Wat je even kwijt wil #64

Jeetje. Is dan zelfs het kaasplankje niet meer heilig :face_holding_back_tears:

4 likes

Wat zijn magnum toch heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb afgelopen week een neefje gekregen en ik ben zoooo benieuwd. Mn vriend en ik zouden eigenlijk vanavond videobellen met de ouders en baby maar denk dat ze druk waren en iedereen is al langs geweest dus ik hoop dat we ook snel mogen bellen of kijken. Ik wil niet opdringerig zijn dus we geven ze wat ruimte, maar ben eigenlijk super nieuwsgierig.

22 likes

Ik slaap bij de oom en tante van m’n vriend en ze kwamen me helemaal instoppen met kruikjes, dekentjes, water etc… 🄹 Zo lief

12 likes

🄹 Kreeg echt even de rillingen bij het idee dat een willekeurige oom en tante van m’n vriend me zouden komen ā€œinstoppenā€ als ik daar moest logeren, brrrrr blijf uit m’n buurt als ik in bed lig joh.

49 likes

Neee. Nu kan je echt met een voldaan gevoel je vakantie in! Geniet ervan. :kissing_heart:

3 likes

En ik lig weer wakker door terrorverkoudheid nummer 3 van deze winter :fu::fu:

1 like

5,4 is ook een van de lulligste cijfers om te krijgen

9 likes

Dat mag. Ik heb niet zo veel familie meer en dit is de eerste keer dat ik bij de slaap dus ik vond het wel lief. :blush:

25 likes

Nou kaartjes gereserveerd voor de Vermeer tentoonstelling in het Rijksmuseum. Ik kon op z’n vroegst in mei reserveren. Eerdere data waren al uitverkocht.

6 likes

Daar wil ik ook graag heen. Wist dit niet joh!! Ga maar eens kijken vandaag.

3 likes

Zou het snel doen, want volgens mij zijn alle ochtend reserveringen al uitverkocht

1 like

De site is zelfs overbelast! Ik hoop dat het nog lukt.

1 like

Er gaan allerlei collega’s weg en privĆ© gaan er allemaal vrienden verhuizen of voor minimaal een jaar naar het buitenland; sportmaatjes die ik 3-4 x per week zag kunnen vanwege diverse redenen niet meer sporten.

Alles bij elkaar voel ik me er een beetje eenzaam door (ondanks dat ik een relatie heb). Het besef dat je vooral alleen op de wereld bent en vrienden en kennissen vooral passanten in je leven zijn.

Ik zou bijna weer een muurtje op willen trekken en mensen niet meer willen toelaten.

22 likes

Nou goeiemorgen :sob:

6 likes

Tering, dan ben ik net op tijd. Tenminste ik wacht nog op een bevestigingsmailtje, maar het is al betaald.
Ik heb echt nooit verwacht dat er zoveel animo voor was

1 like

Haha sorry!

2 likes

Iemand vroeg mij om van die velvet kledinghangers van de action te halen. Ik zei ja ok neem het mee als ik er langs kom. Vervolgens ben ik echt maar 10 minuten binnengeweest en moest ik 55 euro afrekenen hahaha. "Oh handig cif voor de badkamer, oh ja van die staalsponsen. Oh zo’n schoonmaakemmer. Oh! Dweildoeken. Oh ik neem ook wel wat cola en redbull mee etc etc Heel veel wattenschijfjes. Hallo waarom koop ik niet de hele winkel! En ik kwam voor kledinghangers voor iemand anders. :face_with_spiral_eyes:

29 likes

Haha ik las zoiets over een andere winkel vanochtend. Van je hoeft er niet heen met een lijstje want zij hebben toch ineens allemaal andere dingen die je dan ineens nodig hebt.

3 likes

Whaha ik liep die winkel uit alsof ik boodschappen voor Kerstmis had gedaan.

2 likes