Wat je even kwijt wil #64

Ja ze zijn vers van een bakker. Maar wel met room en vers fruit enzo. En ze staan niet in een koelkast. Dus ik twijfel of dat morgen nog goed is. Maar een andere collega begint nu aan zijn 4de stuk haha.

4 likes

Ik ben een boomer en zou niet eens weten hoe ik dat moet doen op mijn telefoon.

Wel kut dat DigiD eruit ligt en ik toevallig vandaag van alles moet regelen, niet eens de belastingaangifte. Hoort dit ook bij de bingo :’)

1 like

Ik zit buiten in de zon. Genieten dit :sun_with_face:

17 likes

Hier nog één, echt heerlijk!

3 likes

Nee die beesten zitten IN het matras en komen er ‘s nachts uit en dan voel je ze over je lichaam kruipen iewwww het is zo vreselijk

1 like

ja blijkbaar moet je heel je kamer desinfecteren/stomen voor uren en dan komt het wss toch weer heel snel terug??

Nee ik heb geen oog dicht gedaan helaas en om het nog erger te maken heeft de buurman voedselvergiftiging en ik kon ALLES horen :smiling_face_with_tear:.

Ik ga zo mijn kleding heet laten wassen & drogen en mijn tassen maar inspecteren. Hopelijk ben ik er dan vanaf.

2 likes

Bij de AH in die persoonlijke bonusbox had ik van die Lenor 1 + 2 gratis. Wel meegenomen maar eigenlijk wordt je dan alsnog gewoon genaaid :joy:

1 like

Heerlijk he. Lekker zonnetje, was aan de droogmolen, heerlijk!

3 likes

Ik ook meegenomen indd! Waarom dan?

3 likes

Ja op bol kun je er 6 krijgen voor 20 euro :joy: welke geuren waren er? 1 vak was leeg bij mijn AH en er waren er nog 2 over. Die roze en blauwe.

3 likes

Bij mij alles nog vgm

1 like

Dan is het toch alsnog via de appie veel voordeliger?

2 likes

Ja wou net zeggen nu is het €6.50 voor 3

2 likes

ik denk dat ik echt domme dingen ga doen vandaag

goede combi van: brak van concertje gisteren met mijn date + net wat er was verbroken met diezelfde date + daardoor verdrietig + sowieso al niet lekker in mijn vel + vanavond weer een concert waar ik mijn ex ga zien

doei gezonde volwassene, kom maar door met die alcohol

einde dagboekpost

7 likes

Godsamme ik heb beetje hoofdpijn maar had zin in koffie en uiteindelijk toch maar koffie gedronken en nu heb ik alleen maar meer koppijn. Echt whyyyy, zo irritant. Ja het ligt compleet aan mezelf maar goed. Had gewoon echt zin in koffie.

Hoe groot zijn bedbugs eigenlijk? In filmpjes en op foto’s is altijd op ze ingezoomd waardoor ik niet goed kan inschatten wat je ziet nou als je ze tegenkomt. De ene keer stel ik het me voor als mieren, de andere keer als mijten bijna onzichtbaar

1 like

Nee je kan ze wel echt duidelijk zien! Qua lengte een mier maar dan wat breder, maar ik zag ook grotere haha.

Omg gatver!!! :cry: Je hoeft in elk geval niet tegen iets onzichtbaars te strijden maar ieeeeeeeeew

4 likes