Wat je even kwijt wil #64

Ik had de afgelopen week dus best een leuke week in Berlijn. En ik was bijna een beetje aan het twijfelen van ‘goh het blijft toch echt wel een hele fijne stad, toch wel zonde en jammer dat ik weer naar huis ga’.

En nu is het dus m’n laatste dag en echt alles gaat ‘mis’. M’n vingers hebben tussen de deur gezeten toen ik het vuilnis buiten ging zetten, er was nog iets over een plant met de eigenaar van het appartement, toen was er gedoe met de tram, toen was het drama in het hostel (daar slaap ik 1 nacht want dichtbij busstation) en werd ik de hele tijd van kamer naar kamer gestuurd maar elke keer was ie alsnog vol. Toen was ik het zat en heb ik maar bijbetaald voor een privékamer. Toen ging ik net bij de Burger King halen en kreeg ik echt een compleet verkeerde bestelling, maar dat zag ik pas toen ik alweer hier was.

Echt een teken van het universum dit zo van ‘haal je niks in je hoofd, het is mooi geweest’.

16 likes

Same here, ik heb ook echt een dip. Vandaag heel de dag thuisgewerkt, niemand in real life gesproken, echt een te groot contrast met afgelopen dagen :sweat_smile:

Misschien helpt t om echt te gaan slapen/op bed te gaan als je echt moe bent en bijna niet meer wakker kan blijven? Dan heb je geen tijd hebt om te malen in je hoofd. En beter gewoon goed en korter slapen, dan lang op bed en veel wakker liggen. Tot je je vertrouwen weer wat terug hebt.

Als ik in de bioscoop zit moet ik soms wel 3x in 2 uur naar de wc. Echt super irritant maargoed. Maar nu zit ik dus in een zaal op een verdieping zonder wc dus ik moet dan helemaal die trap op en af steeds. Ook leuk als je in een rolstoel zit? Echt niet goed over nagedacht

5 likes

Ja stom is dat hé. Had ik laatst ook. Mis je nog meer van de film dan je zou doen als de wc dichtbij is.

2 likes

Het stomme is ik was gister zo moe en uitgeput toen ik in bed ging liggen. Maar wel met veel spanning in mijn voorhoofd.

Ben er tussen door nog uit geweest. Serie kijken om 2 uur nachts op de bank, tot dat ik bijna in slaap viel. Vervolgens in bed lukt het weer niet.

1 like

Hoezo zijn die simpele plastic lazy susans/draaiplateaus zo duur? Goedkoopste wat ik kan vinden is 2 voor 18,99 :pleading_face:

1 like

kogellagers zijn niet goedkoop

6 likes

https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/

Ik heb deze organizer, misschien dat dit wat is? Is tijdelijk op, dus dan even in de gaten houden!

3 likes

Ik zat vroeger altijd bij de jongerenraad van mijn gemeente met heel veel plezier, maar ze gaan nu stoppen vanwege een gebrek aan leden. Echt super jammer en ik vind het echt ongelofelijk eigenlijk dat ze geen leden meer kunnen vinden. Er zijn zoveel jongeren bezig met politiek tegenwoordig, je moet er toch wel 10 kunnen vinden uit 15 dorpen?

2 likes

Oh ik dacht al dat wibra het ook wel moest hebben, maar kon t zelf niet terugvinden op de website! Misschien dat ze hem hier in de winkel nog hebben, thanks!

3 likes

Slaap je alleen? Misschien kan je een rustig muziekje opzetten zodat je gedachten wat afgeleid worden. Of een ontspanningsoefening aanzetten. Lastig is het.

3 likes

Ik zou dit serieus gaaf vinden. :rofl:

60 likes

Stond 10 minuten in de wacht voor de huisarts. En de wachtmuziek is echt de manier om mij agressief te maken. Het was een combinatie van easy listening meets vaag bollywood achtige muziek en het had ook nog een instrument wat een beetje op miauwen klonk.

3 likes

Haha ik hang nu in de wacht bij de huisarts en hier is het een soort Eurodance van rondom de millenniumwisseling.

4 likes

giphy (4)

14 likes

In mijn droom vannacht ging ik helemaal los op het liedje Ome Jan, meezingen, dansen etc. Wat ook best logisch is want dit zou ik wakker ook doen :sweat_smile: Nou ja wakker… met een flinke borrel op in de kroeg.

alleen nu heb ik al 2,5 uur het liedje in mijn hoofd :sob: En zo vaak en zonder een druppel alcohol is het helemaal niet zo een leuk liedje.

2 likes

Ik zie een verdien model.

2 likes

Ik heb een hele maand nail art gehad en ben het zooooo zat dat ik dadelijk de meest basic korte nagels ever laat maken

4 likes

Ik kan dus precies om deze reden geen nail art handelen. Na dag 3 ben ik dat al spuugzat

1 like