Wat je even kwijt wil #64

Hoezo zijn die simpele plastic lazy susans/draaiplateaus zo duur? Goedkoopste wat ik kan vinden is 2 voor 18,99 :pleading_face:

1 like

kogellagers zijn niet goedkoop

6 likes

https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/

Ik heb deze organizer, misschien dat dit wat is? Is tijdelijk op, dus dan even in de gaten houden!

3 likes

Ik zat vroeger altijd bij de jongerenraad van mijn gemeente met heel veel plezier, maar ze gaan nu stoppen vanwege een gebrek aan leden. Echt super jammer en ik vind het echt ongelofelijk eigenlijk dat ze geen leden meer kunnen vinden. Er zijn zoveel jongeren bezig met politiek tegenwoordig, je moet er toch wel 10 kunnen vinden uit 15 dorpen?

2 likes

Oh ik dacht al dat wibra het ook wel moest hebben, maar kon t zelf niet terugvinden op de website! Misschien dat ze hem hier in de winkel nog hebben, thanks!

3 likes

Slaap je alleen? Misschien kan je een rustig muziekje opzetten zodat je gedachten wat afgeleid worden. Of een ontspanningsoefening aanzetten. Lastig is het.

3 likes

Ik zou dit serieus gaaf vinden. :rofl:

60 likes

Stond 10 minuten in de wacht voor de huisarts. En de wachtmuziek is echt de manier om mij agressief te maken. Het was een combinatie van easy listening meets vaag bollywood achtige muziek en het had ook nog een instrument wat een beetje op miauwen klonk.

3 likes

Haha ik hang nu in de wacht bij de huisarts en hier is het een soort Eurodance van rondom de millenniumwisseling.

4 likes

giphy (4)

14 likes

In mijn droom vannacht ging ik helemaal los op het liedje Ome Jan, meezingen, dansen etc. Wat ook best logisch is want dit zou ik wakker ook doen :sweat_smile: Nou ja wakker… met een flinke borrel op in de kroeg.

alleen nu heb ik al 2,5 uur het liedje in mijn hoofd :sob: En zo vaak en zonder een druppel alcohol is het helemaal niet zo een leuk liedje.

2 likes

Ik zie een verdien model.

2 likes

Ik heb een hele maand nail art gehad en ben het zooooo zat dat ik dadelijk de meest basic korte nagels ever laat maken

4 likes

Ik kan dus precies om deze reden geen nail art handelen. Na dag 3 ben ik dat al spuugzat

1 like

Jij en jouw feestjes… mooie plaatjes leveren jullie op :wink:

2 likes

Komt er bij jou ook niet heel vaak zo’n praatje tussendoor met ga naar thuisarts.nl en check of je wel echt een afspraak moet maken. Dat maakt me vaak nog kwader.

3 likes

Nee wel om de tien seconden een robot vrouwenstem met: Er zijn nog vier voor u.

De eindstand 10 minuten wachten en 4 minuten gesprek. Tsjonge alleen om mijn nieuwe verzekeraar door te geven.

4 likes

Dat hoef je niet door te geven haha dat kunnen we met een druk op de knop opvragen/corrigeren. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Het stond alleen nog niet in mijn dossier toen ik ernaar vroeg. Dus hij heeft het wel even aangepast

2 likes

Nee, maar doet er ook niet toe, zodra er iets op jouw naam gedeclareerd moet worden wordt er vooraf of na afwijzing achteraf een correctie gedaan; mijn oproep is iig om hier NIET actief voor te gaan bellen! :tired_face:

19 likes