!
Altijd weer genieten met Mr Visser
Ja wel een fake meester visser
Maar top entertainment weer
Is het heel erg dat ik Viktor best wel grappig vind?