Kan je het niet met nat keukenpapier in de vriezer stoppen? Of werkt dat alleen met bier?
ja ik voel me bijna zo grieks als soy ondertussen
Half dus.
Ik wou net koffie zetten op werk en toen was er een rat of muis die zich tussen de waterkoker en de magnetron aan het wurmen was. Ik zag zo die staart en zijn kont heen en weer zwiepen New fear unlocked.
@Lula ik was net in je winkel maar vond het toch een beetje awkward om te zeggen dat ik op zoek ben naar veenmollen ofzo, maar supermooie winkel! Ik was degene die oa een zwart eetbare plant afrekende😅
en was 'ie lekker?
Jutta Leerdam is ontzettend mooi maar ook zo’n leuke meid! Echt waanzinnig wat zij allemaal doet!
Ik ben oververhuisd en mijn poezels en ik zijn gearriveerd en nu komt echt alle stress er uit in de vorm van spierkramp rondom mijn hartstreek. Echt top.
Maaaaar het zit erop. Je nieuwe, eigen plekje incl je poezels. Hopelijk trekt die kramp/spanning zo weg en kun je gaan genieten
Lief, dankjewel! Ja het is echt een heerlijke plek dus dat komt uiteindelijk helemaal goed😍
Yes met mijn vriend was ik! Leuk
Mijn moeder kwam er vanmiddag aan met 3 dozen vol aan mijn oude playmobiel waarvan ik dacht dat het niet meer bestond!! Dus ik zat net als vroeger een uur op de grond met alles te spelen
Ga binnenkort alles goed in elkaar zetten om te showen
Mijn zusje van 12 en ik gaan morgen naar de feminist march en nu zitten we met onze moeder protestborden te maken
wat errug dat je je kind niet tweetalig opvoedt
Oh veel plezier! Ik wilde met m’n dochter gaan maar een vriendin viert morgen haar 40e verjaardag. Tof dat je met haar gaat!
Ik ga morgen zo’n spijt krijgen van deze avond, vandaag ofja gister 10uur gewerkt, hop door naar een feestje en vandaag om 9 weer beginnen tot een uur of 17:00. Buhhhhhh
Sterkte zo!
Bezoek om 9:00 op zondag zou verboden moeten worden
Mijn broer