Wat je even kwijt wil #64

Liveblog afvalstaking hahaha
I :heart: At5

30 likes

Ik begin echt staking fomo te krijgen. Ben t ook steeds aan t voorstellen bij collegas maar ze denken dat ik een grapje maak.

14 likes

Als staking gewoon leuke dingen voor jezelf gaan maken. Of kan dat niet op industriële machines?

Wow, vandaag was de laatste dag in Rotterdam en vandaag waren bepaalde plekken ook echt ranzig. Ik denk niet dat Amsterdam dit 6 dagen gaat volhouden zo, want voor het weekend ging het nog wel hier haha.

Ik ben nog steeds bezig om mijn halve woning kwijt te kunnen boven, ik slaap nu ergens tussen de pannen en mijn 6 dozen aan kruiden. Ik krijg ook enorme opruimdrang (moet ook nog ruimte maken voor een kast boven) maar ik kan niks want door de staking wordt de al volle container pas donderdag geleegd :sob:

Echt handig dat die slopers woensdag komen, maar ja niks aan te doen.

Sorry voor dit dagboekverhaal, zal het niet meer doen. Heb er zelfs een puist van gekregen, en ik doe niet aan puisten.

8 likes

Haha nee helaas niet. Dus ik hou het maar bij de halve fruitmand mee naar huis nemen

3 likes

Haar adoptiemoeder zal vast goed voor haar zorgen

1 like

Ahahahaha ‘een stuk oud gereedschap’

19 likes

Ze staken woensdag en vrijdag, ben nu steeds de website in de gaten aan het houden. Ben benieuwd, de vorige keer reden er helemaal geen bussen.

2 likes

Vind dit echt zo’n 1 april nieuwsitem :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik vind wachtkamers altijd zo ongemakkelijk. Word daar ook zenuwwachtig van :woman_facepalming:t3:

5 likes

Al die wachtkamers hebben ook nog elk hun eigen cultuur, wat het niet beter maakt. Bij sommigen wordt verwacht dat je goedemorgen zegt en bij andere juist weer niet. En ik vang die signalen nooit op.
Als je dan goedemorgen zegt in een stille wachtkamercultuur word je zo aangekeken: :face_with_raised_eyebrow:
En dan zeg je een keer niks, kijken ze je weer aan alsof je een aso bent
:exploding_head:

16 likes

Had net iemand aan de telefoon en die klonk echt alsof ze een héél zwaar weekend achter de rug had haha. Echt zo’n raspende corpsstem :rofl::rofl:. En nu voel ik me oud :sob:

1 like

Ja precies. En dan komt degene waar je een afspraak mee hebt de wachtkamer binnen, maar nog niet voor jou (want uitloop always) en dan moet je weer wachten :sweat_smile:

4 likes

Ik voel me niet zo lekker en ik doe de hele ochtend al domme dingen zoals gevaarlijke dingen in het verkeer en ik ben sociaal nog onhandiger dan normaal. Volgens mij had ik beter thuis kunnen werken vandaag :cry:

1 like

Een van m’n cavia’s is net dood gegaan, dus mijn cavia is nu echt doder dan die van jullie

(Too soon?)

29 likes

Maar mijn cavia is al langer dood dus ik win.

(Sterkte btw)

2 likes

Oh ja als ik met een vriendin en haar kind afspreek en mijn kind, dan gaat mijn kind gewoon spelen. En als dat andere kind er dan steeds bijkomt met haar hoofd dan denk ik ook altijd, ga weg aub

2 likes

ik heb dit eerder met lil nas x

1 like

Ik wil echt een whiteboard in mijn douche hangen waar ik al mijn gedachten kan opschrijven. Ik kom zo vaak tijdens het douchen op goeie ideeën en zodra ik de douche uitstap, ben ik alles vergeten.

17 likes

Heb je tegels? Kan je gewoon daar opschrijven. Als je een gedeelte hebt wat niet helemaal nat wordt, natuurlijk.

4 likes