Wat je even kwijt wil #64

Als je echt nog veel last er van blijft hebben. Zou je misschien iets van een bestrijdings dienst ofzo kunnen bellen. Misschien kunnen zij bepaalde gaten dichtmaken of iets.

1 like

Ja was ik ook al over aan het nadenken. Maar vind dat dus lastig omdat het dus mijn plafond is waar ik het hoor, aka de vloer van de bovenburen… Dus denk dat ze het probleem dan eerder vanuit die woning zullen behandelen dan vanuit mijn huis.

Ga straks wel even overleggen met ze, want het moet wel zijn dat ze daar te eten halen anders hoor ik ze niet vanaf de plek waar hun keuken is richting de muur verplaatsen. Die muur is overigens van dik beton dus geen gipswandje waar ze in kunnen. Denk dus dat een nest ook een verdieping boven mij ergens moet zitten?

3 likes

Muisjes in oude panden/huizen zijn niet per se op zoek naar eten, ze komen soms ook gewoon ff binnen vanwege de kou. Ze zitten hier ook in de muren en tussen mijn plafond en de vloer v/d bovenburen zeg maar. Je doet er helaas niet echt iets aan ben ik bang. Vervelend dat het je zo angstig maakt! (niet sarcastisch!)

3 likes

Ja!

There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about.

1 like

Ik zat gisteravond weer in een Youtube spiraal en zat een filmpje te kijken van een paar jonge gasten die voor het eerst die samenwerking tussen Jay Z en Linkin Park keken en het hadden over de allereerste combinatie tussen rock en hiphop. En ik zat alleen maar zo: ???

Maar sowieso al die response video’s met mensen die into hiphop/rap zijn en nog nooit nummers van Tupac of Dr Dre enzo gehoord hebben. “Dr Dre maakt toch koptelefoons, maakt die ook muziek dan?”

4 likes

Ik was gister sinds lange tijd weer naar een techno feestje en ik heb spierpijn van het dansen :joy: echt zo genoten.

9 likes

Vieren ze ook het Griekse paasfeest? Dat vond ik altijd een van de leukere momenten.

Ik vond toentertijd die collab tussen Jay Z en Linkin Park wel echt nieuw en verrassend. Maar m’n muzieksmaak was toen ook vrij beperkt hoor, ik was :dizzy:alternatief :dizzy: en alleen rockmuziek was echte muziek, dus weet nog dat mijn vrienden en ik die collab echt vreselijk vonden, het origineel was natuurlijk veel beter en de mix was voor het plebs.

3 likes

Ik kon dit weekend echt heerlijk mijn ei even kwijt bij mijn ouders en ondanks ik nog steeds in een sleur zit, zie ik nu wel gewoon weer even mogelijkheden tot wat veranderingen. Les voor mezelf is niet te veel in mijn eigen hoofd zitten :sweat_smile:

14 likes

Ben aan t kijken voor Efteling kaartjes voor deze week maar had echt verwacht dat t max 25 pp was ofzo :sweat_smile::joy:

3 likes

Het is nog voorjaarsvakantie in een deel van het land deze week

1 like

Ja klopt maar 42 is alsnog het laagste bedrag :joy:

Het leven is aan inflatie onderhevig

3 likes

Met de appie Efteling actie is t toch max 35,50 pp? Alsnog niet goedkoop maar wel leukere prijs

1 like

Ik heb nog 10 zegels voor Efteling en gebruik dit niet. Iemand interesse?

@Trademark wist ik helemaal niet, thanks voor de tip!

En trenchcoat als je ze zelf niet wilt wil ik ze graag gebruiken :relaxed:

4 likes

Ik zal je even een PB sturen :blush:

2 likes

Vandaag heb ik een theedoek in brand gestoken, een brood laten verbranden, een posterlijst met glas kapot laten vallen en nu is mijn eten ook nog eens mislukt. Nog een paar uur om je geld in te zetten op de volgende mislukking van de dag :melting_face:

6 likes

Mocht je er nog meer nodig hebben, mag je me een pb sturen

5 likes

Moeten we je tijdelijk in isolatie zetten voor je eigen veiligheid?

5 likes