Wat je even kwijt wil #64

Ik mis mijn kat altijd heel erg als ik op kantoor werk :pleading_face:

23 likes

Stress kan echt veel met je cyclus doen hoor, dus hopelijk snel ongesteld! Test kan nooit kwaad. Mocht je nu de Rotterdamse Maria zijn, moet je even appen, huur ik een kameel om een pan bami te brengen met 2 andere wijzen.

20 likes

Ik had vannacht gedroomd dat ik een harde scheet liet waar mijn collega’s bij waren en het voelde zo echt :sob: ik werd daarna wakker en had het gevoel dat het echt gebeurd was, wat een ellende

15 likes

Een pan bami, kapsalon en een eierbal. Is weer wat anders dan goud, wierook en mirre

5 likes

Meenemen als officiƫle kantoorkat

1 like

Elke keer wanneer ik een aankondiging incasso krijg van Hollands Nieuwe krijg ik een hart verzakking. Op een of andere manier vergeet mijn brein dat dat mijn telefoonmaatschappij is en niet een of andere ongure gokbedrijf.

1 like

Hahaha vind het gewoon jammer dat het niet nodig is, want had het graag meegemaakt, maar werd zojuist gelukkig ongesteld! :joy:

20 likes

Love de zon. Normaal een hekel aan maar deze extra vitamine D is lekkor.
Dit zeg ik wel vanaf mijn huis met dichte gordijnen, maar achja.

4 likes

Vvd en d66 lijken me ook prima keuzes voor graffiti

5 likes

Ik heb om 11u een verdoving bij de tandarts gehad en mijn onderlip is nog steeds verdoofd? :cry:

1 like

Hahahha omygod ik las een vader. En ik dacht wat de fuck is dit voor biecht dat je een man met kind gepijpt hebt ofzo?

27 likes

ftfy

4 likes

Nou, er valt genoeg aan te merken op VVD en D66, maar haatzaaiende partijen zou ik ze niet willen noemen. En ik zou ze al helemaal niet over ƩƩn kam willen scheren met populistisch rechts.

4 likes

D66 misschien niet nee. VVD is inmiddels gewoon PVV/FvD light. Ze zijn misschien minder uitgesproken erin, want hebben een achterban tevreden te houden, maar uiteindelijk pretty much dezelfde ideeƫn

3 likes

Op bepaalde thema’s wellicht wel, maar ik vind de VVD toch wel een wezenlijk andere partij dan PVV en FVD (al zou ik op alle drie nooit stemmen).

1 like

Ik kreeg net op insta reclame voor een pokemonkaartenruil in Spijkenisse? Echt hoe val ik onder de doelgroep hahahaha

11 likes

Ik krijg steeds een FVD reclame te zien :sob: geef mij maar de Pokemonbeurs!!

4 likes

Hele dag geverfd in m’n huurwoning. Wat een rugpijn nu :smiling_face_with_tear:

1 like

Dat ga je waarschijnlijk morgen nog voelen

2 likes

GYeLcrWi5DMqs