Omg ik ze nu net appen waar ze blijven, heeft z’n dochter blijkbaar vanochtend een ongeluk gehad en zitten ze in 't ziekenhuis
Dat zie je goed ![]()
Ga gewoon naar die winkel en leg het uit, misschien hebben zij nog wel trucjes om het te achterhalen of zijn ze coulant als er verder niemand komt voor die dingen
Zojuist gebeld, kan morgen langskomen.
Bedankt voor de reacties!
Ik ben in een Barbie bui dus nu luister ik allemaal liedjes van Aqua en ik kom steeds weer terug bij dit stukje van een live video. ![]()

Hahahaha love Harolda
Laatste AH gerelateerde post van vandaag maar sinds wanneer moet je bij de controle bij de zelfscan zoveel producten laten scannen?? Dacht dat 't er altijd 3 ofzo waren maar had nu voor ongeveer 50 euro aan boodschappen en ze moest 12 producten scannen???
@Sneakers ik heb nu al de hele tijd “eet t Harold eet t, wat vind je ervaaaan” in m’n hoofd ![]()
Omdat ze heel veel last van diefstal hadden. Is bij mij soms ook m’n hele tas ![]()
Bij elke controle die ik heb gehad scanden ze meer dan 10 producten!
Maar misschien zie ik eruit als een boef.
Ja dat is nieuw omdat er zoveel wordt gejat bij de zelfscan
Oh nou wel goede ontwikkeling dan! Ben gelukkig een brave burger dus kwam niks geks uit hahaha maar vond het wel even weird zoveel producten
Bij de meeste Action filialen hebben ze die zelfscans ook al stilletjes weggehaald dus het is wel een algemeen probleem
En naar een gewone kassa kun je niet meer, want die zijn bijna allemaal weg.
Ja zo gek. Bij ons bij AH zit er echt zelden iemand achter de normale kassa. Laatst wilde ik contant betalen en moest ik alles scannen bij de zelfscan, moest die mevrouw het annuleren en aangeven dat ik contant wilde betalen, kreeg een bonnetje mee en moest ik bij de servicebalie afrekenen. Zo omslachtig.
Lol net echt een uur zitten mentaal voorbereiden en stressen voor een telefoontje om iets dat ik al jaren laat aanslepen in orde te brengen, blijkt het contactcentrum vanaf juli enkel beschikbaar tot 12 uur
morgen tweede poging.
Net mijn huisbaas laten weten dat ik weiger te vertrekken. Ik voel me echt ![]()
Hoop dat hij niet vervelend gaat doen
Edit: hij probeert me nu al te bellen, na nog geen twee minuten. Help
En? Hoop dat je aan de telefoon sterk kon blijven!!
Ik neem niet op. Heb ook meteen een mail terug dat hij het niet begrijpt en het nergens op slaat enzo. Op mijn vorige mail van drie weken geleden heeft hij niks gereageerd, dit komt echt zo agressief over, word er bijna bang van.
Je had hier contact over met een advocaat toch? Zou die om advies vragen over wat wijsheid is, wellicht dat die zegt; neem op en zeg xyz?