Wat je even kwijt wil #64

Ja echt heel chill! Maar in heb inmiddels ontdekt dat het per persoon verschilt. Het kan dus ook een pak stroopwafels ofzo zijn.

3 likes

Ik snap wel dat je dit niet weet want in Zuid-Holland kom je die borden van BBB veel minder tegen. Het gaat om de politieke partij inderdaad @Banananana. Die hebben hier op elke straathoek wel een bbbanner.

5 likes

@Soy.peor en zien we je nog op het achtuurjournaal?

3 likes

Helaas leeft mn collega nog.

6 likes

Scheelt je wat nachten in de cel

7 likes

God mijn vriendinnen zijn echt altijd te laat. En opzich is dat niet erg maar wel nu ik al 20 min in de kou zit te wachten

Moeten we ‘m opzoeken

2 likes

Standaard eerdere tijd noemen dan de daadwerkelijke tijd :see_no_evil:

1 like

@Maanzaad ben jij zijn inspiratiebron?

Ja ik herken me hier helemaal in. Zometeen even mijn edelstenen opladen!

1 like

Moet je ze wel begraven in de aarde want het is nog geen volle maan :wink:

1 like

Dit gaat mijn pet te boven

3 likes

Mij ook, ik zeg maar wat :joy:

5 likes

Ik luister ‘s ochtends al jaren de ochtendshow van QMusic en nu Marieke Elsinga weer ik terug is besef ik dat ik liever heb dat ze weer weggaat. Wat een hysterie.

3 likes

Ligt eraan. Meeste worden veroorzaakt door een virus en dan kan een huisarts ook niet veel behalve ibu & para

12 likes

Heb een positieve coronatest :sob::sob::sob: en een paniekaanval daarover gehad :pensive:

6 likes

Ik zit inmiddels al op dag 38 en ben nog steeds niet ongesteld geworden… Ga toch maar een zwangerschapstest halen dan denk ik. Ik heb deze maand niet eens seks gehad maar nu ben ik bang dat ik misschien al twee maanden zwanger ben en de vorige keer dat ik ongesteld was een fluke was ofzo :sweat_smile:

1 like

Of je hebt een soort kindeke jezus in je buik. Ik hoop voor je dat je de gewenste uitslag krijgt

3 likes

Ja dit is echt een shitty klote virus. Ik heb het ook gehad, en ben nog steeds niet helemaal 100%, maar ik weet wel iets wat je kan helpen met de keelontsteking! Die van mij weet ik hierdoor iedere keer weer in te dammen. Je moet een flesje molkosan/melkwei in huis halen. En als je dan een klein kwastje hebt dat je kan gebruiken (zo niet dan is een wattenstaafje ook goed), dan moet je dat kwastje in de molkosan doen en je amandelen en keel ermee aanstippen. Dit moet je iets van 3 keer per dag doen, en vervolgens nog even met de molkosan gorgelen. Die van mij was binnen 2 dagen weer weg nadat ik dit deed. Hopelijk werkt het voor jou ook en veel beterschap! :hugs:

1 like

Hahahaha ja een soort virgin Mary situatie :joy: Ja ik ga maar kijken of ik tijd kan vrijmaken om een test te halen want nu zit ik maar te stressen.

3 likes