Ik ben ook online…
Het forum vind jullie blijkbaar geen users
Alleen op de wereld
Net als in het boek
Ugh ik haat dagdiensten na avonddiensten. Slaap dan zo slecht, en van slecht slapen (en douchen zonder te hebben ontbeten) word ik zoo misselijk.
Oh en ik ruik serieus iemands stinkadem in de bus terwijl er pas 3 meter verderop mensen staan (en nee it’s not me) gatverdsmme word hier nog misselijjer van
Gisteren was Karsu te gast bij Jinek. Het ging om de aardbeving en Karsu haar familie woont daar. Ze heeft 16 familieleden verloren en zong dit lied.
Dat kwam wel even binnen….
het lied gaat over dat ze haar zoekt, waar ben je dan? En zingt ze nu voor al haar familieleden.
Ik ruik liever zweetkakken dan zo’n vieze zure gore bek
Ik neem lekker een halve snipperdag vandaag. Ga een mini voorjaarsschoonmaak doen
Ik hoorde vandaag weer de vogeltjes fluiten, zo leuk om daarmee wakker te worden!
Ja echt fijn! Ik hoorde ook tijdens de avondschemering uitgebreid een merel zingen
Ik heb de afgelopen weken echt veel werk in m’n carnavalsjasje gestopt, m’n vingers kunnen geen naald meer zien. Heb carnaval de afgelopen Corona jaren zo gemist dus echt enorm veel zin in
Ik werd gisteren lastig gevallen op weg naar huis. Niet iets heel ernstigs maar een man op een fiets die maar om me heen bleef cirkelen terwijl hij een aantal keer vroeg of ik hem wou pijpen etc. Vond het vooral vervelend dat ik te voet was en niet snel van hem weg kon raken. Maar nu merk ik dat ik de neiging heb om mezelf op te sluiten vandaag terwijl ik er gewoon even doorheen moet en een wandeling moet maken ofzo. Alleen het realiseren is nog niet het ook doen.
Wat rot van gisteren zeg. Kun je je wandeling aantrekkelijker maken door ergens goeie koffie te halen of een gebakje oid? Misschien helpt dat om je letterlijk over de drempel te krijgen.
Misschien oordopjes met muziek zodat je wat afleiding hebt?
Misschien lukt het als je vandaag op pad gaat samen met iemand?
Heel erg naar dat je dit mee hebt moeten maken en super knap dat je direct er bewust mee bezig bent dat je echt die wandeling even moet maken…
Laat - vroeg zou echt verboden moeten worden!
Bij mijn vorige werk hadden we dat standaard in het weekend. “Want dan had je zo lekker veel aan je weekend”. Que?? Ik kan zaterdagavond niks ondernemen en de rest van de zondag ben ik gaar omdat ik maar 3 uur geslapen heb. Ik had dan ook altijd liever laat - vroeg in het weekend. Maar dan kreeg ik rustig vrijdag een late dienst
Waarom moeten mannen zo zijn? Bah
Ik bood de hovenier die aan het werk is een kop koffie aan. “Doe maar met alles erin”. Nou ik heb alleen een scheut havermelk en wat kokosbloesemsuiker. Hoop dat het te drinken was😂
Ik gaf een keer een loodgieter een kop thee maar het was in Engeland en hij wilde er natuurlijk melk in maar had ook alleen havermelk, hij heeft het onaangeroerd achtergelaten :")
Vandaag begin ik met Carnaval vieren, en ik heb er zó veel zin in.
We horen net dat mijn schoonmoeder waarschijnlijk leukemie heeft en vanmiddag wordt opgenomen. Ben er echt van slag van (en pff gelijk 1001 vragen, moet ik dit aan mn kinderen vertellen of niet, wat kunnen we doen om te helpen etc)