Lief, dankjewel! Ja het is echt een heerlijke plek dus dat komt uiteindelijk helemaal goed😍
Yes met mijn vriend was ik! Leuk
Mijn moeder kwam er vanmiddag aan met 3 dozen vol aan mijn oude playmobiel waarvan ik dacht dat het niet meer bestond!! Dus ik zat net als vroeger een uur op de grond met alles te spelen
Ga binnenkort alles goed in elkaar zetten om te showen
Mijn zusje van 12 en ik gaan morgen naar de feminist march en nu zitten we met onze moeder protestborden te maken
wat errug dat je je kind niet tweetalig opvoedt
Oh veel plezier! Ik wilde met m’n dochter gaan maar een vriendin viert morgen haar 40e verjaardag. Tof dat je met haar gaat!
Stel je krijgt een acupunctuurbehandeling en je ligt daar met al die naalden en er gebeurt iets en je valt van die tafel/dat bed af. Dan schuiven al die naalden helemaal je lichaam in. Brrrrrr
Ik ga morgen zo’n spijt krijgen van deze avond, vandaag ofja gister 10uur gewerkt, hop door naar een feestje en vandaag om 9 weer beginnen tot een uur of 17:00. Buhhhhhh
Sterkte zo!
Bezoek om 9:00 op zondag zou verboden moeten worden
Mijn broer
Het nieuwe seizoen van Love Island UK is echt ge wel dig 🫠
Dit klinkt eigenlijk wel schattig hahaha, flink je kleertjes aandoen
Nu zie ik een Flink bezorger voor me die iemand moet aankleden
Haha ik had gisteren ook Belgen over de vloer en ik kan goed Vlaams, maar had tijdens het voorlezen een gemengd publiek en las voor in het Hollands. We lazen een boekje over poep. Dus ik begin vrolijk te vertellen over poep/poepen, maar ben al snel overgeschakeld op kaka/kaka doen. Verder zei ik: ‘Ga maar op de bank zitten’. Kind: ‘Dat is een ZETEL!’ Of: ‘Dat staat in de koelkast.’ ‘Wat is dat?’ Een frigo dus.
Hahaha omg geweldig. Ik vond het altijd zo irritant als mensen zeiden dat het onzin was als je geen Vlaams kon verstaan want dat was ook gewoon net als Nederlands hoor!! Nou…neh. Versta het helaas nog steeds amper. Ik vraag me altijd oprecht af of zij ons wel goed kunnen verstaan? In mn hoofd denk ik van wel omdat wij alles zo overduidelijk uitspreken.
Omdat ik de moeder van mijn nichtje (die nu ziek is) wat slaap gun. Maar liever vanaf 10:30. En ik heb geen zin om nu dingen op de spits drijven
Ik las love island Urk en ik dacht dat ik eindelijk eens zo’n soort love island programma een kans ging geven. Maar nee helaas, gemiste kans voor een kijkbuisknaller.
Wij praten echt net zo raar voor hen als zij voor ons, maar ze verstaan ons wel beter denk ik. Heb mijn Vlaamse nichtje wel eens moeten vertalen voor mijn vrienden, maar andersom niet. Maar dat kan er natuurlijk ook aan liggen dat zij Nederlandse familie heeft en ons Nederlands gewend is