Wat je even kwijt wil #64

Dit gaat mijn pet te boven

3 likes

Mij ook, ik zeg maar wat :joy:

5 likes

Ik luister ‘s ochtends al jaren de ochtendshow van QMusic en nu Marieke Elsinga weer ik terug is besef ik dat ik liever heb dat ze weer weggaat. Wat een hysterie.

3 likes

Ligt eraan. Meeste worden veroorzaakt door een virus en dan kan een huisarts ook niet veel behalve ibu & para

12 likes

Heb een positieve coronatest :sob::sob::sob: en een paniekaanval daarover gehad :pensive:

6 likes

Ik zit inmiddels al op dag 38 en ben nog steeds niet ongesteld geworden… Ga toch maar een zwangerschapstest halen dan denk ik. Ik heb deze maand niet eens seks gehad maar nu ben ik bang dat ik misschien al twee maanden zwanger ben en de vorige keer dat ik ongesteld was een fluke was ofzo :sweat_smile:

1 like

Of je hebt een soort kindeke jezus in je buik. Ik hoop voor je dat je de gewenste uitslag krijgt

3 likes

Ja dit is echt een shitty klote virus. Ik heb het ook gehad, en ben nog steeds niet helemaal 100%, maar ik weet wel iets wat je kan helpen met de keelontsteking! Die van mij weet ik hierdoor iedere keer weer in te dammen. Je moet een flesje molkosan/melkwei in huis halen. En als je dan een klein kwastje hebt dat je kan gebruiken (zo niet dan is een wattenstaafje ook goed), dan moet je dat kwastje in de molkosan doen en je amandelen en keel ermee aanstippen. Dit moet je iets van 3 keer per dag doen, en vervolgens nog even met de molkosan gorgelen. Die van mij was binnen 2 dagen weer weg nadat ik dit deed. Hopelijk werkt het voor jou ook en veel beterschap! :hugs:

1 like

Hahahaha ja een soort virgin Mary situatie :joy: Ja ik ga maar kijken of ik tijd kan vrijmaken om een test te halen want nu zit ik maar te stressen.

3 likes

Ik mis mijn kat altijd heel erg als ik op kantoor werk :pleading_face:

23 likes

Stress kan echt veel met je cyclus doen hoor, dus hopelijk snel ongesteld! Test kan nooit kwaad. Mocht je nu de Rotterdamse Maria zijn, moet je even appen, huur ik een kameel om een pan bami te brengen met 2 andere wijzen.

20 likes

Ik had vannacht gedroomd dat ik een harde scheet liet waar mijn collega’s bij waren en het voelde zo echt :sob: ik werd daarna wakker en had het gevoel dat het echt gebeurd was, wat een ellende

15 likes

Een pan bami, kapsalon en een eierbal. Is weer wat anders dan goud, wierook en mirre

5 likes

Meenemen als officiële kantoorkat

1 like

Elke keer wanneer ik een aankondiging incasso krijg van Hollands Nieuwe krijg ik een hart verzakking. Op een of andere manier vergeet mijn brein dat dat mijn telefoonmaatschappij is en niet een of andere ongure gokbedrijf.

1 like

Hahaha vind het gewoon jammer dat het niet nodig is, want had het graag meegemaakt, maar werd zojuist gelukkig ongesteld! :joy:

20 likes

Love de zon. Normaal een hekel aan maar deze extra vitamine D is lekkor.
Dit zeg ik wel vanaf mijn huis met dichte gordijnen, maar achja.

4 likes

Vvd en d66 lijken me ook prima keuzes voor graffiti

5 likes

Ik heb om 11u een verdoving bij de tandarts gehad en mijn onderlip is nog steeds verdoofd? :cry:

1 like

Hahahha omygod ik las een vader. En ik dacht wat de fuck is dit voor biecht dat je een man met kind gepijpt hebt ofzo?

27 likes