Wel herkenbaar! En ik zelf heb dan ook nog wel eens de neiging om mezelf weg te cijferen
Wat is de glazenwassersmaffia? Deze hebben wel wat gedaan maar niet echt fantastisch. Heb wel betaald maar mochten ze nog een keer aan de deur staan dan hoeven ze het niet nog een keer te doen.
Die gaan straks ongevraagd toch je ramen weer lappen en dan mag jij lappen!
Nou ik hoop van niet en anders moeten we dan maar kijken hoe dat gaat lopen.
Louis Theroux op 3. Een herhaling weer, maar hoe sexy is hij met baard
Ja echt een lekkerding. En hij maakt die programmaâs ook zo goed. Ik zou hem echt vertrouwen met mn diepste geheimen
Jeetje. Is dan zelfs het kaasplankje niet meer heilig
Wat zijn magnum toch heerlijk
Ik heb afgelopen week een neefje gekregen en ik ben zoooo benieuwd. Mn vriend en ik zouden eigenlijk vanavond videobellen met de ouders en baby maar denk dat ze druk waren en iedereen is al langs geweest dus ik hoop dat we ook snel mogen bellen of kijken. Ik wil niet opdringerig zijn dus we geven ze wat ruimte, maar ben eigenlijk super nieuwsgierig.
Ik slaap bij de oom en tante van mân vriend en ze kwamen me helemaal instoppen met kruikjes, dekentjes, water etc⊠đ„č Zo lief
đ„č Kreeg echt even de rillingen bij het idee dat een willekeurige oom en tante van mân vriend me zouden komen âinstoppenâ als ik daar moest logeren, brrrrr blijf uit mân buurt als ik in bed lig joh.
Neee. Nu kan je echt met een voldaan gevoel je vakantie in! Geniet ervan.
En ik lig weer wakker door terrorverkoudheid nummer 3 van deze winter
5,4 is ook een van de lulligste cijfers om te krijgen
Dat mag. Ik heb niet zo veel familie meer en dit is de eerste keer dat ik bij de slaap dus ik vond het wel lief.
Nou kaartjes gereserveerd voor de Vermeer tentoonstelling in het Rijksmuseum. Ik kon op zân vroegst in mei reserveren. Eerdere data waren al uitverkocht.
Daar wil ik ook graag heen. Wist dit niet joh!! Ga maar eens kijken vandaag.
Zou het snel doen, want volgens mij zijn alle ochtend reserveringen al uitverkocht
De site is zelfs overbelast! Ik hoop dat het nog lukt.
Er gaan allerlei collegaâs weg en privĂ© gaan er allemaal vrienden verhuizen of voor minimaal een jaar naar het buitenland; sportmaatjes die ik 3-4 x per week zag kunnen vanwege diverse redenen niet meer sporten.
Alles bij elkaar voel ik me er een beetje eenzaam door (ondanks dat ik een relatie heb). Het besef dat je vooral alleen op de wereld bent en vrienden en kennissen vooral passanten in je leven zijn.
Ik zou bijna weer een muurtje op willen trekken en mensen niet meer willen toelaten.