Wat je even kwijt wil #64

Het is natuurlijk extreem cringe, maar dit is iig nog uit de tijd dat je het dan wel als single moest kopen, bracht tenminste nog echt iets op. Die paar cent die ze met de Spotify royalties van nu zouden verdienen gaan niet veel verschil maken…

3 likes

Hmja is het niet vooral een oproep om te doneren aan 555 (dat zit op het eind mijn zusje had dat erbij uit haar hoofd geleerd :sob::joy: inclusief dankuwel)

2 likes

Volgens wiki niet:

Artiesten voor Azië was een eenmalig muziekproject georganiseerd door Tim van Rongen, met verschillende Nederlandse artiesten, die met de opbrengst van de single Als je iets kan doen een financiële bijdrage wilden leveren aan giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties ten behoeve van de slachtoffers van de zeebeving in de Indische Oceaan op tweede kerstdag 2004

En ze hebben blijkbaar de winkeliers er flink mee genaaid :sweat_smile::

De single kostte € 5,55, waar een normale 3-track-single in die tijd € 4,99 kostte. Winkeliers kochten de single in voor € 4,66 exclusief BTW, wat neerkwam op € 5,55 inclusief BTW. Ze maakten er dus geheel geen winst op, terwijl er ook geen recht van retour op zat. Hierdoor zijn na een kortstondige verkooppiek veel winkels met een onverkoopbare voorraad blijven zitten.

Staat ook verder niks in het artikel hoeveel de total opbrengst geweest is, dus ik vermoed geen doorslaand succes…

5 likes

Ik wil nu weten wat er met de onverkoopbare cd’tjes is gebeurd

2 likes

Welke deelauto’s zijn goedkoper dan een auto hebben? Ik heb dat 1x gedaan omdat we 2 auto’s tegelijk nodig hadden, toen had ik nachtdienst en ben ik met een deelauto gegaan, maar ik had die nacht voor niks gewerkt, zo duur was het, zelfs met welkomskorting. Vond het wel makkelijk, als dat goed betaalbaar en beschikbaar zou zijn zou het wel een alternatief kunnen zijn, maar nu is het (voor mij) geen reële oplossing.

8 likes

Ik ben morgenochtend vrij en mijn vriend slaapt niet thuis vannacht. Dus ik heb het bed voor mezelf en ik kan een beetje uitslapen! Zo blij mee haha

5 likes

Neeeee alsjeblieft niet. Flashbacks naar dat Corona nummer.

3 likes

Ik heb gisteren allemaal geurstokjes enzo gekocht voor in huis en nu denk ik bij mezelf “ja leuk, maar ik ruik al 2 weken helemaal niks, dus geen idee of het wel echt lekker ruikt.” :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik had zo’n vers pakket voor gado gado van de AH en ik weet niet hoe het hoort te smaken maar wat was dat goor en smakeloos?? :skull::face_with_spiral_eyes: het zal wel de tatta versie zijn geweest

4 likes

Vind ik ook van de mac & cheese. Gewoon NUL smaak.

2 likes

Die had ik ook laatst en het was zo teleurstellend :sob: Ik had er al extra knoflook en kaas in gedaan maar het was echt smaakloos.

Vond de textuur ook echt heel kloterig. Never again

2 likes

:thinking:
Ik gok dat je klonterig bedoelde

3 likes

Nee, gewoon een gore textuur en dat vond ik klote :joy:.

11 likes

Hahah nee. Dat zou helemaal tata fusion zijn :joy:

5 likes

Ik vind valentijnsdag stom maar toch vind ik het kut dat ik geen bloemetje oid krijg. :smiling_face_with_tear:
Gaat al way back naar dat we op de middelbare school een anonieme rozen actie hadden en ik als een van de weinigen niks kreeg.

12 likes

Ik zou vanavond alleen thuis zijn dus had een heel lijstje gemaakt met dingen die ik wilde doen, en eigenlijk ook wel moet doen. Eindstand
afbeelding

33 likes

Een verspakket Mac ‘n Cheese? Ben benieuwd wat ze nog meer gaan verzinnen. Edit: Wauw ook nog zoveel wat jezelf moet toevoegen.

4 likes

En dat voor 6 euro :cry:

Verspakketten zijn altijd tatta.

2 likes