Wat je even kwijt wil #65

Haha ja echt dat! Heb net al paar rondjes door huis gelopen om een beetje te landen maar koffie en glas koud water deden een beetje de truc.

2 likes

Ik zie telkens tiktok filmpjes op mijn fyp van een mango pancake/crépe gevuld met fresh cream en stukjes mango die ze bij de toko halen (USA) en omg het ziet er zooo lekker uit ik wil ook.

7 likes

Ik denk dat dit helaas voor veel langdurig zieken geldt. Ik merk het met een postpartum depressie ook.

4 likes

Omg ik ben zo blij. Toen ik hier 4,5 jaar geleden kwam wonen stond er al een hele grote conifeer in de tuin die meer dood was dan levend. Meerdere keren hebben buren lopen klagen bij de woningbouw en ook meerdere keren had de woningbouw gezegd tegen mij dat ze hem toch maar gingen verwijderen maar nooit gedaan.

Nu had ik gisteren weer eens gebeld want hij heeft ook heel erg schimmel kwam ik achter en nu gaan ze hem volgende week al verwijderen (of naja een bedrijf maar het is zeker dat ze het volgende week gaan doen). Omg kan echt niet wachten! Hij is inmiddels ook echt dood, takken beginnen allemaal ook te hangen enz.

:partying_face:

7 likes

Ik heb net een bezichtiging gehad maar ben niet helemaal enthousiast. Naast een vloer moet ook alles nog geschilderd worden en de woonkamer oogt kleiner dan ik dacht.
Ga wel reageren maar denk dat het een duurder grapje wordt dan ik voor ogen had.

3 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Patty Brard’s reclame voor haarbeautyproducten is zo cringy

3 likes

Was dit het huis waar je laatst een poll over had gemaakt?
Is er een grote kans dat je het krijgt?

1 like

Ja dat klopt :blush: ik weet het niet zo goed. Voor mijn gevoel zou ik wel een goede kans maken als ik alles als voorkeur opgeef. Is op basis van inschrijfduur.
Ga vanavond sowieso bellen met mijn moeder haha.

Ik wil hier graag weg en een plekje voor langere tijd dus aan de andere kant mag ik ook wel kritisch zijn. En ondanks dat het in maandlasten niet heel veel scheelt gaat de verhuizing zelf minimaal 1500 euro kosten (verhuizen, vloer leggen, schilderen etc.)
Dus ik denk dat ik het op mijn twee voorkeuren moet houden en als dat het niet wordt lekker rustig verder zoeken.

Edit:
En ik hoef niet perse weg maar mijn huidige huis breekt me af en toe wel een beetje op omdat het zo klein is.

Ja, altijd lastig! Ik vond het ook spannend om mijn woning te moeten accepteren (was nog niet eens gebouwd toen ik het moest goedkeuren! Kreeg alleen een digitale video te zien). Ik moest er alleen wel echt uit, dus als je tijd hebt om verder te kijken en er regelmatig iets voorbijkomt waar je kans op maakt, zou ik wel wachten.

1 like

Ik heb mijn scriptie gehaald :partying_face:alleen de verdediging nog voor het eindpunt maar het is in ieder geval voldoende beoordeeld.

105 likes

Kreeg vandaag afzonderlijk van elkaar twee keer de vraag of het wel goed met me ging :skull: Zie er blijkbaar belabberd uit

3 likes

Oh dat lijkt me nog veel kutter haha. Hopelijk viel het mee.
Ik denk dat ik voor mijn tactiek ga en alleen mijn eerste twee voorkeuren door ga geven. Als ik het dan wordt is dat mooi en anders is het gewoon een teken dat het hem op dit moment niet is.

1 like

Ik had net onbewust een halve seconde oogcontact met een man op straat en kreeg meteen een “voor je kijken hoer” naar m’n hoofd geslingerd. Ik snel doorlopen, komt hij me achterna en probeert op me te spugen. Daarna was hij snel weg natuurlijk. Ik zat daarvoor ook al in een trein met een stuk of 15 vechtende jongens. Heb zin om de rest van de dag binnen te blijven :woozy_face:🫤.

6 likes

Jeetje wat kut! Hoop dat je dit snel een beetje kan vergeten :hugs:

6 likes

Wat een idioot.

6 likes

Ah dat is zo rot! Ik had dat een keer met een vrouw in de bus, ik keek haar één keer snel aan en toen begon ze me helemaal verrot te schelden en er zaten veel jongeren in die bus die keihard moesten lachen. Voelde me toen echt heeel klein.

5 likes

Ah ook echt rot in een bus als je nergens heen kunt. Ik stond ook echt te shaken en heb 5 minuten gewacht zodat hij een heel eind weg was voordat ik verder wandelde. Ik ben wel vaker uitgescholden op straat maar nog nooit iemand die zo vanuit het niks echt ging engagen met spugen of zo. Vond het heel bedreigend :frowning:. Ik ga zo juist wel nog even naar buiten, helemaal geen zin in maar dan raak ik dit vervelende gevoel het snelst kwijt denk ik.

5 likes

Ahh, heb je niet iemand die even met je mee kan lopen? Misschien dat je je dan wat fijner voelt?

Ik heb zin in ruzie.

5 likes