Jij en jouw feestjes… mooie plaatjes leveren jullie op
Komt er bij jou ook niet heel vaak zo’n praatje tussendoor met ga naar thuisarts.nl en check of je wel echt een afspraak moet maken. Dat maakt me vaak nog kwader.
Nee wel om de tien seconden een robot vrouwenstem met: Er zijn nog vier voor u.
De eindstand 10 minuten wachten en 4 minuten gesprek. Tsjonge alleen om mijn nieuwe verzekeraar door te geven.
Dat hoef je niet door te geven haha dat kunnen we met een druk op de knop opvragen/corrigeren.
Het stond alleen nog niet in mijn dossier toen ik ernaar vroeg. Dus hij heeft het wel even aangepast
Nee, maar doet er ook niet toe, zodra er iets op jouw naam gedeclareerd moet worden wordt er vooraf of na afwijzing achteraf een correctie gedaan; mijn oproep is iig om hier NIET actief voor te gaan bellen!
Lief dagboek. Motivatie is ver te zoeken vandaag. Maar we zetten door.
Toedels, Vlinderbloempje1994
Ik hoop dat het nu geregeld wordt, maar volgens mij is het ook een rotzooi bij al die banken
Mijn oma’s bankrekening staat nog steeds op mijn opa’s naam en die is al 25 jaar overleden.
Oh dit lijkt me echt zo kut en super frustrerend. Sterkte ermee, ik zou ook in die mood terecht komen denk ik.
Heel suf maar pas even op met deze uitspraak. Mijn collega heeft ooit ook een keer zo’n grapje gemaakt en die kwam er echt door in de problemen. (ook iets op een openbaar forum gepost met naam van werkgever. Geen idee of ze daar bewust op zochten.) Dus misschien de naam van de bank even weghalen.
En sterkte! Want ik snap je mood en uitspraak helemaal.
het gaat niet om dat jullie verhaal schrijnend is, maar toch vooral dat zij (de nabestaandendesk dus) verzaken hun werk goed te doen? wat gekmakendd.
Heb je al onder het bed gekeken?
Welke forummer werkt bij de bank!
Ik zal er na 17:00 even gaan kijken.
Pfff wat een gedoe. Weet uit ervaring na het overlijden van mijn vader dat dat soort dingen soms echt zo kut gaan. Alsof de rouw en het verdriet niet al erg genoeg zijn. Wat een gezeik. En het kost ook zoveel (mentale) energie allemaal… Knuffel
Pff wat een idioten! Wel fijn dat het eindelijk gelukt is!
Hahaha wat is dit. Ze zegt het woord ‘aangevallen’ helemaal met een open mond? Oh man dat programma was geweldig.
Dat vond ik ook heel lastig, ik had helemaal geen zin om zulke dingen op dat moment te regelen. Om de rekening van mijn ouders alleen op naam van mijn moeder te zetten moesten we toestemming van m’n overleden vader krijgen. Vond dat zulke bizarre gesprekken, het was soms net alsof we met een robot praatten. Een bank maakt toch aan de lopende band mee dat iemand is overleden? We hebben netjes alle documenten aangeleverd en na veel gedoe is het gelukt maar uuuuuuugh
Hahahhaah jaa ik vind het zo grappig wat ze met haar mond doet hahaha.
Ik heb vandaag een ‘thuiswerkdag’ maar lig nog in mijn pyjama op de bank en heb exact al 0 werkgerelateerde dingen gedaan