Mijn broer komt zo even langs. Ik: maak het hele huis schoon, van boven tot onder, terwijl het helemaal niet vies of rommelig was. Waarom doe ik dat toch altijd als er iemand komt. Vet irritant
Ik was gister bij een bioscoopfilm en kid cudi speelde erin en nu ben ik weer helemaal verliefd op hem en al die muziek aan het pompen
Ik zit in de tram en rook ineens een enorme zeiklucht en dacht heel even dat het mijn jas was? Maar iemand zit chips achter me te eten en daar komt het vandaan
Ik ging vandaag voor het eerst boodschappen doen bij de Dirk en ik raakte echt helemaal overprikkeld door deze supermarkt.
Wel veel acties en kortingen.
Ik heb zojuist 4 bakken vegan Ben & Jerry’s gehaald voor €5
Volgens mij is dit ook echt superslecht voor je haar (tenzij je heel veel en dik haar hebt en wel wat kunt missen?)
Ik had dit 5 dagen in de week vroeger, als je het goed verzorgd en de juiste elastieken gebruikt kan het niet zoveel kwaad. Volgens mij.
Ben nu al dronken
Oh oké! Ik had eens gezien dat een dermatoloog vertelde over strakke haarstijlen en dat dit altijd tot dunner haar leidt. En inhammen. Als ik mijn haar strak draag krijg ik sowieso haarpijn dus ik doe het dan maar niet (want het lijkt me een slecht teken)
Hahaha ik heb het idee dat dat ding niet klopt. Die van mij stond laatst een half uur op dezelfde plek maar toen was hij er ineens.
Ja of jouw bezorger heeft je eten gejat en rijd nu naar huis.
Ja echt mega creepy ook. Had onlangs voor het eerst een budbee levering en je kunt gewoon de hele route van de dag volgen denk ik?? Kon in elk geval meer dan een uur op voorhand zien waar de levering exact was, inclusief de naam en profielfoto van de chauffeur.
Echt kut als je daarvoor werkt zeg.
Ik heb het idee dat ik verkouden wordt. Mijn keel voelt aan alsof ik de hele dag op een festival heb staan schreeuwen. Hopelijk is het morgen voorbij
Ik ging net boodschappen doen onder het mom van “als je ziek bent moet je eten waar je zin in hebt”, dus heb allemaal shit gekocht maar nu zit ik op de bank en walg er echt van dus heb maar weer thee gezet. 🫠
Vanochtend kwam de Picnic bezorger en hij heette Nick. Ik zei maar niet ‘hoi Picnic Nick’ want dat hoort hij vast de hele dag :’)
Hee altijd leuk om een nieuw woord te leren kennen!
Wat is er eigenlijk mis met “ongelijkheid”? Meer welvaart vergaren voor jezelf of je naasten prikkelt ambitie, innovatie, arbeidslust, opleidingsbehoefte. Anders krijgen we communistische eenheidsworst. Je best doen loont niet meer.
Als Picnic Nick een dickpic stuurt, krijg je een pic van de dick van Picnic Nick
Dat zou ik niet pikken.
Ik heb mn vakantie geboekt en ben nu helemaal in mn nopjes, lekker online hikes in de omgeving opzoeken en kijken wat ik mee moet nemen.
Ga alleen pas over 5 maanden hahah. Voorpret to the max
Misschien is dat wel de naam van zijn onlyfans
Ik haat het sociale isolement van tentamenweken nog een paar dagen…