Wat je even kwijt wil #65

Ah ook echt rot in een bus als je nergens heen kunt. Ik stond ook echt te shaken en heb 5 minuten gewacht zodat hij een heel eind weg was voordat ik verder wandelde. Ik ben wel vaker uitgescholden op straat maar nog nooit iemand die zo vanuit het niks echt ging engagen met spugen of zo. Vond het heel bedreigend :frowning:. Ik ga zo juist wel nog even naar buiten, helemaal geen zin in maar dan raak ik dit vervelende gevoel het snelst kwijt denk ik.

5 likes

Ahh, heb je niet iemand die even met je mee kan lopen? Misschien dat je je dan wat fijner voelt?

Ik heb zin in ruzie.

5 likes

Wil je mijn kut collega aanvallen. Hij is zon pestkop en ik kreeg net een woede aanval ( zon eentje waarvan je dan moet janken) door hem.

7 likes

16 likes

Ik zit met m’n vriend op het balkon van het appartement, met een wijntje en snacks te genieten van het uitzicht over het Lago Maggiore. Life is gooooood :wine_glass::sunny::it:

55 likes

Ik heb aan een ander onderzoek meegewerkt! In OLVG over de werkzaamheid van EMDR tegen bevalangst tijdens de zwangerschap :slight_smile: Wel enigszins gerelateerd dus, kan me zeker voorstellen dat bevalangst voor een volgende bevalling getriggerd wordt als je meemaakt dat er niet gecommuniceerd wordt en er “zomaar” een ingreep wordt gedaan. Sowieso goed hoe er de afgelopen jaren meer onderzoek gedaan wordt naar en ruimte ontstaat voor de ervaring van de vrouw tijdens de zwangerschap en bevalling.

Ik dm je de link van het artikel waar ik aan heb meegewerkt!

6 likes

Mijn partner en ik (beiden blond en blauwe ogen) doen dit juist! Voor een trouwerij binnenkort heb ik een pak in deze kleur :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik heb blond haar en blauwe ogen en dit is precies waarom mijn halve kledingkast bestaat uit (baby)blauwe kleding

Als ik aan het winkelen en iets babyblauws zie hangen ben ik weak

10 likes

Ja ook heel ziek idd. Wil dat boek nog graag lezen

2 likes

Elk lente/zomer seizoen is het weer raak. Raam op een kiertje en er komt een wesp (en waarschijnlijk over een maand of 2 een hoornaar) naar binnen sneaken. Je hoort ze al aankomen en dan denk je nah die komt echt niet door die 2 centimeter heen, maar jawel hoor…every damn time.
Ik snap niet waarom ze al die hectares aan buitenlucht minder leuk vinden dan mijn 4 muren.

3 likes

blonde vrouwen in babyblauw, ginger vrouwen met bleke huid in groen, dark skin vrouwen in lila allemaal zo mooi (kan nog zo lang doorgaan)

12 likes

Ja wat mot ik dan?!

3 likes

Ik heb met mijn moeder gebeld en ga de tactiek aanhouden die ik voor ogen heb. Alleen reageren op de twee appartementen die ik echt graag wil. Dus nu fingers crossed. :crossed_fingers:t4:
Heb ook nog ergens anders op gereageerd waar ik anders hopelijk voor uitgenodigd wordt. Vind het wel spannend maar ik kan er verder ook niet echt iets aan doen dus gewoon afwachten haha.

6 likes

Haha ik hetzelfde, maar dan met bruine ogen. Ik zit momenteel een beetje in een crisis wat dat betreft

1 like

Ik moet eigenlijk een wasje draaien maar ik weet ook dat ik aan het eind van het wasprogramma totaal geen zin meer heb om heb om de was op te hangen

1 like

Haha neee digitaal, analoog zou ik echt niet aandurven!

Dit was echt precies mijn afweging vanavond dus heb het uitgesteld tot morgenochtend :joy:

2 likes

sage groen? ik weet ff de NL naam niet maar het was best gehyped dus je kan t wel vinden. en @Vaiana ik weet niet hoe jouw haar en huid eruit zien haha

(ff doen alsof ik niet alleen maar zwart draag)

5 likes

Gewoon mailen! Ik heb ooit gemaild naar een organisator van een festival of ik de aftermovie mocht maken omdat ik dacht dat ze dat wel konden gebruiken. Ik had helemaal geen portfolio op dat gebied, maar ik mocht het doen. En nu vragen ze me bijna jaarlijks.

16 likes