Wat je even kwijt wil #64

Ik ben op travelers cleaning Tiktok beland en wil nu mijn hele huis met chloor, afwasmiddel en een tandenborstel poetsen en daarna plastic over al m’n meubels plakken zodat het schoon blijft.

17 likes

soms voel ik me echt een nerd op het werk, net aan een collega proberen uit te leggen wat een GIF is, kende ze niet, en ze is maar een paar jaar ouder??

7 likes

Ik zag net een man van middelbare leeftijd fietsen in een korte broek en Johan Cruijff T-shirt. Ik vind dat nog iets te enthousiast :confused:

2 likes

Maar waarom doet het geluid het niet? Aldus mijn moeder élke keer weer.

15 likes

Ik heb een jetlag en het is kut. Ben nu al voor de 3e dag voor 5u wakker, ik wil slapennn :rage:

4 likes

Net een hele opdringerige glazenwasser aan de deur die heel slecht Nederlands sprak. Uiteindelijk hebben ze een soort van mijn ramen gedaan om
er maar van af te zijn en nu baal ik van mezelf. hopelijk komen ze nu niet steeds langs

1 like

Als ik een gesprek heb over bepaalde sneakers, krijg ik daar later reclame van. Als ik iets Google over blaren, krijg ik later reclames van blarenpleisters. Maar ruim 3 maanden later krijg ik nog steeds reclames met zwangerschapskleding. Leave me alone.

Op mijn werk in de kinderopvang hadden ze ook het beleid dat we kinderen geen compliment mochten geven als ze bijvoorbeeld begonnen met kruipen of lopen, om te zorgen dat kinderen het vanuit een intrinsieke motivatie gingen leren en niet omdat een volwassenen ze toe stond te juichen. We moesten dan feitelijk benoemen wat we zagen (en ik vond het verrekte lastig om dan te zeggen wat knap van je).
Zelfde met eten, daar werd ook geen waardeoordeel aangehangen. Dus ipv zeggen dat ze goed gegeten hadden, was het je hebt gegeten, benoemen wat ze aten, vragen naar/praten over de smaak etc en niet compliment geven omdat ze een hap gegeten hadden.

3 likes

Het kan erger, ze snapte niet dta je nergens op play moet klikken en dat het een loop is.

3 likes

6 likes

Ik lag om 21.30 uur in bed gister tot 8.00 uur vanochtend en heb precies 3 uur geslapen. Een aangezien alles op mijn werk chaotisch is, niet loopt en veel te druk is, heb ik me ook gewoon ziek gemeld. Ben er echt helemaal klaar mee. Maar ik voel me dan wel altijd schuldig, terwijl dat eigenlijk stom is want je mental health is ook gewoon belangrijk.

8 likes

Ik ben al weken een boxershort kwijt (en ik heb er maar 2 haha). Dus ik vraag net mijn vriend om thuis eens te kijken… zegt die ja ligt hier gewoon schoon in de kast hoor.

Ik wekenlang zoeken om niks. :smiling_face_with_tear: Zegt ook even niks he haha.

In je google account kun je aanpassingen doen hiervoor, misschien werkt dat? Als op de negen puntjes naast je profielfoto klikt als je in een google product als bijv gmail bent, en dan naar ‘mijn advertentiecentrum’ en dan in ‘advertenties aanpassen’ links kun je onderwerpen/merken uitsluiten, bij ‘gevoelig’ kun je ook zwangerschap afvinken, of je kunt zelfs gepersonaliseerde advertenties helemaal uitzetten.

4 likes

Lief, dankjewel! Ga ik proberen

2 likes

Wel herkenbaar! En ik zelf heb dan ook nog wel eens de neiging om mezelf weg te cijferen

2 likes

Wat is de glazenwassersmaffia? Deze hebben wel wat gedaan maar niet echt fantastisch. Heb wel betaald maar mochten ze nog een keer aan de deur staan dan hoeven ze het niet nog een keer te doen.

2 likes

Die gaan straks ongevraagd toch je ramen weer lappen en dan mag jij lappen!

4 likes

Nou ik hoop van niet en anders moeten we dan maar kijken hoe dat gaat lopen.

1 like

Louis Theroux op 3. Een herhaling weer, maar hoe sexy is hij met baard :heart_eyes::hot_face:

10 likes

Ja echt een lekkerding. En hij maakt die programma’s ook zo goed. Ik zou hem echt vertrouwen met mn diepste geheimen

3 likes