Sta een beetje mijn leven te overdenken bij de Dille en Kamille en sta voor de kruidenpotjes. Sta ik bij Itakru (ben daar toch veel te oud voor, die hdp afko’s) en begin opeens heel Marie Claire alle kruiden af te korten.
Jup.
Ze staat bij de Italiaanse kruiden en begon in haar hoofd heel heerlie de peerlie alle kruiden af te korten. En dat allemaal in de dille & kamille (dat is een winkel)
Heerlie de peerlie afkortingen.
Daar heb ik maar overheen gelezen
Dood, er is meer leven in de koeling dan in mij
Ik moet nog een rondje buiten lopen om alles te sluiten en dan met gierende banden naar huis
Als je nog even wil huilen vandaag. Een stel heeft hun bruiloft vervroegd en in het ziekenhuis gedaan met opa als getuige aangezien opa de beste vriend van de man van het stel is Het was de mooiste dag van zijn leven had hij nog gezegd en de dag erna is hij overleden awhhhh.
Ik voel me echt helemaal verteerd maar corona (ja, again) is geen reden meer om ziek te melden
Kennen jullie die dip op zondag wanneer je een leuk weekend hebt gehad? It’s me.
Zo lekker eten bestellen en vroeg naar bed.
Maar ziek zijn/je ziek voelen wel he. Beterschap!
Maar ziek zijn wel. Dus als je je gammel voelt, gewoon ziek melden
Thanks! Ik werk er nog maar net en ze zijn altijd nogal van het kom het maar gewoon proberen, dus ik vind het heel spannend
Quarantaine geldt nog steeds toch?
Beterschap
Ik verveel me kapot na 3 dagen corona en quarantaine.
Heb hoofdpijn en ben duizelig, dus heb ook niet de puf om veel te doen
Dus nog naar kantoor ook? Met corona? Wat voor bizarre werkgever is dat dan?!
En thuiswerken een optie?
Ik werk in de zorg en daar mag ik ook gaan werken met corona.
Denk dat dit tegenwoordig niet zo’n uitzonderlijk standpunt meer is hoor