Ik mis mijn kat altijd heel erg als ik op kantoor werk
Stress kan echt veel met je cyclus doen hoor, dus hopelijk snel ongesteld! Test kan nooit kwaad. Mocht je nu de Rotterdamse Maria zijn, moet je even appen, huur ik een kameel om een pan bami te brengen met 2 andere wijzen.
Ik had vannacht gedroomd dat ik een harde scheet liet waar mijn collegaās bij waren en het voelde zo echt ik werd daarna wakker en had het gevoel dat het echt gebeurd was, wat een ellende
Een pan bami, kapsalon en een eierbal. Is weer wat anders dan goud, wierook en mirre
Meenemen als officiƫle kantoorkat
Elke keer wanneer ik een aankondiging incasso krijg van Hollands Nieuwe krijg ik een hart verzakking. Op een of andere manier vergeet mijn brein dat dat mijn telefoonmaatschappij is en niet een of andere ongure gokbedrijf.
Hahaha vind het gewoon jammer dat het niet nodig is, want had het graag meegemaakt, maar werd zojuist gelukkig ongesteld!
Love de zon. Normaal een hekel aan maar deze extra vitamine D is lekkor.
Dit zeg ik wel vanaf mijn huis met dichte gordijnen, maar achja.
Vvd en d66 lijken me ook prima keuzes voor graffiti
Ik heb om 11u een verdoving bij de tandarts gehad en mijn onderlip is nog steeds verdoofd?
Hahahha omygod ik las een vader. En ik dacht wat de fuck is dit voor biecht dat je een man met kind gepijpt hebt ofzo?
ftfy
Nou, er valt genoeg aan te merken op VVD en D66, maar haatzaaiende partijen zou ik ze niet willen noemen. En ik zou ze al helemaal niet over ƩƩn kam willen scheren met populistisch rechts.
D66 misschien niet nee. VVD is inmiddels gewoon PVV/FvD light. Ze zijn misschien minder uitgesproken erin, want hebben een achterban tevreden te houden, maar uiteindelijk pretty much dezelfde ideeƫn
Op bepaalde themaās wellicht wel, maar ik vind de VVD toch wel een wezenlijk andere partij dan PVV en FVD (al zou ik op alle drie nooit stemmen).
Ik kreeg net op insta reclame voor een pokemonkaartenruil in Spijkenisse? Echt hoe val ik onder de doelgroep hahahaha
Ik krijg steeds een FVD reclame te zien geef mij maar de Pokemonbeurs!!
Hele dag geverfd in mān huurwoning. Wat een rugpijn nu
Dat ga je waarschijnlijk morgen nog voelen