Wat je even kwijt wil #64

Anders deze:

Ik heb de hik, ik heb de hik
Geef het aan een ander man
Die het wel verdragen kan

2 likes

Ik heb een keer make-up op gedaan en wordt gelijk gecatcalled door 2 meisjes van 8 in speeltuin? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Whoaa, het is weg! Thank you :grin:

2 likes

Nu heb je de hik aan iemand anders gegeven

2 likes

Ik ken deze als

hik sprik sprauw
ik geef de hik aan jou
ik geef de hik aan een ander man
die de hik verdragen kan

23 likes

Hahaha nou dat is fijn

Ik heb de ā€˜ik ben geen zeehond’ geprobeerd voor hoesten. Werkt ook niet.

Zie dat je gelukkig wel van de hik af bent.

5 likes

echt de meest nederlandse naam die ik ooit heb gehoord

3 likes

Volgende keer gewoon de Sims spelen en je vijanden met de extreme violence mod vermoorden. Werkt altijd!

6 likes

Jongens ik heb me aangesloten bij een griekse vereniging. Dus nu word ik nog snobistischer als het om grieks eten gaat hehehe.

41 likes

Ik ben net thuis van de Griek, hmmm dit kan ik echt elke dag eten inc ouzo :smirk:

3 likes

Wel al je tips hier delen, hĆØ.

3 likes

Waaaarom ben ik zo vroeg wakkeršŸ˜–

1 like

Omdat je naar het toilet moest? Tenminste dat was bij mij het geval :unamused:

1 like

Ik omdat op de een of andere manier de wekker voor een werkdag stond :’)

3 likes

Ik ben sinds donderdag ziek en ik slaap zó slecht doordat ik steeds lig te blaffen als een zeehond. Ben hier wel weer klaar mee…

2 likes

Nee niet eens…

@Hazel dat had m’n vriendin gisteren dus ook gedaan na een avondje uit. Dus lekker wakker na 4 uur slaap :sweat_smile:

2 likes

Ughhh ik ontdekte 2 maanden terug een paar muizen keuteltjes in een keukenkastjes. Gif geplaatst,
al het eten in dichte bakken gedaan en een paar dagen later alles onder de keuken dicht gemaakt met speciaal spul. Sindsdien niets meer gehoord of gezien.

Vannacht de hele nacht wakker gelegen want nu hoor ik dus een muis in het plafond. Ik weet echt zeker dat er geen muizen in mijn appartement zitten/komen want ik zie en hoor niks en er is geen eten. Maar het klinkt dus telkens alsof er een muntje rolt ofzo ter hoogte van de keuken van mijn bovenburen en dan schuurt dat verder richting een bepaalde hoek, in die hoek hoor ik dan vervolgens geritsel en geknaag. Maar dit alles dus in het plafond dus daar kan ik ook niet bij ofzo? Er zitten 3 appartementen hier waarvan ik de onderste bewoon. Maar ja hoe valt dit te fixen? Heb m’n buren al geappt en ze gingen kijken of ze iets zagen in hun huis, maar wat als er niets te zien valt? Ik denk misschien dat ze zich schuil kunnen houden onder de trap naar de bovenste woning want in dat hoekje heb ik al eerder het idee gehad iets te horen maar ik dacht ja wellicht kraken van de vloer ofzo… maar nu lijkt dat me ineens wel een locatie voor een nest want vanaf daar kunnen ze makkelijk door de vloer/plafond richting de woning van mijn directe bovenburen en natuurlijk ook naar de bovenste 3e woning?

Ik voel me dus echt zoooo kut want heb echt wel een muizen fobie dus voel me zo vreselijk in m’n huis nu. Wil mijn buren hier ook niet mee lastig vallen, want ik pak dit het liefst mega extreem aan en geen idee of zij die urgentie ook zo voelen. Bij mij komt die vooral ook voort uit een panische angst waar in me ook weer voor schaam :smiling_face_with_tear:. Maar wil ook niet uit logeren gaan want als het hier onbewoond is ben ik al helemaal bang dat brutale muizen ineens wel weer toegang tot mijn appartement gaan zoeken. Heb echt de hele nacht zwetend met hartkloppingen liggen luisteren en uiteindelijk vet moeten huilen :persevere:

1 like

Muizen tussen de muren of plafonds is niet ongebruikelijk. Zeker in een oud huis. Zo lang er geen gaten zitten blijven ze daar. Je gaat niet je hele huis verbouwen voor wat muizen tussen de muur.
Wij noemen hem altijd Gerrit als we weer wat horen ritselen.

9 likes

Ik vind dit eigenlijk wel een fijne reactie, zorgt voor wat nuance haha om te lezen dat er ook mensen zijn die er niet gek van opkijken en het accepteren. Het is idd een heel oud pand, ik denk dat bij mij alles wel dicht is maar ben gewoon vooral bang dat ze gaan zoeken en gaten gaan maken en ik dus ineens wel een muis in m’n huis heb. Ik vermoed dat ze eten vinden bij de bovenburen want bij mij is dus niets te halen… en zonder eten blijven ze natuurlijk ook niet

3 likes