Wat je even kwijt wil #65

Toch geen weer om te werken dit :weary:

We hebben niet extreeem veel gedaan hoor. Rondvaart is leuk. Chocolade museum ook. en verder is het gewoon een hele mooie stad, dus lekker rondlopen :hugs:

3 likes

Was ook lekker chocolade ook hè in het museum! Ook bon bons kunnen proeven?

2 likes

Geen bonbons, wel gewone chocola :heart_eyes:

1 like

De caramel chocolade hmmmmmm

4 likes

Wat is dat tegenwoordig toch dat je gewoon ontslag neemt via whatsapp?? Echt wtf, bel op z’n minst gewoon.

Die jeugd van tegenwoordig 🫠

5 likes

Ik zie overal waarschuwingen voor extreem weer maar hier is echt niks aan de hand en de weerapp laat ook niks extreems zien🤣

3 likes

Huh hier in nederland?

Hier ook nog niks aan de hand!

2 likes

Brabant lijkt ie over te slaan

Er komt precies een rode vlek vanuit Duitsland mijn kant op. Kan wel janken.

1 like

Misschien valt het mee en is het zo voorbij!

Ik was vandaag naar een festival, en ben me toch een potje out gegaan. Ik schaam me zó heftig dood, lig je dsar op de ehbo. Ik heb zo erg geen ruggegraat… Nu ben ik gelukkig thuis, en voel ik mij weer enigszins levend.

5 likes

Een combinatie van alcohol en wiet, kreeg zo’n heftige paniekaanval. Was nog bijna bang dat er iets in mijn drinken was gedaan, zo slecht ging ik.
Viel blijkbaar ook de heletijd weg. Ben nu weer half oké, schaam me gewoon dood

3 likes

Het stinkt echt heel erg ineens hier op kantoor en niemand weer waar het vanaf komt :nauseated_face:

Hier lag er toen een dode rat op het systeemplafond :smiling_face_with_tear:

2 likes

Met een biertje en een boek, in de zon op de boot, echt, voor mij wordt het niet veel beter dan dit

11 likes

Ahh mijn ouders belde net beide huilend op 🥹 Ze hebben de kat moeten laten inslapen deze ochtend, hij was 19 jaar en al een weekje aardig op. Vanavond houden we een begrafenis met de familie.

27 likes

Hee niet te streng voor jezelf zijn :heart:! Die mensen zijn ook wat gewend en het was ff schrikken. Een paniekaanval is niet niks.

3 likes

@Merrow het was vanochtend nog niet. Kwam echt in een keer opzetten en het rook meer alsof iemand had overgegeven ofzo. Echt heel naar.

We hebben ook op verschillende plaatsen gekeken of we iets konden vinden maar niks. Nu is het gelukkig al minder (of ik ben er aan gewend haha)

3 likes