Lief dagboek. Motivatie is ver te zoeken vandaag. Maar we zetten door.
Toedels, Vlinderbloempje1994
Ik hoop dat het nu geregeld wordt, maar volgens mij is het ook een rotzooi bij al die banken
Mijn omaâs bankrekening staat nog steeds op mijn opaâs naam en die is al 25 jaar overleden.
Oh dit lijkt me echt zo kut en super frustrerend. Sterkte ermee, ik zou ook in die mood terecht komen denk ik.
Heel suf maar pas even op met deze uitspraak. Mijn collega heeft ooit ook een keer zoân grapje gemaakt en die kwam er echt door in de problemen. (ook iets op een openbaar forum gepost met naam van werkgever. Geen idee of ze daar bewust op zochten.) Dus misschien de naam van de bank even weghalen.
En sterkte! Want ik snap je mood en uitspraak helemaal.
het gaat niet om dat jullie verhaal schrijnend is, maar toch vooral dat zij (de nabestaandendesk dus) verzaken hun werk goed te doen? wat gekmakendd.
Heb je al onder het bed gekeken?
Welke forummer werkt bij de bank!
Ik zal er na 17:00 even gaan kijken.
Pfff wat een gedoe. Weet uit ervaring na het overlijden van mijn vader dat dat soort dingen soms echt zo kut gaan. Alsof de rouw en het verdriet niet al erg genoeg zijn. Wat een gezeik. En het kost ook zoveel (mentale) energie allemaal⊠Knuffel
Pff wat een idioten! Wel fijn dat het eindelijk gelukt is!
Hahaha wat is dit. Ze zegt het woord âaangevallenâ helemaal met een open mond? Oh man dat programma was geweldig.
Dat vond ik ook heel lastig, ik had helemaal geen zin om zulke dingen op dat moment te regelen. Om de rekening van mijn ouders alleen op naam van mijn moeder te zetten moesten we toestemming van mân overleden vader krijgen. Vond dat zulke bizarre gesprekken, het was soms net alsof we met een robot praatten. Een bank maakt toch aan de lopende band mee dat iemand is overleden? We hebben netjes alle documenten aangeleverd en na veel gedoe is het gelukt maar uuuuuuugh
Hahahhaah jaa ik vind het zo grappig wat ze met haar mond doet hahaha.
Ik heb vandaag een âthuiswerkdagâ maar lig nog in mijn pyjama op de bank en heb exact al 0 werkgerelateerde dingen gedaan
Mijn wasmachine is al een maand kapot en krijg vanavond eindelijk een nieuwe en kan echt niet wachten, nog nooit zo enthousiast geweest over witgoed
Ja bizar hoe dat soort zaken dan gaan soms⊠Aan de ene kant snap ik het ivm veiligheid, dat niet zomaar elke tjappie (criminelen) kan zeggen dat de naam of rekening veranderd moet worden. Maar in dit soort gevallen is het zooo vervelend. Uiteindelijk komt het ook wel goed maar kan soms echt lang duren
Ja, als je op âJuridischâ zoekt vind je het
Hahah dit is echt exact mijn beeld bij mensen die thuiswerken
Ik vind de buschauffeuse van de Flixbus echt een heldin vandaag haha.
De weg is dicht vanwege een enorm ongeluk en de politie ging alle autoâs laten omdraaien en begeleiden naar de vorige afrit. Maar de bus kon niet keren dus wij zouden eigenlijk moeten wachten tot vanavond. Maar nu rijdt ze de bus in zân achteruit helemaal naar de vorige afrit echt al kilometer achter elkaar.
Dat vind ik echt heel knap