Jezus wat voelde ik mij gisteravond slecht. Ik had per ongeluk 800mg ibuprofen genomen.
Ik heb altijd doosjes van 200mg. Maar nu had mijn man een doosje van 400 gekocht.
Uiteindelijk de huisartsenpost gebeld, en heel fijn te woord gestaan. Ook de dienstdoende arts geraadpleegd maar het moest naast ongemak goed komen.
Ben er nu nog woozie van…
Mn verstandskies moet eruit de ortho zei dat ik ze niet had maar nu heb ik er ineens 1 en hij is ontstoken. Gatver dit is echt om chagrijnig van te worden
Ik deed eerst ook sokken. Dat moet inderdaad strak en bij mij viel resultaat alsnog tegen.
Maar ik heb nu zo’n lint/ worm ding gekocht en dat werkt echt goed. Met droog haar indraaien en slapen en volgende dag krullen. Slaapt ook beter dan sokken.
Voel me wel een vrouw uit de 1800 ermee maar het werkt.
Een lintworm?
Haha ja, zou wat zijn als dat werkt.
Ik weet niet hoe precies heet.
Maar dit:
Hier noemen ze het een luie krultang set. Goede benaming.
Waar heb je deze vandaan?
Ik gebruik het ceintuur van m’n badjas met twee scrunchies, werkt ook top!
Krijg er zoveel mooiere krullen van dan met een krultang.
Ik heb deze van amazon.
Het is ook veel beter voor je haar dan een krultang. Merk zoveel verschil, geen gespleten haarpunten meer.
geweldig begin van je werkdag als je iets fout besteld omdat ze zelf de volledige woorden gebruiken
Ik heb toevallig ook zo’n ding gekocht, maar ik vraag me dan af hoe je dan lekker slaapt Ik slaap echt nooit op mijn rug, altijd op mijn zij maar dan zit dat ding in de weg
Deze is plat en zacht, merk ik niks van. Ik slaap op mijn zij.
Denk zo’n dikke van schuim wel minder fijn slaapt.
Neem hem voor je gaat slapen. Dan ben je snachts duf mja dan slaap je toch. En de volgende dag ben je allergie loos.
Misschien kun je je huisarts om andere vragen? Ik heb ook pillen gehad waar ik moe van werd, maar met m’n huidige pillen heb ik daar geen last van.
Ja dit @SpeedOfSound , ik heb echt 3 verschillende geprobeerd voor ik op mijn huidige kwam. Echt de moeite waard.
Het is zo rustig op werk dat ik bijna in slaap val. En ik denk alleen maar aan paaseitjes
Werkt dit ook met bijna schouder lengte haar?
Ik ben nu op vakantie binnen Nederland en overal in de omgeving hangen BBB-borden. Sinds we dat zagen, maken we de hele tijd bbbijzonder flauwe kutgrappen zodat we bbbijna de hele tijd stotterend de bbb erin kunnen gooien, zelfs als het een bbbeetje omslachtig is. Dankjewel BBB voor de lol. 🫶🏼
Ik denk het wel, ik begin boven op mijn hoofd met indraaien. Ik heb zelf lang haar en doe het strak, hoog en dicht op/over elkaar anders heb ik niet genoeg ruimte.
Ik gebruik desloratadine en ben er erg tevreden mee. Ik neem ze nu nog alleen als ik klachten heb, in de maanden dat mijn hooikoorts op z’n hevigst is wel elke dag. Maar ook nu geen klachten van vermoeidheid/sufheid!
Zeker navragen! Ik had eerst aerius, daar kreeg ik hoofdpijn van, daarna dezelfde als jij en werd ik duf van het nu heb ik net als @Bailey desloratadine en heb ik geen bijwerkingen meer (en geen last van allergie)
Ik snap de grap niet. Wat is een bbb bord?