Wat je even kwijt wil #64

Wel herkenbaar! En ik zelf heb dan ook nog wel eens de neiging om mezelf weg te cijferen

2 likes

Wat is de glazenwassersmaffia? Deze hebben wel wat gedaan maar niet echt fantastisch. Heb wel betaald maar mochten ze nog een keer aan de deur staan dan hoeven ze het niet nog een keer te doen.

2 likes

Die gaan straks ongevraagd toch je ramen weer lappen en dan mag jij lappen!

4 likes

Nou ik hoop van niet en anders moeten we dan maar kijken hoe dat gaat lopen.

1 like

Louis Theroux op 3. Een herhaling weer, maar hoe sexy is hij met baard :heart_eyes::hot_face:

10 likes

Ja echt een lekkerding. En hij maakt die programma’s ook zo goed. Ik zou hem echt vertrouwen met mn diepste geheimen

3 likes

Jeetje. Is dan zelfs het kaasplankje niet meer heilig :face_holding_back_tears:

4 likes

Wat zijn magnum toch heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb afgelopen week een neefje gekregen en ik ben zoooo benieuwd. Mn vriend en ik zouden eigenlijk vanavond videobellen met de ouders en baby maar denk dat ze druk waren en iedereen is al langs geweest dus ik hoop dat we ook snel mogen bellen of kijken. Ik wil niet opdringerig zijn dus we geven ze wat ruimte, maar ben eigenlijk super nieuwsgierig.

22 likes

Ik slaap bij de oom en tante van m’n vriend en ze kwamen me helemaal instoppen met kruikjes, dekentjes, water etc
 đŸ„č Zo lief

12 likes

đŸ„č Kreeg echt even de rillingen bij het idee dat een willekeurige oom en tante van m’n vriend me zouden komen “instoppen” als ik daar moest logeren, brrrrr blijf uit m’n buurt als ik in bed lig joh.

49 likes

Neee. Nu kan je echt met een voldaan gevoel je vakantie in! Geniet ervan. :kissing_heart:

3 likes

En ik lig weer wakker door terrorverkoudheid nummer 3 van deze winter :fu::fu:

1 like

5,4 is ook een van de lulligste cijfers om te krijgen

9 likes

Dat mag. Ik heb niet zo veel familie meer en dit is de eerste keer dat ik bij de slaap dus ik vond het wel lief. :blush:

25 likes

Nou kaartjes gereserveerd voor de Vermeer tentoonstelling in het Rijksmuseum. Ik kon op z’n vroegst in mei reserveren. Eerdere data waren al uitverkocht.

6 likes

Daar wil ik ook graag heen. Wist dit niet joh!! Ga maar eens kijken vandaag.

3 likes

Zou het snel doen, want volgens mij zijn alle ochtend reserveringen al uitverkocht

1 like

De site is zelfs overbelast! Ik hoop dat het nog lukt.

1 like

Er gaan allerlei collega’s weg en privĂ© gaan er allemaal vrienden verhuizen of voor minimaal een jaar naar het buitenland; sportmaatjes die ik 3-4 x per week zag kunnen vanwege diverse redenen niet meer sporten.

Alles bij elkaar voel ik me er een beetje eenzaam door (ondanks dat ik een relatie heb). Het besef dat je vooral alleen op de wereld bent en vrienden en kennissen vooral passanten in je leven zijn.

Ik zou bijna weer een muurtje op willen trekken en mensen niet meer willen toelaten.

22 likes