Wat je even kwijt wil #64

Ik had zo’n vers pakket voor gado gado van de AH en ik weet niet hoe het hoort te smaken maar wat was dat goor en smakeloos?? :skull::face_with_spiral_eyes: het zal wel de tatta versie zijn geweest

4 likes

Vind ik ook van de mac & cheese. Gewoon NUL smaak.

2 likes

Die had ik ook laatst en het was zo teleurstellend :sob: Ik had er al extra knoflook en kaas in gedaan maar het was echt smaakloos.

Vond de textuur ook echt heel kloterig. Never again

2 likes

:thinking:
Ik gok dat je klonterig bedoelde

3 likes

Nee, gewoon een gore textuur en dat vond ik klote :joy:.

11 likes

Hahah nee. Dat zou helemaal tata fusion zijn :joy:

5 likes

Ik vind valentijnsdag stom maar toch vind ik het kut dat ik geen bloemetje oid krijg. :smiling_face_with_tear:
Gaat al way back naar dat we op de middelbare school een anonieme rozen actie hadden en ik als een van de weinigen niks kreeg.

12 likes

Ik zou vanavond alleen thuis zijn dus had een heel lijstje gemaakt met dingen die ik wilde doen, en eigenlijk ook wel moet doen. Eindstand
afbeelding

33 likes

Een verspakket Mac ‘n Cheese? Ben benieuwd wat ze nog meer gaan verzinnen. Edit: Wauw ook nog zoveel wat jezelf moet toevoegen.

4 likes

En dat voor 6 euro :cry:

Verspakketten zijn altijd tatta.

2 likes

Ik weet 100% zeker dat er momenteel een muis zit in mijn voorraadkast :weary::weary: hoor geknaag. Heb heel hard een pollepel tegen keukenkast aan gegooid zodat ie pleitte gaat.

Gelijk mijn pa geappt to the rescue, hij komt een muisvriendelijke val brengen. Mocht de muis erin zitten een deze dagen, komt hij naar mij toe om de muis buiten te bevrijden. Love mijn pa

7 likes

Rozen zijn rood
De kikkerkoning geef je een kus

Ik moest de kop serieus vijf keer lezen voordat ik het doorhad dat het niet de speld was.

14 likes

Mijn cv ketel heeft een storing, geen verwarming en warm water en krijg het ding niet eens open, en ik heb vrijwel meteen mijn ex geappt met een SOS. Tot zover een strong independent woman.

5 likes

Voel me letterlijk een ezel, ben zojuist voor de 2e keer in één week met m’n hoofd ergens tegenaan gestoten (een riemhangding in de winkel en een deur) - omdat ik bukte om iets te pakken :sweat_smile:

Vaak word je er wel iets wijzer van om even de merknaam van je ketel en de foutcode te googlen. Wil niet zeggen dat je het dan direct zelf kunt oplossen, maar dan weet je iig iets meer. En ik zou de verwarmingsmonteur contacten ipv je ex :laughing:

26 likes

Omg heb vannacht een bloedneus gehad, wat een slagveld.

1 like

Ugh wat klinkt dit vreselijk, ik word al moe van het lezen erover :unamused:

2 likes

Hahaha ja het heeft te maken met de waterdruk, zover was ik. Maar het contact met de makelaar voor dit soort dingen liep altijd via hem dus wou even verifieren wat ik moest doen :joy:

1 like