ftfy
Nou, er valt genoeg aan te merken op VVD en D66, maar haatzaaiende partijen zou ik ze niet willen noemen. En ik zou ze al helemaal niet over ƩƩn kam willen scheren met populistisch rechts.
D66 misschien niet nee. VVD is inmiddels gewoon PVV/FvD light. Ze zijn misschien minder uitgesproken erin, want hebben een achterban tevreden te houden, maar uiteindelijk pretty much dezelfde ideeƫn
Op bepaalde themaās wellicht wel, maar ik vind de VVD toch wel een wezenlijk andere partij dan PVV en FVD (al zou ik op alle drie nooit stemmen).
Ik kreeg net op insta reclame voor een pokemonkaartenruil in Spijkenisse? Echt hoe val ik onder de doelgroep hahahaha
Ik krijg steeds een FVD reclame te zien geef mij maar de Pokemonbeurs!!
Hele dag geverfd in mān huurwoning. Wat een rugpijn nu
Dat ga je waarschijnlijk morgen nog voelen
Ga morgen gelukkig een bank uitzoeken, dat moet lukken met rugpijn
Ga maar in bad of onder een warme douche vanavond om de schade te beperken.
Ik reed net op de snelweg en nam de afslag, maar de auto voor me reed niet echt door en er zaten achter mij 2 autoās (die denk ik bij elkaar hoorden) te bumperkleven bij mij en te slingeren over vluchtstrook. Zie ik in mān buitenspiegel politie met zwaailichten om ze aan de kant te zetten love it.
Ik heb een jaar en paar maanden geleden een auto-ongeluk gehad met hersenletsel als gevolg. Het herstel gaat de afgelopen maanden heel traag of staat stil. Zit nu in traject met arbeidsdeskundige en tweede spoor. Conclusie op dit moment is dat ik niks kan qua werk en we sorteren voor op de WIA omdat het niet zeker is dat ik binnen 2 jaar voldoende hersteld benā¦
Ik heb steeds geprobeerd dit beeld bij me vandaan te houden en niet te ver vooruit te denken. Ik merk dat het er sinds het gesprek van de week heel erg inhakt en ik veel angst en verdriet voel over mijn toekomst en perspectieven. Zowel qua werk, financieel, invulling en zingeving van mijn leven als ook mbt relatie- en kinderwens. Mijn leven staat hartstikke stil en ik ben al 37.
Ik heb een appgroep met mijn belangrijkste naasten sinds het ongeluk. Ik deel daar tegenwoordig heel weinig meer in omdat er niet zoveel nieuws is, maar nu had ik gedeeld hoe het gesprek was gegaan en wat het met me deed (moest ook beetje huilen, was een voicenote) en 3 van de 5 mensen hebben gewoon niet gereageerd. Wel beluisterd. Voel me dan zo alleen en te veel.
Helemaal begrijpelijk dat het er in hakt zoān gesprek en op die manier vooruit kijken naar iets wat je niet wil is super rot. Zo iets een plek geven is moeilijk kan ik mij voorstellen en ook om dan door te gaan, te kijken naar wat nog wel kan en waar je geluk/zingeving uit kunt halen. Dat komt hopelijk wel weer als dit gevoel een beetje gezakt is
Mijn vader en zān vrouw zitten in een vakantiehuisje en hebben mij en mijn vriend uitgenodigd om langs te komen morgen en zondag. Blijkt dat ze een huisje met 3 slaapkamers hebben geboekt, een tweepersoonskamer voor henzelf en twee kamers met ieder een eenpersoonsbed voor ons. Ik ben 37, zou denken dat ik wel samen met mijn vriend zou mogen slapen van mān vader inmiddels
Alleen met de handen boven de dekens.
Ik voelde me niet zo lekker en had het koud dus ben lekker gaan slapen. Nou ik ben nu wakker, heb het warm, kan niet meer lekker liggen en voel me nog steeds waardeloos. Tv kijken of lezen kan ik ff niet aan, echt irritant
Of de deur open
Lekker joh om 10 uur in mn nest, beetje rond scrollen en dolen op het internet. Soms ben ik bang voor fomo, maar dit is echt chill
Ik had net Thierry op mān fyp op Tiktok